Δευτερα κατι εχω ,την Τριτη δεν αντεχω...
Ο σπαστικος ηχος απο το ξυπνητηρι ηχουσε στα αυτια μου,τεντωσα το κερι μου και το εκλεισα. Σηκωθηκα γρηγορα ετοιμαστηκα εβαλα μια τζιν φουστα μεχρι λιγο πιο πανω απο το γονατο και ενα κοκκινο πουκαμισο ,επιασα τα μαλλια μου εναν χαμηλο αλλα ωραιο κοτσο εβαλα λιγο κραγιον ,μια μικρη στρωση eyeliner και μασκαρα , τελιωσα το υπεροχο λουκ μου με σκουλαρικια (κρικους) και την αγαπημενη μου κολωνια D&G. Κατεβηκα κατω στην κουζινα μιας και ειχα αρκετη ωρα εφτιαξα γαλλικο εβαλα σε ενα πιατο και ενα μινι κρουασανακι απο τον φουρνο της Χαλκιδικης, εκατσα και το εφαγα μετα πηρα κινητο και κλειδια και εφυγα για την δουλεια.
Μετα απο 10' με το αμαξι εφτασα στην δουλεια κατεβηκα και πηγα στο γραφειο μου, στο διπλανο ηταν ο Νικος και οι πορτες μας σχεδον επικοινωνουσαν.
Χ "Καλημερα, Νικο!"
Ν "Καλημερα, Χαρα και καλη αρχη !"
Χ "Ευχαριστω!!!"
Μπηκα στο γραφειο αφησα την τσαντα και ξεκινησα δουλεια ευτυχως αυριο θα προσλαβουνε μια βοηθο!
Μου εξηγησε καποια πραγματα ο Νικος για την εταιρεια, οτι ειχαν κανει πολλες απολησεις και λιγες προσληψεις ημουν μεσα στις ελαχιστες οπως θα ειναι και η βοηθος μου,για να σας δωσω να καταλαβετε ο Νικος εχει γινει και διεθυντης μαρκετινγκ τον τελευταιο καιρο γιατι "το μικρο αφεντικο" παιρνει σιγα-σιγα την θεση του μεγαλο...
Ετοιμασα ο,τι ηταν για την δουλεια και μου ηρθε ενα e-mail απο τον Νικο.
Χαρα, μεθαυριο θα πρεπει να κατεβεις Κρητη,Χανια,αν θες μπορεις να παρεις και καποιο αλλο ατομο μαζι σου.Λογικα θα ερθω και εγω λιγο αργοτερα. Εσυ θα κατσεις και το μεθεπομενο Σαββατοκυριακο.
Νικος.
Μου αρεσε που πρεπει την δουλεια μου να την κανω απο την Κρητη και να επειβλεπω και το τι γινεται εκει περα ,φυσικα ομως με το καλυτερο παρεακι την Χριστινα.
Της στελνω μυνημα.
Κουκλι ετοιμασου την Τεταρτη παμε Κρητη μεχρι στα μισα του Σεπτεμβριου.Ετοιμασε και τα δικα μου σαν καλο κοριτσι που εισαι...μαλλον αστο μην σε βαζω σε κοπο!
Ν "Επ,δεν δουλευουμε ; Αντε δεν καθομαστε!! "
Χ "Αρε,Νικο με εκανες και γελασα."
Ν "Λοιπον σου αφηνω καποια εγγραφα ετοιμασε τα μου και μετα θα τα στειλω στο μεγαλο αφεντικο γιατι το μικρο θα λειπει για τρεις μηνες. Ταξιδακι αναψυχης με την... δεν θυμαμαι ουτε εγω ποια γκομενα ,τοσες που εχει,να φανταστεις βγηκαμε την Παρασκευη με μια και το Σαββατο ειχε αλλη.Δεν λεω ειναι φιλος μου αλλα ειπαμε αυτος το εχεις παρακανει.Θελω να τον δω ομως οταν θα ερωτευτει παραγματικα,να δω πως θα κανει!"
Χ "Αχ! Τα ξερω κι απο πρωτο χερι ο αδελφος μου ειναι one night stander οπως και ενα παλιος φιλος που ειχα ειχε αρχισει να γινεται."
Ν "Κοιτα δε λεω καλα αλλα οχι και καθε μερα με αλλη αντε καθε εβδομαδα."
Χ "Νικολακη ειστε αντρες μην το ξεχνας!"
Ν "Και δεν μου λες Χαρα τι εννοεις;"
Χ "Δεν εννοω εσενα αλλα το περισσοτερο ποσοστο ειστε φαλλοκρατικα γουρουνια."
Ν "Ωστε ετσι...κριμα...γιατι σε μια σχεση πρεπει να υπαρχει ο ρομαντισμος."
Χ "Χτυπαει το τηλεφωνο !...Παρακαλω...ναι,μισο λεπτο...ναι πειτε μου...2...22...3...50...3 χρονια."
Καπως ετσι περασε και η μερα...
Γυρασα σπιτι και εφτιαξα μια σαλατα με πατατα βραστη και τονο φωναξα και την Χριστινα να φαμε, λεγοντας νεα απο την δουλεια.
Κωνσταντινος POV
Πριν κατι μερες συζητουσαμε με τον Νικο και ειχαμε ενα μικρο καβγα.
Ν "Ρε αλλη η χθεσινη αλλη η σημερινη;"
Κ "Πω ρε Νικο!Αμαν!"
Ν "Τι αμαν ρε Κωστα αν ειναι ετσι δηλαδη εσυ καθε μερα θα εισαι και με αλλη ; Θελω να ειμαι απο μια μερια να σε δω να ερωτευσαι ,το τι γελοιο θα πατησω δεν λεγετε."
Κ "Δεν ειμαι των σχεσεων εγω ειμαι μονο για τα "ανοιχτηρια" ."
Ν "Τι ειναι παλι αυτο;"
Κ "Κατι δικα μου και της Χαρις !"
Ν "Σου λειπει;"
Κ "Εε...οπως και να το κανεις..."
Ν "Καψουρα!!"
Κ "Βρε αντε απο εκει !"
Και να ειμαι τωρα διπλα σε μια ξανθια καλλωνη που ουτε το ονομα της δεν θυμαμαι .Να δεις πως την λενε Σαρα...Λαρα κατι τετοιο.Πφφ και θα πρεπει να περασω ενα τριμηνο μαζι της... καλα εχει να φαει κερατο.
ΤΕΛΟΣ POV