Η Άννα ξυπνάει το απόγευμα, πάει κανει ένα μπάνιο και μετά πάει στο δωμάτιο της για να ντυθεί. Φοράει ένα κοντό Μαύρο φόρεμα και τα μαύρα της τα τακούνια ,βάφεται και φεύγει και πάει απέξω από το στρατόπεδο και περιμένει τον Δημήτρη. Μετά από λίγα λεπτά ο Δημήτρης βγαίνει από το στρατόπεδο και μόλις βλέπει την Άννα μένει με το στόμα ανοιχτό. Δημήτρης: Άννα είσαι πανέμορφη πραγματικά, Άννα: Και εσύ είσαι κούκλος, και του δίνει ένα φιλί. Που θα πάμε μωρό μου ; Δημήτρης: Λέω να πάμε για ένα ποτό εδώ στο μπαρ πιο κάτω και μετά θα κάνουμε ότι θες εσύ και της κλείνει το μάτι. Ο Δημήτρης και η Άννα πηγαίνουν για ένα ποτό και ενώ συζητάνε διάφορα πράγματα χτυπάει το κινητό του Δημήτρη και είναι η αδερφή του η Δάφνη. Δημήτρης: Έλα αγάπη μου τι κάνεις, πως είναι τα πράγματα στο σπίτι, η έχει αρχίσει να ζηλεύει γιατί δεν ξέρει ακόμα ότι ο Δημήτρης μιλάει με την αδελφή του .Δάφνη: Δεν είναι καλά τα πράγματα ο Θοδωρής και ο Μπαμπάς τσακώνονται συνέχεια δεν τους αντέχω άλλο, Δημήτρης: Μην αγχώνεσαι πήρα άδεια από τον Στράτο μέχρι την Κυριακή και θα έρθεις να κοιμηθείς μαζί μου για να ηρεμήσεις αυτές τις μέρες, πρέπει να κλείσω καληνύχτα. Άννα: Μωρό μου ποια αποκαλούσες αγάπη μου ,έχεις άλλη;,Δημήτρης: Όχι καλέ αγάπη μου με την αδερφή μου την Δάφνη μιλούσα. Άννα: Εντάξει αγάπη μου γιατί για μερικά λεπτά ζήλεψα, Δημήτρης: Είμαι μόνο δικός σου ,είναι δυνατόν να τα έχω με μια τόσο όμορφη κοπέλα όπως είσαι εσύ και να γυρίσω να κοιτάξω άλλην, δεν νομίζω. Άννα: Σε αγαπάω, θες να πάμε σπίτι μου ; Αν θες και εσύ θέλω να κοιμηθούμε μαζί σήμερα αλλά και τις υπόλοιπες μέρες που έχεις άδεια, μάλιστα λέω να μείνεις μαζί μου στο πατρικό μου οι γονείς μου λείπουν έχουν πάει ταξίδι για την επέτειο τους θα γυρίσουν την άλλην εβδομάδα, Δημήτρης: Εντάξει συμφωνώ μαζί σου .Φεύγουν από το μπαρ και πηγαίνουν στο πατρικό της Άννας. Μπαίνουν μέσα στο δωμάτιο της Άννας και η Άννα κλειδώνει την πόρτα, πετάει τον Δημήτρη στο κρεβάτι, κάθεται στα πόδια του και του λέει σε θέλω, κάνε μου έρωτα, Δημήτρης: Είσαι σίγουρη; ,Άννα: Ναι είμαι σίγουρη θέλω να σε νιώσω μέσα μου στρατιώτη μου .Έτσι η Άννα και ο Δημήτρης κάνουν έρωτα και μετά κοιμούνται αγκαλιά μέχρι το επόμενο πρωί. Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.