Το επόμενο πρωί η Άννα ξυπνάει πρώτη και πάει να φτιάξει πρωινό για εκείνη και τον Δημήτρη, τον στρατιώτη της όπως τον λέει, όμως όταν πάει στην κουζίνα την περιμένει εκεί η Χρύσα. Χρύσα: Τι κάνατε όλο το βράδυ στο δωμάτιο σου ;, Άννα: Να μην σε νοιάζει αλλά επειδή καίγεσαι πολύ να μάθεις, θα σου πω ότι όλο το βράδυ ο Δημήτρης με έκανε δική του ,τώρα άσε με ήσυχη, θέλω να φτιάξω πρωινό για εμένα και τον Δημήτρη. Η Άννα φτιάχνει το πρωινό και πάει στο δωμάτιο της για να ξυπνήσει τον Δημήτρη και να φάνε μαζί. Άννα: Αγάπη μου ξύπνα, έφτιαξα πρωινό να φάμε. Δημήτρης: Τώρα μωρό μου σηκώνομαι. Υπερπαραγωγες βλέπω. Άννα: Μόνο για εσένα τα κάνω αυτά, θα κοιμηθούμε και σήμερα μαζί ε; Δημήτρης: Λογικά ναι κάτσε ένα λεπτό να πάρω την αδελφή μου τηλέφωνο για να δω αν ηρεμησαν τα πράγματα στο σπίτι μου . Ο Δημήτρης παίρνει τηλέφωνο την Δάφνη: Έλα Δάφνη μου τι κάνεις; ηρεμησαν τα πράγματα στο σπίτι; ,Δάφνη: Όχι τσακώνονται συνέχεια ο Θοδωρής και ο Μπαμπάς, ο μπαμπάς τον ρώτησε χθες που έμπλεξες και γιατί σε απειλεί ο Άκης.,Δημήτρης: απόψε θα έρθω εκεί να κοιμηθώ και θα έρθεις και εσύ στο σπίτι μου να κοιμηθούμε μαζί. Και μην ανησυχείς θα μάθω γιατί τσακώνονται και θα τους ηρεμήσω, πρέπει να κλείσω τώρα να προσέχεις στο σχολείο. Δάφνη : Και εσύ να προσέχεις στο Στρατόπεδο. Κλείνουν το τηλέφωνο. Άννα: Δηλαδή δεν θα κοιμηθούμε μαζί απόψε,κρίμα γιατί είχα σχέδια για απόψε. Δημήτρης: Συγνώμη βρε αγάπη μου αλλά θέλω να ηρεμήσω την αδελφή μου και θέλω να μάθω που έμπλεξε πάλι ο αδερφός μου ,σου υπόσχομαι αύριο θα είμαστε όλη την μέρα μαζί και θα κοιμηθούμε και μαζί .Έλα τώρα να φάμε το υπέροχο πρωινό που έφτιαξες. Σε αγαπάω. Άννα: Και εγώ σε αγαπάω. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.