Χ " Σκεφτομαι να παμε το σαββατοκυριακο στο χωριο μου θες ;"
Κρ "Ναι,γιατι οχι !"
Χ"Ωραια ετοιμασε βαλιτσες και φευγουμε !!"
Κρ "Ρε με πηραν τηλεφωνο απο την εταιρεια που σου ελεγα."
Χ"Ελα ρε !Χαιρομαι!!!"
Η μερες περνουσαν πολυ ευχαριστα στη δουλεια,σημερα θα ερχοταν μια νεα γραμματεας στο γραφειο του Νικου ,ετσι θα ερχοταν οι δικια του σε εμενα.Τα ακομη πιο ευχαριστα ειναι οτι σημερα πιανει δουλεια η Χριστινα.Πηγα μεχρι το γραφειο του Νικου για να του αφησω κατι εγγραφα.Εκει με περιμενε μια εκπληξη.
''Χαρα!"
" Χριστινα!! Καλα βρε κατεστραμενο εδω επιασες δουλεια;"
"Ναι,καμμενο εδω επιασα δουλεια."
"Επ!Χαρουλα πως κι απο εδω ; "
"Ηρθα να σου αφησω κατι εγγραφα και συναντησα την νεα σου γραμματεα."
"Να σας συστησω."
"Γνωριζομαστε!"ειπαμε και οι δυο με μια φωνη.
"Απο που ;"
"Η συγκατοικος που σου ελεγα."
"Καλο κομματι φαινεται,δεν κανεις καμια κατασταση."
"Χαχαχα!"
"Ε! Ειμαι και εγω εδω!"
"Λοιπον ωραιες μου κυριες ,τι λετε να σας βγαλω εξω σημερα το βραδυ;"
"Γιατι οχι !"πεταχτηκε η Χριστινα.
"Θερμη παρακληση να το διαλυσουμε λιγο νωριτερα γιατι αυριο εχουμε ταξιδι."
"Οκ!Στις οκτω ωραιες μου κυριες θα σας περιμενω στο γωνιακο παρκακι αν σας βολευεις."
"Προτημουμε με να σου δωσουμε την διευθυνση μας !"
"Χριστινα στο σπιτι θελω να μιλησουμε."
"Μαλιστα γεροντοκορη."
"Μμμ..."
"Παιδια,ερχεται ο Βεβαιως Βεβαιως !" Ακουσα την Λενα να λεει,ετεξα γρηγορα στο γραφειο μου και εκανα οτι δουλευα.
"Θα ηθελα να σας ανακοινωσω οτι σε μερικες εβδομαδες θα πρεπει να φυγετε ειδικα εσεις δεσποινις..."
Τα ποδια μου κοπηκαν,με ελουσε κρυος υδρωτας θεεε μου.
"Χαρα Μαυρικακη."
"Χαρουλα,δεν μπορει,πως μεγαλωσες ετσι κοριτσι μου κοπελα ολοκληρη εγινες."
"Κυριε Αρη!"ειπα και τον αγκαλιασα,μου ειχε λειψει μια τετοια αγκαλια, ειχαν χρονια να μου την δωσουν...απο τοτε που εφυγαν.
"Λοιπον κοριτσι μου αυριο θα ερθεις να φαμε δεν ακουω κουβεντα,ο Κωνσταντινος λειπει ,αλλα θα ειναι η Μαρισια ,ξερω οτι και αυτη την λατρευεις."
"Κυριε Αρη αυριο φευγω ,θα πρεπει να παω κατω να δω την γιαγια τον παππου απο τοτε που...οι δικοι μου δεν εχω παει καθολου.
"Το ξερω ηταν πολυ δυσκολο."
"Οχι, για μενα οσο για τον Αλεξη."
"Το θεμα ηταν να ησουν εκει."
"Ημουν,παντα..."
"Στο θεμα μας,απο την αλλη εβδομαδα θα πρεπει να πας μαζι με την γραμματεα σου στα Χανια μην ανησυχεις τα εχω κανονισει ολα."
"Ενταξει ,σας ευχαριστω."
"Χαρα ξερεις πολυ καλα οτι αυτο δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αυτο που ειχαμε παλια και οι δυο οικογενειες."
"Το ξερω,καποια μερα θα ερθω να πειτε στην κυρια Αλικη."
"Θα χαρει!Να προσεχεις."
"Σας ευχαριστω."
"Τιποτα Χαρουλα."
Μολις εφυγα μου ηρθαν δυο μηνυματα το ενα απο την Χριστινα και το αλλο απο τον Νικο.
"Τι σχεση εχει αυτος με εσενα και γιατι τοσες αγκαλιες και φιλια;"μου ελεγε η Χριστινα.
"Απο που γνωριζεσαι με τον Μακρη;"
''Κουτσομπολιδες.'' εστειλα ενα μηνυμα και στους δυο.
''Ειναι ο πατερας του Κωσταντινου.''στελνω στην Χριστινα.
''Οικογενειακος φιλος.''ελυσα την απορια του Νικου.
Περασε η ωρα και σχολασαμε,η καλη μου η φιλεναδα ειχε ορεξη να παμε για ψωνια,φυσικα δεν μπορουσα να της χαλασω χατηρι.
Τελικα βρηκαμε κατι ωραια φορεματα και συνολακια και φυγαμε για το σπιτι.Οπου ετοιμαστηκαμε για την βραδυνη εξοδο.
Η εξοδος μας ηταν κατι παρα πανω απο φοβερη,βεβαια στο τελος αφησα τα πιτσουνακια μονα τους και αναχωρισα για το σπιτι.
Μικρο,το ξερω,επεστρεψα ομως!¡!
@marianthi-anthi