Μετα απο αρκετες ωρες ταξιδι φτασαμε στον προορισμο μας. Ηταν μεσημερι τετοια ωρα στο χωριο οποτε η εκπληση δεν θα πετυχαινε,ετσι ξεναγησα την Χριστινα στο χωριο.
"Μπουμπου που εισαι;" πηρα τηλεφωνο την Μαρινα.
"Χαραααα!"
"Που ειστε;"
"Στο Νασσο ελα!"
"Που ξερεις οτι ειμαι στο χωριο;"
"Ουπς σορρυ απο συνηθεια.''
''Δοσε φιλια στα παιδια.''
"Ενταξει αγαπη μου φιλακια."
Ειχα μια πολυ ωραια ιδεα.
"Παμε στον Νασσο!"
"Ε;"
"Αστο, θα τα μαθεις"
Πηραμε το δρομο προς το στεκι μας , το καφενε του Νασσου. Ενα μαγαζι με νεανικη μουσικη ,αλλα οχι μπαρακι.Κλασσικο καφενε μονο που οι πελατες ηταν απο 4 μεχρι 94.Το βραδυ τα φωτα εσβηναν και τα τραπεζια εμπαιναν στην ακρη,εκτος απο αυτα που ηταν ντυμενα με τσοχα. Καθε Παρασκευη και Σαββατο βραδυ μετατρεποταν σε poker playroom. Οπως το ειχαμε βγαλει με τα παιδια.Τα τραπεζια χωριζονταν σε junior και 16+. Ο νικητης των junior ειχε δωρεαν παγωτο ή αναψυκτικο μεχρι τοτε που θα εβγαινε ο επομενος νικητης. Στους 16+ παλι αυτος που νηκουσε τους κερνουσε ΟΟΟΛΟΥΣ και ο χαμενος ντυνοταν με αποκριατικες στολες ή αν ειχε πολυ ορεξη εκανε μετα και ενα στριπτιζ.Συνηθως το εκαναν τα αγορια τα κοριτσια ντρεπομασταν.Ωραιες εποχες...
Ηθελα να δω την Χριστινα θα με ρωτησει ή οχι που είναι ο Νασσος μολις δει οτι στο μπαρ ειναι ενα παιδι, ο Γιωτης,περιεργο ονομα ε;Παναγιωτης-Γιωτης επειδη ετρωγε πολλες κρεμες οταν μικρος. Το Νασσος βγηκε οταν ηταν ενας παππους που εψαχνε τους Ασσεους στα χαρτια στην αγωνια, καμια φορα τα εκρυβε στην καρεκλα στο παντελονι παντου, αφου μετα τον περνουσαν απο ελεγχο. Και ελεγε την εξης φραση Ννννα-ασσος! , ετσι βγηκε και το ονομα του καφε.
Κωνσταντινος ΡΟV
Δεν αντεχω αλλο μαζι της ειναι μια εγωκεντρικη και ψηλομυτα. Εκλεισα κρυφα εισητηρια πεταω το χαραμα για Ελλαδα χωρις να με καταλαβει,θα παρω τηλεφωνο τον Νικο να με καλυψει.
"Μμμ...στον υπνο σου με εβλεπες;"
"Τι εγινε Νικολακη ξενυχτησαμε,ξενυχτησαμε;"
"Δεν ειμαι εγω σαν εσενα !" μου ειπε απαξιωτικα.
"Ακριβως και επειδη δεν εισαι θελω την βοηθεια σου."