Κεφάλαιο 13

63 2 2
                                    

Αφού τρώνε το πρωινό τους η Άννα λέει στον Δημήτρη: Αγάπη μου θες να πάμε για έναν καφέ, θέλω να σε χορτάσω μέχρι να έρθει το βράδυ. Δημήτρης: Πάμε Αγάπη μου ,ντύσου και φύγαμε .Κατσε να βγω έξω για να ντυθείς. Άννα: Όχι μην βγεις έξω, είναι δυνατόν να ντρέπομαι να βγάλω τις πιτζάμες μου μπροστά σου; ,ενώ έχουμε κάνει έρωτα χθες το βράδυ. Δημήτρης: Εντάξει τότε θα κάτσω. Άννα το σωμα σου είναι τέλειο. Άννα: Σε ευχαριστώ Αγάπη μου και εσύ κούκλος είσαι .Μετά από λίγα λεπτά η Άννα ντύνεται και φεύγει με τον Δημήτρη και πηγαίνουν σε μια καφετέρια κοντά στο σπίτι της για να πιουν έναν καφέ. Παραγγέλνουν και μετά ρωτάει η Άννα: Δημήτρη μου που έχει μπλέξει ο αδελφός σου ,αν θες μου λες δεν θέλω να σε πιέσω. Δημήτρης: Όχι καλέ, απλώς δεν ξέρω ακόμα, θα μάθω το βράδυ και θα σου πω .Αλλά κάπου πάει το μυαλό μου .Άννα: Θες να μοιραστείς μαζί μου τις σκέψεις σου;,Δημήτρης: Ναι θα σου πω,μπορεί να τον έμπλεξε σε καμία βρωμοδουλεια ο Κολλητός του ο Άκης και ως συνήθως εγώ θα πρέπει να βγάλω το φίδι από την τρύπα. Κουράστηκα πραγματικά να τον σωζω συνέχεια. Θέλω να παντρευτώ μια μέρα,να κάνω την δική μου οικογένεια και να  αλλάξω σπίτι πραγματικά Κουράστηκα. Η Άννα μπήκε σε σκέψεις όταν άκουσε τον Δημήτρη να λέει ότι θέλει να παντρευτεί. Άννα: Μην αγχώνεσαι Αγάπη μου θα τα καταφέρεις,θα βρεις την λύση είμαι σίγουρος. Σε αγαπάω. Αυτό με τον γάμο το εννοούσες;,Δημήτρης: Ναι το εννοούσα ότι θέλω να παντρευτώ γιατί ρωτάς;.Άννα: Όχι τίποτα απλώς κάτι θυμήθηκα. Της Άννας μπήκε η ιδέα να παντρευτεί τον Δημήτρη, πρώτον γιατί τον αγαπάει και δεύτερον για να σταματήσει η Χρύσα να τον διεκδικεί .Αφού πίνουν τον καφέ τους πηγαίνουν πίσω στο πατρικό της Άννας, μπαίνουν στο δωμάτιο της και κοιμούνται αγκαλιά. Μετά από λίγες ώρες ξυπνάνε και ο Δημήτρης της λέει ότι πρέπει να φύγει για να πάει να μιλήσει στον αδερφό του . Δημήτρης: Άννα μου πρέπει να φύγω, θα πάω στο πατρικό μου για να μιλήσω στον Θοδωρή. Της δίνει ένα φιλί και της λέει σε αγαπάω. Άννα: Και εγώ σε αγαπάω, να προσέχεις. Ο Δημήτρης φεύγει και πάει στο πατρικό του . Όταν φτάνει μπαίνει μέσα πάει στο δωμάτιο του Θοδωρή και τον ρωτάει, Δημήτρης: Λέγε τώρα που έχεις μπλέξει πάλι.  Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.

Ο Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη. Where stories live. Discover now