Φαινεται καπως περιεργος ο τιτλος αλλα θα δειτε στην συνεχεια!
Αφου ψωνισα πηγα σπιτι και ειδα μαι Χριστινα με ποδια ΜΕΓΑΛΟΟΟ ΣΟΚ το μονο που πετυχαινει ειναι puncakes.Χ "Εμ σε λαθος σπιτι μπηκα...Αντε γεια και συγνωμη!"Και πηγα να φυγω.
Κρ "Οχι,πολακι μου στο σωστο μπηκες και ελα να δοκιμασεις απο το φαγητο."
Χ "Μισο λεπτο να παρω το 166 για να ειμαστε σιγουρες."
Κρ "Κρυαδες αν δεν ειχα μαθει να μαγειρευω πως θα την εβγαζα περα στην Στουτγαρδη;"
Χ "Με fast food μηπως;"
Κρ "Μμμ...παγωσα."
Χ "Και δε μου λες τι καλο θα φανε τα σκουπιδια;"
Κρ "Καρμποναρα κι αν σου αρεσει με τα παμε για παγωτο, ξερεις εσυ το αγαπημενο σου!"
Χ "Ε,αν ειναι για το αγαπημενο μου τοτε θα το φαω κι ας με πανε τεσσερις."
Κρ "Ου να χαθεις που θα κοροϊδεψεις ΕΣΥ ΕΜΕΝΑ!"
Κατσαμε και φαγαμε πλακα στην πλακα ηταν πολυ ωραιο το φαγητο και δεν της το ειχα! Αφου της ειπα τα καλυτερα πηγαμε για "υπνο".
Αφου ξυπνησαμε ετοιμαστηκαμε πηγαμε πρωτα για καφε και μετα για παγωτο.
Κρ "Δε μου ειπες πως πηγε σημερα η δουλεια;"
Χ "Καλα με πηρανε αυτα που ηθελαν να μου πουνε τα ηξερα απο τον παππου και την γιαγια και τωρα που τους ανεφερα πρεπει να παω να δω τι κανουν κι αυτοι και η θεια η Ερασμια."
Κρ "Και ποτε σκεφτεσαι να πας;"
Χ "Μολις ξεκινησω καλα καλα την δουλεια μου και παρω τον πρωτο μισθο!"
Κρ "Ωστε ετσι πουλακι μου,να ερθω και εγω;"
Χ "Και το ρωτας ! Πω πω μου εχουν λειψει τοσο τα παιδια της θειας Ερασμιας η Φενια και ο Παναγιωτακης,τωρα λογικα θα πηγαινουν η μια τριτη και ο αλλος πρωτη λυκειου χαμος θα γινεται."
Κρ "Ο Κωσταντινος δεν σου εχει λειψει ;"
Χ "Οου και το ρωτας και να φανταστεις τον βλεπω στα ονειρα μου ειδικα εκεινη την σκηνη."
Flashback
Ημουν δευτερα δημοτικου οταν γυρνουσα απο το φροντηστηριο στα αγγλικα με το ποδηλατο και πεταγεται μια γατα χανω τον ελεγχο και πεφτω χτυπαω το σαγονι μου το χερι μου και τα ποδια μου.Με λιγα λογια ημουν με στα αιματα.Δεν ηθελα να παω σπιτι θα φωναζαν οι δικοι μου οπως κι ο αδελφος μου (Σε αλλο κεφαλαιο) κι ας ηταν μικροτερος παντα ηταν ο σοφοτερο απο εμενα ο Ιασονας με το Ι κεφαλαιο οπως τον φωναζα.Ετσι πηγα στον Κωστα χτυπησα με κατι πετρουλες το παραθυρακι του και ανοιξε το παραθυρο.