Η ωρα ηταν περασμενες μεσανυχτα ο υπνος δεν με επερνε. Ακουσα χτυπηματα στην πορτα. 'Αμαν ρε Χριστινα ,παλι τα κλειδια ξεχασες!' βλασθημησα. Ανοιξα την πορτα και εμεινα με το στομα ανοιχτο.
"Εσυ...τι θες εδω;""Πρεπει να μιλησουμε!"
"Τι εγινε Κωνσταντινε ;Τι θες;"
"Φευγω για Ισπανια...για παντα. Ο πατερας μου ανοιξε παραρτημα εκει και χρειαζεται καποιον εμπιστο,για αυτο εβαλε εμενα."
Οχι ,δε μπορει !!Εγω πως θα αντεξω τωρα που τον ξαναβρηκα να τον χασω.
"Σ'αγαπω !"ψυθηρισα για να με ακουσει.
Κι ομως δεν εγινε κατι ανοιξε την πορτα και εφυγε,εγινε καπνος.
Τελικα της νυχτας το σκοταδι σε τυλιγει θες δεν θες...
Ο Κωνσταντινος δεν γυρισε ποτε. Η Χαρα αρχισε και κλεινωταν στο καβουκι της. Ο Νικος και η Χριστινα παντρευτηκαν. Η Μαρινα και ο Μανος απεκτησαν ενα γιο και μια κορη. Τα παντα κυλουσαν ηρεμα απο την πλευρα του ,αλλα οι εφιαλτες και το πως την αφησε και εφυγε τον στοιχειωναν για παντα. Δεν ηταν σωστο δεν επερπε να γινει ετσι ελεγε παντα στον εαυτο του μα παλι στο βουρκο επεφτε,το ποτο και η γυναικεις δευτερη ζωη του.Η Χαρα εφυγε ενα πρωι πηγε στην Κυπρο χαθηκε με τα παιδια μιλουσαν μεσω υπολογιστη και μηνυματων.Οι αντρες και η Χαρα...καμια σχεση!! Μια μερα τρεις μηνες μετα εφερε αναταραχες η Μαρινα ειχε κατεβει για να την δει εκει ομως ειδε κατι που την τρομαξε...
"Καρδια μου, τι εχεις ;Τωρα τελευταια πας συνεχεια στην τουαλετα και ζαλιζεσαι."
"Ποτε δεν ειχα τοσο σταθερη περιοδο μου ερχοταν καθε εναν ,αντε δυο μηνες τωρα ομως εχει να μου ερθει τρεις-τεσσερις μηνες."
"Ερχομαι !" αναφωνησε και εφυγε.
Λιγοι μηνες μετα
Καπου αλλου σε ενα γραφειο χτυπησε ενα τηλεφωνο, το οποιο ξυπνησε θαμενες καταστασεις.
"Ελα Αριστειδη ,θυμασαι εκεινη την συμφωνια που ειχες κανει με τον Μαυρικακη.Πλεον εχουν γινει και οι δυο εικοσι εννεα,να το προχωρησουμε;"
"Ναι,οσο ποιο γρηγορα μπορεις !!Θα το πω εγω στον γιο μου,μην της αναφερεις ποιος ειναι απλως οτι ηταν συμβολαιο του πατερα της."
"Ο,τι πειτε !Καλημερα και παλι !"
Ο Αργυρης πηρε το πρωτο αεροπλανο και κατεβηκε στην Κυπρο. Αυτο το συμβολαιο επερπε να ολοκληρωθει ,να κλεισει αυτος ο κυκλος . Εψαξε και βρηκετο σπιτι της χτυπησε το κουδουνι και του ανοιξε.
"Καλημερα !Τι θελετε ;"
"Αργυρης Αποστολου ονομαζομαι. Ημουν πρωην δικηγορος του πατερα σας. Ηθελα να σας ενημερωσω οτι ειχε κανει ενα συμβολαιο με καποιον παλιο του συνεργατη οτι ο γιος του και η κορη ,η δικη του, να παντρευτουν. Ο γαμος θα γινει σε ενα μηνα η νυφη εχει το δικαιωμα να διαλεξει το νυφικο. Ευχαριστω πολυ, το χαρτι σας το αφηνω εδω. Μπορειτε να φερετε και μερικους καλεσμενους."
Σε καποια γειτονικη χωρα ενας πατερας προσπαθει να ηρεμισει το παιδι του.
"Τι μου λες πατερα ;" φωναξα εξοργισμενος
"Πρεπει,ο γαμος ειναι σε ενα μηνα θα δεν χρειαζεται να καλεσεις τον Νικο.Εχει ενημερωθει..."
"Μα πατερα...μου λες να φυγω και να παω Ισπανια και τωρα ερχομαι και μου λες οτι παντρευομαι σε ενα μηνα ..."
Οσο κι αν προσπαθουσε να του βαλει μυαλο δεν γινοταν κατι.Η κατασταση ηταν κρισιμη δεν επερπε να μαθουν ποιος παντρευεται ποιον.Ετσι ενημερωσε την Χριστινα να ερθει στο γραφειο του μαζι με τον Νικο.
"Ειναι κατι σημαντικο ! Καθηστε!"
"Πες μας κυριε Αριστειδη τι συμβαινει;"
"Παλια ειχα κανει ενα συμβολαιο με τον πατερα της Χαρα. Να παντρευτει η Χαρα τον Κωστα στο εικοστο εννατο ετος της ηλικιας του.Αλλα η Χαρα δεν θα πρεπει να μαθει ποιον θα παντρευτει ! Ουτε ο Κωστας !"
"Ενταξει..."
Παιδιά το επόμενο κεφάλαιο θα είναι το τελευταίο !!Ευχαριστω για τα βιους και τους ψήφους!! Αλλά και που εισασταν δίπλα μου σε αυτό το ταξίδι!!!! Θα συνεχίσω το ~Μαζί... ~ και αρχές Αυγούστου μπορεί και νωρίτερα να ανέβουν τα κεφάλαια από το Εκείνο το καλοκαίρι 2 .Ευχαριστώ!!!!!!