Την επόμενη μέρα ο Δημήτρης, ο Σταύρος και ο Αντρέας ξυπνάνε όπως και οι υπόλοιποι στρατιώτες και πηγαίνουν έξω στο προαύλιο του στρατοπέδου για να κάνουν τις καθιερωμένες ασκήσεις τους. Την ίδια ώρα η Άννα έχει βγει για καφέ με την Αγγελική, την Μυρτώ και την Χρύσα αφού είναι Κυριακή και δεν δουλεύουν. Άννα: Κορίτσια θα με πάτε στο στρατοπέδο του θέλω να τον δώ . Αγγελική,Μυρτώ: Θα πιούμε τον καφέ μας και θα σε πάμε. Η Χρύσα δεν μιλάει, γιατί ζηλεύει. Μετά από μια ώρα φεύγουν και πηγαίνουν απέξω από το στρατοπέδο του Δημήτρη, βγαίνουν από το αμάξι και βλέπουν τον Δημήτρη, τον Αντρέα και τον Σταύρο να κόβουν βόλτες και να συζητάνε. Τότε η Άννα λέει στα κορίτσια, κοιτάξτε πόσο όμορφος είναι από μακριά. Αγγελική: Την δάγκωσες την λαμαρίνα μου φαίνεται, αντε τώρα να μαζεύουμε τα μέλια από το πάτωμα. Άννα: Σταμάτα να με κοροϊδεύεις. Τότε η Άννα φωνάζει τον Δημήτρη: Δημήτρη τι κάνεις; , Ο Δημήτρης πάει κοντά της. Δημήτρης: Άννα τι κάνεις εδώ; ,Άννα: ήρθα να σε δω ,δεν επιτρέπεται να δω το αγόρι μου; ,Δημήτρης: Δεν είπα αυτό και της δίνει ένα φιλί στο μάγουλο απλώς δεν σε περίμενα. Δώσε μου τον αριθμό σου για να μιλάμε και τα βράδια και να ανταλλάζουμε μηνύματα. Η Άννα του τον δίνει, το ίδιο κάνει και ο Δημήτρης. Άννα: Το βράδυ θα καταφέρω να σε δω ή να μιλήσουμε; ,Δημήτρης: Όχι γιατί σήμερα το βράδυ έχω μια σημαντική επιχείρηση. Άννα: Εντάξει τότε θα τα πούμε αύριο τότε, του δίνει ένα φιλί στα χείλη και παίρνει την Αγγελική, την Μυρτώ και την Αγγελική και φεύγουν. Πριν φύγουν η Άννα λέει στον Δημήτρη: Σε αγαπάω,να προσέχεις και μετά φεύγουν. Ο Δημήτρης έμεινε άφωνος με το σε αγαπώ της Άννας. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο όπου θα δούμε την επιχείρηση του Στρατού η οποία θα πάει καλά αλλά με έναν τραυματισμο και την προσπάθεια της Χρύσας να χωρίσει την Άννα από τον Δημήτρη.