Bölüm-2-

166 17 395
                                    

.
.
.
"Sasuke! İki dakika rahat-mmh!"

Dudaklarımın tekrar kapatılmasıyla kalçamdan tutulup kaldırılmam bir olmuştu. Gözlerimi refleksle kapattığımda kollarımı da Sasuke'ye doladım.

Alt dudağımı sömürürken ilerleyip koltuğa oturmuştu. Ben de mecburen ona ayak uydurarak üst dudağını emmeye başladım. Karşılık vermezsem hiçbir şekilde öpmeyi bırakmıyordu.

Arka cebimdeki telefonun titreyerek çalmaya başlaması benim için kurtuluş olmuştu. Sasuke bozulmuş bir ifadeyle geriye çekildiğinde telefonu alıp kimin aradığına bile bakmadan açtım.

'Naruto...'

"Nii-san? Ağlıyor musun sen?"

Endişeyle doğrulduğumda Sasuke'nin kucağından kalkıp koltuğa oturdum.

'Yalnız kaldım... Koca evde yapayalnızım...'

"Nagato Nii-san neyden bahsediyorsun? Korkutma beni!"

'Deidara..Deidara bizi terk ediyor!'

Derdemez hüngür hüngür ağlamaya başladı. Endişeyle ayağa kalktım ve kapıya doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.

"Şimdi sen düzgünce anlatıyorsun, ben de oraya geliyorum!"

Ağlaması dışında başka bir ses gelmiyordu. Elim ayağım birbirine dolaşmışken askıdan aldığım ceket elimden kayıp yere düştü.

"Nii-san! Konuşsana!"

Hala ağlıyordu.

"Naruto? Ne olmuş?"

"Bilmiyorum! Nagato nii aradığından beri ağlamak dışında bir şey söylemiyor!"

Ceketimi giydiğim sırada Sasuke de kendisininkini giydi.

'Yalnız kaldım...'

Bir anlığına gözümün önünden geçen sahnelerle duraksadım.

"Annemlere bir şey mi oldu?! Nii-san bir şey söyle ya!"

'Nagato! Ağlamayı keser misin?! Sesini aşağıdan bile duyabiliyorum!'

Deidara abimin sesini duyunca derin bir nefes verip elimi alnıma yasladım.

'Deidara... Ben sensiz ne yaparım?'

'Aptal! Ayrılmıyoruz ki! Hem sen kimi aradın?'

'Naruto... Deidara bizi terk ediyor...'

'Naruto mu? Aptal ikizim!'

Telefondan garip sesler gelmeye başladığında duvara yaslanarak yere çöktüm. Elim ayağım titriyordu.

"Güneşim, iyi misin?"

"Şuraya yığılıp kalacağım sandım! Nii öyle içli içli ağlayınca..bir şeyler oldu diye-"

'Naruto bu salağa bakma sen. Bir şey olduğu yok.'

Deidara abimin söyledikleriyle iyice rahatlamıştım. Yine de Nagato abimin niye ağladığını merak ediyordum.

×ZORAKİ EVLİLİK 《2》×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin