Ona güvenmek istiyordum ve eğer amacı benim güvenimi kazanmak ve daha sonra kırmaksa güven işini çoktan başarmıştı.
Belki de düşüncelerim yanlıştı o sadece iyi biriydi ama emin olamıyordum işte.
Bazen dünyada iyi insanların nesli tükenmiş gibi geliyordu bana ve bu yüzden insanlara çok zor güveniyordum.
Ve ilk defa Hevese olan düşüncelerimde yanılmak istiyordum ona ne olursa olsun güvenmek istiyordum.
Ben gerçekten bir kardeşim olsun istiyordum.
Arkamdan boğuk bir kahkaha sesi duyduğumda kaşlarımı çatarak Heves'e baktım. Hiç bir şey yokmuş gibi bana bakıyordu.
"Esin bir şey mi oldu."
Arkamdan gelen kahkaha sesinden Heves'in dediklerini zar zor duyabiliyordum yine bir şeyler oluyordu.
Kahkaha sesleri sadece arkamdan değil her yerden gelmeye başlayınca kulağımı kapattım.
Çok gürültülüydü.
"ESİN BANA BAK."
Hevesin sesini duyduğumda başımı kaldırıp ona bakmaya çalıştım ellerim hâlâ kulaklarımdaydı.
Artık kahkaha sesinden çok çığlık gibiydi ve her taraftan geliyordu. Birden etraf dönmeye başlayınca ayağa kalktım ve bir yere tutundum Heves yoktu Hevesi göremiyordum.
Gözümü kapattım ve bunların gerçek olmadığını düşündüm. içimden "sadece neden olduğunu bilmediğim lanet halüsilasyonlar" diye geçirdim. Ve buna odaklandım.
"Bunlar gerçek değil gerçek değil..."
Yanağımdaki acıyla birden gözlerimi açtım.
Karşımda Hevesi gördüğümde her şey normaldi tam bir oh çekecektim ki diğer yanağıma da bir darbe alınca kafam diğer yana düştü.
"ne yapıyon ya manyak mısın ?" deyip sitem edince Heves göz devirip " geri geldin sonunda" dedi.
Hızlıca etrafa bakıp konuştum "sanırım ben şizofrenim." dedim.
"Böyle düşünme bunda emin olamayız."
"Bu olanlar ne öyleyse benim uydurmam mı?"
"Benim bir teorim var." deyince meraklandım.
"Anlat o zaman."
"Bence şizofren değilsin yani şizofren olsan bence ben şizofren miyim diye kendini sorgulamazdın. Bilmiyorum yani akıl sağlığın yerinde"
Derin bir nefes aldı ve birkaç saniye konuşmadı sanırım söyleyeceği şeyi düşünüyordu.
Kafasını kaldırıp gözlerime baktı "ya.." dedi ve sustu kaşlarım çatılırken "ya ne Heves devam et" dedim.
Heves bunun üzerine "emin değilim ama bence sana musallat olmuş da olabilirler."
Demesiyle duraksadım böyle bir ihtimal vardı, olabilirdi.
"ama nasıl?"
Heves düşüncelerinde sıyrılıp "işte bunu araştırmalıyız" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİM
Paranormal"ruh eşim" Doktor bana bakmadan tekrar sordu "o kim?" gülümsedim "o benim yalnızlığım" "aslında o bir rüya sonra bir kâbus sonrada acı bir gerçek"