(Lütfen vote ve yorum atmayı unutmayınnn💙....umarım beğenirsiniz...iyi okumalar💜)
~♧~
(
Mirza karahanlının anlatımı ile...)
"Mirza, mirza hadi uyan kahvaltıya çağırıyorlar"
Sabah beni uyanandırmaya çalışan berfin ile uyandım. Başımı çevirip ona baktığımda yine erkenden uyanmış ve makyaj yaptığı gördüm. Berfin süsüne çok düşkündü. Evleneli üç yıl olmuştu. Ve onu makyajsız gördüğüm zaman sayısı iki elin parmağını geçmezdi.
"Tamam. Kıyafetlerimi hazırla ben duşa girecem."
"Tamam ağam."
Kalkıp duşa girdim. Kahvaltıya bekledikleri için fazla oyalanmadan belime havlumu sarıp çıktım. Gözlerimi odada gezdirip kıyafetlerimi aradım.
Ama yine beni şaşırtan birşey olmadı. Kıyafetlerim hazır değildi.
Ve berfin hanım aynanın önünde gözlerine bişeyle bişey yapıyordu.
Artık adı her neyse.(bahsettiği şey aylaynır . Nasıl yazıldığını bilmiyorum:))"Berfin! Ben senden ne istedim?!! Sen burda ne yapıyorsun?!"
Hemen elindekini bırakıp bana döndü."Canım, şunu halledeyim, hemen kıyafetlerini hazır ederim dedim. Ama sen erken çıktın duştan. Ben şimdi getiririm kıyafetlerini."
Sıkıntılı bir nefes verdim. Senelerdir anyı olan kadının bu sabah beni şaşırtıp söylediklerimi yapmasını beklemek aptallıktı."Boşver. Git sen ben giyinip gelirim."
"Tamam ağam."
~♧~
( karahanlı ailesi için minik bir karakter tanıtımı ...)
(Mirza karahanlı ~Yaş 29)
(Berfin: mirzanın karısı~ Yaş 23)
(Agır ağa: mirzanın dedesi.~Yaş 75)
( mirzanın babası vefat etmiş.)
(Sultan ana : mirzanın annesi~Yaş 44)
(Hivsa: mirzanın kız kardeşi~Yaş 19)
(Merdan: mirzanın erkek kardeşi~Yaş 26)
(Helin: mirzanın yengesi, merdanın eşi~Yaş 20)
(Evin: mirzanın yeğeni, merdan ve helinin kızı~ Yaş 4)
( Bu kadar şimdilik:))
~♧~
( kahvaltı masasında....)
Agır ağa: (mirzaya seslenerek) oğul, bilirsin aşiret senden bebe bekler. Aşiretin ağası olarak soyunu devam ettirmen gerek bilirsin.
Mirza: Ne yapalım istersin dede? Sende bilirsin gitmediğimiz doktor, denemedigimiz tedavi kalmadı. Ne yapalım olmuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌿ASEL🌿
ChickLit( Başlama tarihi:12.02.2024) [Düzenlenecek] "Herşey bi gece yarısı mardinin ıssız sokaklarında yüreğimde evlat acısının ateşiyle yürürken karşılaştığım adamla başlamıştı...Karşıma çıkan adamın ellerimden tutup beni içinde olduğum karanlıktan kurtar...