Το επόμενο πρωί ο Θοδωρής αποφασίζει να μιλήσει στον Δημήτρη. Έτσι πάει πάνω στο σπίτι του και χτυπάει το κουδούνι. Ο Δημήτρης του ανοίγει. Θοδωρής: Αποφάσισα να σου μιλήσω, να σου πω που έχω μπλέξει. Λοιπόν μεταφέραμε ένα πακέτο με ναρκωτικά και πήραμε ένα κομμάτι για εμάς και το κρατήσαμε για δική μας χρήση αλλά εκείνοι χάσανε λεφτά και τώρα μας ζητάνε να γίνουμε βαποράκια για αυτούς και να βρούμε τα χρήματα που χάσανε και να τους τα ξεπληρωσουμε. Δημήτρης: Πόσοι μπλέξατε; ,Θοδωρής: Εγώ, ο Άκης και η Νεφέλη. Δημήτρης: Θα μείνεις σπίτι για κάποιες μέρες και δεν θα απαντάς στο τηλέφωνο εντάξει;, και εγώ θα βρω την λύση για να σε σώσω. Θοδωρής: Εντάξει. Ο Δημήτρης φεύγει από το πατρικό του και ενώ είναι στον δρόμο για να πάει στο Στρατόπεδο για να μιλήσει με τον Αντρέα και τον Σταύρο τον παίρνει τηλέφωνο η Άννα. Άννα: Έλα αγάπη μου πως είσαι; θέλω να βρεθούμε, θέλω να σε δω. Δημήτρης: Εντάξει Αγάπη μου που να έρθω να σε δω; Άννα: Είμαι ακριβώς μπροστά σου και του δίνει ένα φιλί. Δημήτρης: Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή. Άννα: Δημήτρη μου χθες γιατί δεν ήθελες να μου μιλήσεις, μήπως με βαρέθηκες; ,Δημήτρης: Όχι μωρό μου απλώς έχω και δικά μου προβλήματα. Άννα: Εντάξει αγάπη μου απλώς φοβάμαι μην με βαρεθείς μια μέρα. Θέλω να μοιράζεσαι τα προβλήματα σου μαζί μου. Δημήτρης: Εγώ δεν θα σε βαρεθώ ποτέ ,απλώς δεν θέλω να μοιράζομαι τα προβλήματα της οικογένειας μου με κανέναν. Άννα: Ούτε με εμένα; ,Δημήτρης: Δεν είναι ότι δεν σε εμπιστεύομαι απλώς δεν θέλω να εμπλέκονται τρίτοι στα προβλήματα της οικογένειας μου. Άννα: οκ,θα κοιμηθούμε μαζί το βράδυ έτσι δεν είναι;Δημήτρης: Εννοείται ,μου έλειψες. Άννα: Και εμένα μου έλειψες πολύ, που πας δεν θα περάσουμε την μέρα μαζί ; Δημήτρης: Ναι θα την περάσουμε μαζί, θα πάμε στο Στρατόπεδο γιατί θέλω να μιλήσω στον Σταύρο και στον Αντρέα και μετά θα κάνουμε ότι θες εσύ . Τι θέλει να πει ο Δημήτρης στους κολλητούς του; . Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ στο επόμενο κεφάλαιο.