Hikayemize yorum yapalım!
0542..." Yeni uyandım Görkem bebeğim nasılsın? Uyandığını biliyorum bu saatte hep spor yapıyor oluyorsun."
Görkem:"Allah belanı versin aptal kız!"0542..."Bela okuma aşkım!"
Görkem:"Aşkım deme lan!"
0542.."Sol tarafından mı kalktın bugün?"
Görkem:"Her zamanki halim."
0542..."Sert adamım diyorsun yani?"
Görkem:" Sert severim diyorsun yani?"
0542..."Bana alışmaya başladın yani?"
Görkem:"Sınırlarımı zorlama yani!"
0542..."Benimle bir gece istersin belki?"
Görkem:"Neden hep abaza erkekler gibi bel altı konular açıyorsun aptal kız?"
0542..."Bu ilişki içinde birinin bel altı konular açan o abaza rolünü üstlenmesi gerekiyordu ben de üstlendim YAVRUM."
Görkem:"O kadar düştüm diyorsun yani?"
0542..."Ben düştüğüm yerden kalkarım Görkem ama sen yükseldiğin yerden düşmemeye çalış. Düşersen çok ağlarım!
Görkem:"Yükseldiğim yerden düşmem aptal kız ama seni ağlatabilirim. Hem de düşmeden..."
0542..."Terbiyesiz yarim benim!"
Görkem:" Bana sakın ahlak bekçiliği yapmaya kalkışma!"
0542..."Yapmam."
Görkem:"Sana ne kadar güvenebilirim aptal kız?"
0542..."Belirli bir yere kadar güvenebilirsin aşkım. Neden ki?"
Görkem:"Dertleşmek istedim ama yalnızım. Onun için biraz sana anlatacağım."
0542..."Dinliyorum."
Görkem:"O geldi."
0542..."Kim?"
Görkem:"İkizimin katili olan kadın, her şeye rağmen hâlâ sevdiğim kadın, kendi ellerimle öldürmek istediğim kadın!"
0542..."O zaman öldür onu aşkım!"
Görkem:"Yapamam! Hâlâ seviyorum!"
0542..."Ben de seni seviyorum. Fakat senden başka bir kadına olan aşkını dinliyorum o zaman bu işi bana bırak! Günün sonunda yani her şey ortaya çıktığında onu ben kendi ellerimle öldüreyim!"
Görkem:" Ķıyamam ki amk!"
0542..."Niye lan salak mısın sen? Canını yakıyorsa canını yakmaktan çekinme!"
Görkem:"Peki sapık bir kadın bana durmadan abaza gibi yazıyorsa ne yapayım?"
0542..."Bence sakın elinden kaçırma nikahı bas, yatağına al derim!'
Görkem:"Yok artık derim ben de!"
0542..."Sen kaybedersin o zaman sonuçta bir kızı bin kişi ister bir kişi alır!"
Görkem:" Bu kızı kimse almaz!"
0542..."Niye lan ne kötülüğümü gördün it?"
Görkem:"Çünkü bana yazacak kadar aptal bu kız."
0542..."Sensin aptal!"
Görkem:"Değilim aptal!"
0542..."Aptalsın!"
Görkem:"Değilim!"
0542..
Görkem:"Tamam lan aptalım!"0542..."Biliyordum."
Telefonu kapatıp koydum. Cevap beklemedim. Acı içinde odanın bir köşesine yavaşça oturdum.
Gözyaşlarımı serbest bıraktım. Akan yaşlarla kurak topraklarını sulamak istedim kalbimin ama olmadı. Dilimden zehir döküldü, kalbimin kıyameti dilimin tek yemini...
"Ben de seni seviyorum Görkem. Ama öldün, özür dilerim. İkizini asla affetmeyeceğim. Tıpkı onun da beni affetmeyeceği gibi ve ona verdiğim sözü tutacağım! Kendimi ,kendim öldüreceğim! Affet beni sevgilim..."
Artık iki yüzlü bir kadın gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHA DAVET (+18 YARI TEXTİNG )
Teen Fiction0542... "Gel günaha girelim yanalım gitsin." Görkem: "O günaha girme kararı alırsak eğer, günlerce oturamazsın yemin ediyorum!" 0542... "Sence bu umrumda olsa seni günaha davet eder miyim Görkem?" Görkem: "O zaman sen kaşındın kızım karşıma çıkınca...