Θοδωρής: Πουθενά άσε με ήσυχο, κουμάντο στην ζωή μου κάνω και κανένας άλλος το κατάλαβες; ,Δημήτρης: Άστα αυτά σε εμένα και λέγε τώρα που έχεις μπλέξει. Θοδωρής: πουθενά άσε με ήσυχο, μου έχετε καταστρέψει την ζωή εσύ και ο μπαμπάς. Δεν θέλω να ασχολείστε μαζί μου .Δημήτρης: οκ ,ότι πεις αλλά αν χρειαστείς ποτέ βοήθεια μην έρθεις σε εμένα. Ο Δημήτρης φεύγει, παίρνει την Δάφνη και πηγαίνουν από πάνω στο δικό του σπίτι. Μπαίνουν μέσα και η Δάφνη πάει για ύπνο. Τότε παίρνει τηλέφωνο η Άννα τον Δημήτρη. Άννα: Έλα Δημήτρη μου τι κάνεις; Πως πήγε η συζήτηση με τον αδελφό σου .Δημήτρης: Δεν πήγε καλά, Άννα σε πειράζει να μιλήσουμε αύριο γιατί δεν είμαι καλά. Καληνύχτα. Άννα: Οκ ότι πεις Καληνύχτα. Η Άννα έχει παρεξενευτει με την συμπεριφορά του Δημήτρη και σκέφτεται τι πήγε λάθος με τον αδερφό του .Τότε έρχεται στο δωμάτιο της. Μυρτώ: Ο Δημήτρης που είναι δεν θα κοιμηθητε μαζί μαζί σήμερα; ,Άννα: Όχι έχει ένα πρόβλημα ο αδελφός του και πήγε να τον βοηθήσει. Τον πήρα τηλέφωνο αλλά μου είπε ότι δεν έχει όρεξη να μου μιλήσει. Τότε πετάγεται η Χρύσα από το σαλόνι και λέει: Μάλλον σε βαρέθηκε για αυτό. Μυρτώ: Μην την ακούς απλώς μπορεί να τσακώθηκε με τον αδερφό του και να θέλει να μείνει λίγο μόνος του .Αύριο που θα συναντηθήτε να τον ρωτήσεις τι έγινε, αντε κοιμήσου και μην κάνεις αρνητικές σκέψεις. Καληνύχτα, Άννα: Καληνύχτα Μυρτώ μου . Που έχει μπλέξει ο Θοδωρής, η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο.