(6.Bölüm)

394 26 31
                                    

🌹Lütfen vote+yorum🌹

💙💜

👉Okunma sayısı yeni yazmaya başlamama rağmen iyi ilerliyor. Ve bu gerçekten beni çook mutlu ediyor.
Ancak küçük, minik, minicik bir sorunumuz var.
O da vote ve yorum sayısının çook düşük olması:(

O yüzden bölüme sınır koyuyorum;

20 vote , 15yorum :)

(Şimdilik ufak başladım. Giderek çıtayı yükseltiriz;) ve  artık sınır geçilmeyene kadar yeni bölüm atmayı düşünmüyorum.
O yüzden sizde lütfen biraz bonkör davranın.
Şimdiden teşekkürler🌹 hepinizi kocamaaaan öptüm💋)

Hadi başlayalım:)

~♤~♧~

(Aselden devam...)

Geçirdiğimiz kazanın üzerinde iki hafta geçmişti. Ve bu gün mirza ağa için kontrole gelmiştik. Aynı zamanda benim içinde gelmiştik. Ama bunun pek bir önemi yoktu tabi.

Odada ben ve sultan ana tektik.
Mirzaya arabada beklemesini söylemişti sultan ana, oda şuan 20 yaşındaki halinde olduğundan itiraz etmeden kabul etmiş ve bizi arabada beklediğini söyleyip gitmişti.

"Doktor lafı hiiç uzatma direk söyle bize oğlumun kafası ne diye gidip gelir?" Diye sordu sultan ana.

Evet, mirza ağa sürekli bi şimdiki haline, birde 20 yaşındaki haline dönüyordu.

Resmen ateş hattında yaşıyor gibiydik hepimiz. En çokta ben!!

(1 hafta önce...)

Gözlerimi sertçe açılan kapı ile yerimde sıçrayarak açtım.
Kapıda ateş saçan gözlerle bana bakan bir adet mirza ağa vardı.

Birden hızlı adımlarla bana doğru gelince korkudan hemen yataktan fırladım ve biraz geri gittim.

Yatağın etrafından dolanıp yanıma geldi ve elini saçlarıma attı. Ve yolmak ister gibi çekti.

"Ahh! Ağam... ağam ne oldu?"

Dedim. Canım çok yanıyordu.
Gözümden çoktan bir yaş firar etmişti bile. Ama mirza ağanın gözü dönmüş gibiydi.

"Ne oldu ha! Ne oldu ha!! Ben anlatacam sana ne olduğunu!"
Dedi ve beni sürüklemeye başladı.

Saat gece 1.30 falandı.
Ev halkıda gülültüye yani mirza ağanın sesine uyanmıştı. Hivsa araya girmek istemiş ama sultan ana kolunu tutarak engel olmuştu.

Merdan abi karısı ve kızıyla şehir dışındaydı.
Eğer burda olsaydı beni bu halde bırakmazdı. Çünkü ara ara böyle şeyler yaşanıyordu ve kurtarıcım hep merdan abi oluyordu. Ona minnettardım,  ama şimdi kurtarıcım yoktu ve ben celladımla başbaşaydım....

Yaka paça beni kendi odasına götürdü, odaya gelince beni yere doğru itti. Öyle sert düştümki duzelerimin soyulduğunu söyleyebilirdim. Yanıma gelip karnıma doğru tekme attı. Sonra tekrar saçlarıma yapıştı ve bana tokat atmaya başladı.

🌿ASEL🌿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin