(7.Bölüm)

228 19 16
                                    

Evvveeeetttt....yine ben....😊

Nasılsınız???

Bende iyiyim sağolun sevgili okurlarım:)

Rica etsemmm;

👉 Şuraya bir '🌼' bırakırmısınız???

(...)


(Bırakanlara Teşekkürler...😘)


~♧~

Bu bölümü sıksık vote ve yorum atan sevgili okurlarıma ithaf etmek istiyorum....

Onlardan bir tanesi de;

🌹👉 Zelis01010101 ....kendisine Çook teşekkür ederimmm💋💜

(Kendinize bölüm ithaf etmemi isterseniz eğer...lütfen kendinizi yorumlarda belli edinki bileyim:)🌿
😘 )

~♧~

(Asel'den devam...)

Neredeyse yarım saattir banyodaki aynanın önünde göğüsümdeki yanığa krem sürmeye çalışıyordum. Ama o kadar kötü yanmıştıki kremi deydirince bile sanki bıçaklanıyormuş gibi hissediyordum.

Tekrar elimi yarama götürdüm ama yine süremedim. Soğuk su iyi gelmişti ama yanık kremi sürmem gerekiyordu. Yoksa iz kalacaktı.
Ve ben bunu kesinlikle istemiyordum.

Mutfakta bizi gören kimse olmamıştı.
Zaten akşam üzeri olduğundan herkes bir köşeye çekilmişti. Ve bende bu konakta yeni olduğumdan helin yemekleri benim hazırlamam gerektiğini söylemişti.

Bende 'tamam' demiştim. Zaten yabancısı olduğum ya da daha önce yapmadığım şeyler olmadığı için yemekleri kolayca hazırlamıştım.
Bazı malzemelerin yerini bulamamıştım onda da helin yardımcı olmuştu. Zaten baştan beridir yanımdaydı. Ancak daha sonra evine bakması gerektiğini söyleyip gitmişti. Fazla bir şey kalmamıştı, hepsini hazırlamıştım. Helinde bazı şeylerde yardım etmişti.

Helin gittikten kısa bir süre sonra da mutfağa berfin girdi.

Helinin çıkmasını beklemiş şeytan

Sanırım.

Berfine başta üzülmüştüm. Sonuçta onun üzerine kuma gelmiştim. Ama bu bana her istediğibi yapabilir anlamına gelmezdi. Çünkü sonuçta benim de yapabilecek bir şeyim yoktu. Bende isteyerek kuma gelmemiştim.

Zorla evlendirilmiştim...

Ama bu berfinin umurunda değildi.
O zaman benim de umurumda olmazdı.
Aptal değildim, bana acımayan birine bende acımazdım.

Kısasa kısas diyorsun yani??

Aynen öyle diyorum vallaha.

Helal lan! Helal lan sana yusufii!

Eyvallah cano..

🌿ASEL🌿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin