Κεφαλαιο 2

1K 73 0
                                    

Παρασκευη πρωι ειμαι ετοιμη για την νεα μου δουλεια  φοραω ενα ασπρο φουστανι με μια λεπτη ζωνη δεν εχω βαφτει εχω μια φυσικη αυρα που μπορει να με ηθελαν πολλοι για αυτη την ομορφια μου αλλα εγω ηθελα καποιον που θα ηταν η φορτουνα και η γαληνη μαζι.Ειχα σχεση με τον Πετρο δυο χρονια αλλα δεν προχωρησε ερωτικα και γενικα.

Ο Κωτσος μου λειπει πολυ μακαρι να ηταν εδω...Κοιταχτηκα για τελευταια φορα στον καθρεφτη αφησα ενα σημειωμα στην Χριστινα και εφυγα.

Χ "Καλημερα σας!"

Υπαλληλος "Καλημερα σε τι μπορω να σας βοηθησω;"

Χ "Εχω ερθει για την συνεντευξη." 

Υπαλληλος "Ναι,η κα.Μαυρικακη!Δευτερο οροφο πρωτη πορτα αριστερα."

Χ "Ευχαριστω πολυ!"

Παω στο γραφειο τα χερια μου ετρεμαν απο το τρακ και τα ποδια μου μου ειχαν κοπει.Χτυπαω ελαφρα την πορτα.

Διευθυντης "Καλημερασας κα Μαυρικακη ."

Χ "Καλημερα σας κυριε..." 

Διευθυντης "Νικολαου.Νικολαου Νικος"

X "Χαρηκα πολυ."

Ν "Αν και δεν ειναι του τομεα μου πρεπει να σου δειξω καποια πραγματα."

Χ "Παρεπιμπτοντως σε ποιο τμιμα ειστε διευθυντης ;"

Ν "Στο οικονομικο...δεν ειναι της παρουσης...λοιπον χαρα εσυ θα ελεγχεις τα κρασια και τα αμπελια και θα τους λες πως να τα τοποθετουνε και βεβαια στο στοιχειο σου αν ειναι καλο το κρασι τι χρειαζεται για την συντηριση αν ειναι νοθευμενο καταλεβες πιστευω."

Χ "Μην ανησυχειτε κ.Νικολαου οταν ημουν μικροτερη και πηγαινα στο χωριο η γιαγια και ο παππους μου ειχαν αμπελωνες και ξερω πολλα πανω σε αυτο . Μετα βεβαια αρχισαν τα διαβασματα και τα φροντηστηρια αλλα παντα υπηρχε ενα χρονικο διαστημα του καλοκαιριου και λιγο πριν ανοιξουν τα σχολεια που πηγαινα και τους εβλεπα.Παντα μου αρεσε να καθοδηγω τους εργατες.Μου ειχαν μαθει πολλα και δεν θα αλλαζα τιποτα για αυτα τα χρονια."

Ν "Ωστε ετσι λοιπον τοτε μεγαλη μου χαρα!" Και κανει μια υποκριτικη υποκληση 

Κατι μου θυμιζε αλλα τι δεν μπορουσα να θυμηθω.

Χ "Γνωριζομαστε απο καπου;"

Ν "Ειναι τοσο μεγαλη η Θεσσαλονικη που δεν ξερεις...Α!και τωρα που ειπα Θεσσαλονικη καθε ανοιξη προς καλοκαιρι θα πηγαινεται στην Κρητη στα οινοποιια μαςκαι θα μενετε μεχρι τον τρυγο.Μην ανησυχειτε ο ομιλος σας παραχωρι ενα διαμερισμα καντα στο οινοποιιο μπορειτε να φερνετε και αλλο ενα ατομο μαζι σας αλλα μην ξεχνατε ειναι δουλεια."

Χ "Μιας και ακομα ειναι καλοκαιρι θα πρεπει να κατεβω στην Κρητη ή οχι;"

Ν "Θα ρωτησω το μεγαλο μεγαλο αφεντηκο και θα σου πω.Και κατι ακομα εδω ειναι οι καρτελες που πρεπει να γραφεις την παραγωγη και την ωριμανση για το καθε ενα μετα θα τα στελνεις σε εμενα για να φτιαξω τα οικονομικα και εγω απο εκει στο μεγαλο αφεντικο καταλαβες;"

Χ "Ναι, μην ανησυχειτε!"

Ν "Μιλα μου σε παρακαλω στον ενικο δεν ειμαι παππους εικοσιεφταρης ειμαι."

Χ "Μαλιστα καπετανιε!'

Ν "Τα τηλεφωνα θα περνουν φωτια απο τις 10.00 με τις 13.30-14.00 μετα εχουμε ενα διαλλημα14.00-15.00 αλλα επειδη εσυ δεν θα εχεις τοσο πολυ δουλεια οπως εμεις μπορεις να φυγεις απο τις 14.00 και να ερθεις στις 17.00 γιατι στις 17.30-18.00 βγαινει η αλλη η παρτιδα με τα κρασια."

Χ "Καταλαβα μπορει και να καθομαι μπορει και να φευγω πρεπει να παω να επιβλεπω και την Χριστινα γιατι θα εχει κανει το σπιτι θαλασσα."

Ν "Ποια ειναι η Χριστινα; Αν επιτρεπετε!"

Χ "Μια φιλη μου πιο πολυ αδελφη μου την γνωρισα στην Γερμανια ειναι μεγαλη ιστορια..."

N "Λοιπον ξεκινας την δουλεια απο την Δευτερα εισαι ελευθερη να γυρισεις σπιτι σου."

Χ "Οκ,ευχαριστω ! Καλη δουλεια και καο μεσημερι."

Ν "Καλο μεσημερι!"

Εφυγα και πηγα να παρω μερικα ψωνια για το σπιτι επειδη ομως ειμαι πολυ ψηλη δεν εφτανα τα cornflakes.Τοτε αισθανομαι καποιον  πισω μου.

Α "Οριστε !"Ακου μια γνωριμη φωνη και γυρναω να δω ποιος ειναι.

Χ "Ε οχι!"

Α "Κι ομως ναι!!"

Χ "Τι θες παλι εδω μηπως με παρακολουθεις;"Και πηρα αυτο το αστυνομικο το υφος.

Α "Χαχαχα Κλειω γινεσαι πολυ παιδι και δεν σου το ειχα."

Χ "Τι να κανουμε καποια ατομα τα εχουμε συνδιασει διαφορετικα στο μυαλο μας οπως εγω εσενα π.χ."

Ακης POV

Αουτς αυτο πονεσε ! 

ΤΕΛΟΣ

Χ "Ξερεις εχω και μια δουλεια για αυτο Byeee!" Kαι εφυγα.

Ακης POV

Τι ηταν αυτο τωρα ; Ειχα μεινει στηλη αλατος.

Εεε οχι να με ταπωσει και δυο φορες μαλιστα μια γυναικα εμενα τον Κωνσταντινο Μακρη!

ΤΕΛΟΣ

Παρατηρησατε κατι και εγω ! Η Χαρα βεβαια εχει κεφαλαια για να το παρατηρησει !!! Ελπιζω να σας αρεσει δειτε και την αλλη μου την ιστορια αν μπορειτε .Και το ΑΣΤΕΡΑΚΙΙΙΙΙ.

Married my B(F).Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz