Κεφαλαίο 25(Τελευταίο Κεφαλαίο)

64 2 1
                                    

Μετά από τρεις μήνες ο Δημήτρης και η Άννα μάθανε ότι θα κάνουν δύο δίδυμα κορίτσια,ενώ σήμερα είναι και ο γάμος τους ο θρησκευτικός. Όλοι οι καλεσμένοι και ο Δημήτρης είναι στην εκκλησία περιμένουν να έρθει η Άννα και τον πατέρα της που τη ν συνοδεύει. Η Άννα φτάνει στην εκκλησία και ο Δημήτρης μένει άφωνος από το πόσο όμορφη είναι. Δημήτρης: Είσαι πανέμορφη, Άννα: Και εσύ αγάπη μου είσαι κούκλος. Μπαίνουν μέσα στην εκκλησία και ξεκινάει ο γάμος τους. Μετά από λίγη ώρα ο γάμος τελειώνει και ο Δημήτρης και η Άννα πηγαίνουν στο σπίτι τους .Άννα: Σε θέλω, κάνε με δική σου μέχρι το βράδυ που θα πάμε στην δεξίωση του γάμου μας. Δημήτρης: Και εγώ σε θέλω κυρία Μαρκέτου. Έτσι ο Δημήτρης και η Άννα κάνουν έρωτα μέχρι το βράδυ. Μετά από έναν χρόνο ο Δημήτρης και η Άννα βαφτίζουν τα δίδυμα κορίτσια τους. Νονός της Δέσποινας είναι ο Αντρέας και Νονός της Μυρτώς είναι ο Σταύρος και η Αγγελική. Η Χρύσα έχει παντρευτεί με τον Νίκο και έχουν κάνει ένα παιδί την Λίνα, τον Δημήτρη τον ξεπεράσε και τα βρήκε με την Άννα. Η Άννα έγινε μια επιτυχημένη Δικηγόρος και είναι περήφανη για την οικογένεια της ενώ ο Δημήτρης έγινε ένας πετυχημένος Εισαγγελέας στην εισαγγελία Πειραιά και είναι περήφανος για την οικογένεια του και για την γυναίκα του την Άννα. Η Άννα και ο Δημήτρης έζησαν ευτυχισμένοι στο σπίτι τους μαζί με τις κόρες τους και ήταν για πάντα ερωτευμένοι τρελά ο ένας με τον άλλον και ήταν αχώριστοι για πάντα. Αυτό ήταν το τελευταίο κεφάλαιο της ιστορίας αυτής, ελπίζω να σας άρεσε.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ο Έρωτας της Άννας και του Δημήτρη. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin