Bölüm-3-

127 21 454
                                    

.
.
.

Menma'yı uyutup kardeşlerinin yanına yatırdığımda yataktan düşmeyecekelerinden emin olmak için etraflarını yastıklarla çevirdim.

En sonunda odadan çıkabildiğimde yan taraftaki abimlerin odasına gittim. Kapıyı çalıp yavaşça içeriye girdim. Abimlerin ikisi de odadaydı.

İkisi kendi yataklarına oturduklarından ben kendime çalışma masasının sandalyesini çekip oturdum.

"Bugün bu meseleyi halletmemiz gerekiyor, yoksa gereksiz yere uzayıp gidecek."

Arkama yaslanırken kollarımı da göğsümde birleştirdim. Şimdiden sinirlerim hopluyordu.

Deidara nii yüzündeki sinirli ifadeyi sildi. Yumuşak gülümsemesiyle bana döndü.

"Naruto? Niye böyle davranıyorsun abim? Beni en iyi senin anlaman gerekmez miydi?"

Sözlerine karşın bir tepki verememiş, başımı eğmiştim. Deidara nii de ben Sasuke ile evleneceğim zaman bu kadar sinirliydi. O zaman arada klanlar arası antlaşma olduğu için pek bir şey diyemese de içten içe nasıl yanıp tutuştuğunu biliyordum. Antlaşma olmasaydı kesinlikle izin vermezdi.

Ve şimdi ben ona bu şekilde davranıyordum. Oysaki Deidara abimin Sasori'yi gerçekten sevdiğini biliyorum, zaten birbirlerinin ruh eşleri.

"Ya sen Nagato?"

Başımı kaldırmadan, göz ucuyla Nagato abime baktım. O da başını eğmiş, yeri izliyordu. Yüzünde hiçbir ifade belirtisi yoktu.

"Hayatımda sizden başka omega olmayacak, diyen sen değil miydin? Yahiko ile tanıştığın günü ne çabuk unuttun, aklın bir karış havada geziyordun."

Ah, evet... O gün..çok güzel bir gündü aslında. Nagato nii o kadar mutluydu ki bana istediğim kadar ramen ısmarlamıştı.

"O akşam salak gibi Yahiko'yla evleneceğim diye babama tutturan sen değil miydin?... Hala öylesin. Fırsatını bulsan bize haber vermeden evlilik teklifi yapacaksın. Yalan mı?"

Deidara nii normalde de ikimizi ezer ama orada bir şaka havası olur. Şimdi ise ciddi olarak bizi yerin dibine sokuyor, hatta sokmakla kalmıyor, bir de üzerimizde zıplıyor.

Sessizliğimiz giderek büyürken biraz duygusallaşıyorduk da. Yani, en azından ben öyleyim, abimleri bilmiyorum.

Deidara abimin bakışları tekrar beni bulunca başımı iyice eğdim. Yerin dibine girmek istiyordum ve ben o kukla yüzünden böyle hissetmek istemiyorum!

"Naruto, hadi, açık olalım... Arada antlaşma olmadan Sasuke ile karşılaşsaydın, herkesten gizli sana evlilik teklifi etseydi..kabul etmez miydin?... Ederdin... Kendini benim yerime koy... Ettim..."

Bana evlilik teklifi etmezdi..edemezdi... Biz ruh eşi olduğumuzu bile bilmiyorduk...

Az önceki sözlerine benzer bir sürü şey söyledi ama ben dinlemedim. Gözümün önünde beliren anılar oldukça rahatsız ediciydi.

Ben nii konuştukça iyice somurturken o elini dizime koydu. Sonunda dinlemediğimi fark etmiş olacak ki dikkatimi çekmeye çalışıyordu.

"Naruto..."

Artık duygusallığım kalmamıştı. Sadece belli bir şekilde somurtuyordum. Biraz da sinirliydim aslında. Eskiden olan olayların hatırlatılmasını hiç istemezken gözüme sokuyorlardı resmen.

×ZORAKİ EVLİLİK 《2》×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin