Κεφαλαιο 6

655 45 2
                                    

Ενα Flashback-κεφαλαιο,δηλ.  flashback σε ενα κεφαλαιο.Ετοιμαστητε!

                                                                       Flashback

Τελευταιο καλοκαιρι στν γιαγια και στον παππου πριν απο τις σπουδες μου,που ακομα δεν εχουν βγει για το που περασα. Σημερα εχει γενεθλια η Μαρινα και σε λιγες μερες και εγω,βλεπετε μες τον κατακαλοκαιρο 1η Αυγουστου αυτη 6 εγω.

Ετοιμαστηκα γρηγορα-γρηγορα και αφησα το βουρλο ,τον Κωνσταντινο να κοιμαται μαζι με τον αδελφο μου στους δυο καναπεδες.Τι να κανουμε χθες ηρθαν η μαμα ,ο μπαμπας και η αδελφη του Κωτσου(Αναστασια)που να τους χωρασει ενα σπιτι που μενουν ο παππους,η γιαγια,η θεια,ο θειος και τα παιδια της. 

Πηρα το ποδηλατο και πηγα να παρω ενα δωρο στην Μαρινα.Της πηρα μια κορνιζα που εγραφε Best Friends.Ναι,η Μαρινα ειναι απο της καλυτερες φιλες που εχω.

Πηγα στο σπιτι ,ακομα κοιμοντουσαν τα βουρλα.Σκουπισα,καθαρισα και εριξα και ενα ποτηρι με νερο πανω τους.Ευτυχως ξυπνησαν.

"Αααα τι ειναι αυτο ρε Χαρα αμαν παιδακι μου!"Μου λεει ο αδελφος μου με ενα υφος "καλα ρε συ οταν κοιμασαι ερχομαι και σε ξυπναω με αυτο τον τροπο;Αντε φυγε τωρα να ξανακοιμηθω."Εκανα οτι μου ειπε ,εφυγα απο το δωματιο πηγα στον κηπο και στολισα γιατι η Μαρινα θα κανει εδω τα γενεθλια της. 

Νωρις το μεσημερι (13.30) τα μπουμπουκια ξυπνησαν.

"Καλα που ξυπνησατε δε μπορουσα αν τα κανω ολα μονη μου."

Τους εδωσα τα λαστιχα και τα σφουγγαρια και τους εστειλα να καθαρισουν την αυλη,τραπεζια και ο,τι αλλο βρουν.Μετα απο δυο ωρες δυσκολης και κουραστικης δουλειας ειπα να τα ανταμειω τα καμαρια μου,για αυτο τους εφτιαξα καρμποναρα,

"Καλα Χαρα ειναι φοβεροο!!!"με επαινει ο Κωνσταντινος.

 "Μμμ...γεια στα χερια σου αδερφουλα."

"Να δω ρε που σε δυο μηνες θα φυγω τι θα κανεις;"

"Θα φτιαχνω τοστ!"ειπε και βαλαμε ολοι τα γελοια.

Οι γονεις μας λειπανε συχνα εκεινη την εποχη στο εξωτερικο για δουλειες θα μενανε κι ολας εκει για 4 μηνες αν θυμαμαι καλα.Οταν ημασταν πιο μικρα μας επερναν κοντα ,τωρα παμε στην γιαγια που ειναι ολο το απαιχτο teamακι.Και δεν σας ειπα τα νεα ο Γιωργος εφυγε παει Αγγλια !!! Μπορει να ηταν φιλος μου αλλα ωρες ωρες εδω μου καθοτανε.

Εφτασε και το βραδυ που ειχαμε το παρτυ της Μαρινας εμεις και εμεις θα ειμασταν, δηλ. εγω ,ο αδελφος μου, η Μαρινα ,ο Μανος ,ο Κωνσταντινος και θα ερθει και η Αγγελικη μου εσπασε τα νευρα ο αδελφος μου,Αναστασια ,Αγγελικη, αμαν αυτος ο αδελφος μου!

(Μανος) "Παιδια ποιος θα ειναι dj ;"

"Εγω φυσικα !" 

(Κ) "Μικρο επειδη χωρις καπελο δεν γινεσαι dj παρε αυτο" και μου πεταξε ενα απο τα αγαπημενα μου καπελα που ειχα δει στο ιντερνετ.

"WTF @_@" Το πηρα στα χερια μου και αρχιζα να το επεξεργαζομαι.To κουδουνι ηρθε!

(Παιδια)"Ηρθε!!!"

"Κρυφτειτε!" Τους ειπα και μπηκα στο σπιτι για να ανοιξω.

Ηταν οπως παντα θεα και λιγα λεω...

"Χρονια πολλα ζουζου!"

"Σε ευχαριστω πολυ αγαπη μου."

"Ρε δεν παμε λιγο εξω οσπου να ερθουν κιοι αλλοι;"

"Καλα ρε πρωτη ηρθα στο παρτι μου;"

"Μην ανησυχεις.Ελα!"

"Χρονια Πολλααα!!!"πεταχτηκαν ολοι πισω απο το δεντρο που ειχαμε στον κηπο.

Εκει ο Μανος τα εφτιαξε με την Μαρινα και εγω με τον Κωνσταντινο γιναμε ενα για πρωτη φορα..."

Σορρυ για την καθυστεριση !!! Το αστερακι! Ευχαριστω για τα 50 + *

Married my B(F).Donde viven las historias. Descúbrelo ahora