00.00

7.3K 69 1
                                    


0542... "Merhaba yakışıklım, nasılsın?"

Görkem: "Kimsin ve ben nereden senin yakışıklın oluyorum?"

0542... " Seni çok seven bir kadınım ve seni istiyorum."

Görkem: "Ucuz kadınlar ve fahişeler dikkatimi çekmiyor. Şimdi siktir git!"

0542..." Öyle söyleme birtanem emin ol beni seveceksin. Benim sahip olduklarımı seveceksin."

Görkem : "Kimsin dedim sana?"

0542..." Benim kim olduğumu boşver Görkem Emir Göktuğ. Senin için kim olacağımı düşünmeye başla. "

Görkem: "Siktir git kızım akşam akşam belanı benden bulma!"

0542..." Belamı senden bulacaksam eğer kabul ediyorum. Ama sen de boşla geçmiş sayılmazsın."

Görkem: "Ne demek istiyorsun?"

0542..." Diyorum ki bugün benimle yazışarak başına büyük bir bela aldın bebeğim. "

Görkem: " Beni hiç akıllısı bulmaz zaten amk. Bence hesabı kapat ve bir daha bana yazmak gibi bir hata yapma aptal kız tamam mı? Yoksa canını yakarım!"

0542..." Lütfen canımı yak bebeğim, lütfen. Çünkü ben sana yazacağım ve sen de bana alışmakta düşündüğün kadar zorlanmayacaksın."

Görkem:" Sen kaşındın aptal kız seni bulduğumda kolay kurtulamayacaksın seni süründürmezsem adım Görkem değil!"

0542..."Öpüyorum bebeğim kendine cici bak, iyi geceler."

Dönüp aynadan akmış makyajıma baktım. Ağlayan gözlerime ve acı çeken bakışlarıma...

Sonra döküldü dudaklarımdan lanetli sözler. "Zaten hep bana acı çektirdin Emir. Acıdan başka verdiğin hiçbir şeyin olmadı. Ama söz veriyorum sıra bende."







Merhaba arkadaşlar hikayemize yorum ve oy yaparsanız sevinirim iyi okumalar dilerim...

GÜNAHA DAVET (+18 YARI TEXTİNG )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin