Κεφάλαιο 5

59 2 6
                                    

Φτάνει βράδυ και ξεκινάει η επιχείρηση. Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που ένας από τους εμπόρους ναρκωτικών την ώρα που τον καταδιωκε ο Δημήτρης τον πυροβόλησε στο στήθος .Ο Δημήτρης έπεσε κάτω αιμοφυρτος ενώ ο έμπορος την γλυτώσε .Την ίδια ώρα ενω η Άννα, η Μυρτώ και η Χρύσα είναι στον δρόμο για να επιστρέψουν στο σπίτι τους πετυχαίνουν στον δρόμο τον Μάρκο ο οποίος αγαπάει την Άννα και της ζητάει να μιλήσουν, η Άννα ανυποψίαστη το δέχεται και πηγαίνουν λίγο πιο παρακάτω για να μιλήσουν όμως η Χρύσα τους ακολουθεί και βάζει το σχέδιο της σε εφαρμογή .Μάρκος: Άννα  σε αγαπάω, θέλω να είμαστε μαζί, Άννα: Μάρκο δεν σε θέλω, δεν σε αγαπάω είμαι με άλλον και τον αγαπάω πάρα πολύ, είμαι ερωτευμένη μαζί, τον λένε Δημήτρη Μαρκέτο και είναι στρατιώτης ο δικός μου στρατιώτης. Ο Μάρκος όμως την φιλάει και η Χρύσα τους τραβάει φωτογραφία και επιστρέφει πίσω στην Μυρτώ. Η Άννα χαστουκιζει τον Μάρκο και του λέει: Βάλτο καλά στο μυαλό σου, είμαι σε σχέση, είμαι ερωτευμένη με τον Δημήτρη μου και αν τον χάσω εξαιτίας σου θα σε καταστρέψω, μείνε μακριά μου και η Άννα φεύγει και επιστρέφει στις αδελφές  της και μετα από λίγα λεπτά επιστρέφουν στο σπίτι τους. Την ίδια ώρα  τον Δημήτρη τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο και τον βάζουν απευθείας στο χειρουργείο. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

Ο Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη. Where stories live. Discover now