(9.Bölüm)

195 24 39
                                    


SelamınHellooo!!!

Yine bennn...😅

Nasılsınız?😊

Umarım herkes iyidir.

Yeni bir bölümle karşınızdayım sevgili okurlarım.
Lütfen bölüme geçmeden önce şu aşşağıdaki 🌟 'a basarsanız hem o hemde ben çok mutlu olurum.💜

Şimdiden beğenenlere çoook tesekkür ederim💙

Yazım hatası varsa şimdiden özür dilerim canlarım.

Son olarak bölüme geçmeden önce;

Şuraya bir'❤' bırakırmısınızz???

Sınır:

"20 vote 15 yorum"

Canlarım sınır geçilmedikçe yeni bölüm gelmeyecek.
Okunma sayısı iyi ama vote ve yorum lar çoook düşük.
Zaten sınırda yüksek değil bence hemen geçebilirsiniz sınır..


Neyse hadi bölüme geçelim😙

İyi okumalar😊

~♧~

(Asel'in anlatımı ile...)

Adım sesleri daha da yakınlaşıyordu. Ve ben öyle  stres yapmıştımki elim ayağım fena halde titriyor ve kalbim göğüs kafesimi delecek gibi atıyordu.

Eğer bu kez kaçamazsam bir daha bu şansı yakalamam çok zor olurdu.
Korumalarin değişim saatinde olan on dakikalık ara da neredeyse bitmek üzereydi.

Çağresizliğim yüzünden ve içimdeki korkunun da nedeniyle gözlerim yine dolmaya başladı.


"Of kızım akşam yemeği saatinde sofra kurulunca yemek yemiyorsun sonra da gece gece acıktım diye uykudan uyandırıyorsun beni"

Diyen helinin sesini duymamla ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi araladım.
Helin kucağında evin ile merdivemlerden inip konagın mutfagina doğrubilerliyordu.

Kapıdaki korumalar çoktan yerlerine dönmüştür. İçimdeki kırgınlık bu başarısız deneme ile biraz daha büyüdü.

Şimdi kapıya doğru ilersem bile helinler beni fark ederlerdi.
Ve ona kaçacağımı söyleyemezdim.
Ne kadar ona güveniyor olsamda onu zor durumda ve zan altın da bırakmak adil olmazdı.
Bu yüzden odaya geri dönmek için bi süre helinlerin mutfaktan çıkmasını bekledim.

Yaklaşık on beş ya da yirmi dakika kadar sonra mutfaktan çıktılar ve kollarında evin ile tam merdivenlere doğru yönelirken merdivenlerin başında merdan abi gözüktü.
Yüzünde gerçek bi gülümseme ile merdivenleri inerek karısı ve kızının yanina gitti. Evinin ellerinde bi ekmek parçası vardı ve yüzü çikolataya bulaşmıştı.

Ama buna ragmen çok tatlı ve masum görünüyordu.

"Seni yatakta göremeyince evinin yanında sandim ama evin hanımıda odada göremeyince anladim burda olduğunuzu" diyerek kızını kendi kucağına aldı merdan abi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🌿ASEL🌿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin