ODUN

75 9 17
                                    

Daha sınıfımdakilerin isimlerini yeni ezberlemişken yeni yüzler görmek için kızlara kantine indim:) İlk günlere göre kantin sırası çok azdı. İlk günler kantin kasa yerinden giriş kapısına kadar doluydu. Kızlarla beraber sıraya girdik. Ben bir şey almayacaktım o yüzden kenarda bekledim. Ben beklerken arkama birkaç tane 12. sınıf öğrencisi geldi. Kendi aralarında konuşuyorlardı ama ben onları duyabiliyordum.

(Erkek olan)="Kanka bana bir sarışın ayarlasana."

(Kız olan)="Tamam kanka da öncekine ne oldu?"

(Erkek olan) ="Ayrıldık :)"

(Kız olan)="Tamam ben ayarlarım sana birini."

Allah'ıma şükür ben sarışın değilim. Hayır anlamıyorum nesi varmış şu sarışınların yani benim (kahverengi saçlıların) onlardan neyi eksik?

Arkadaşlarımın yanıma gelmesi ile bu müthiş düşüncelerimden ayrıldım ve sarışın sevdalı çocuğu görmek için arkamı döndüm. Ama arkamı dönerken tam olarak bana baktığından habersizdim.

Arkamı dönmemle bakışmamız bir oldu. Şeyyy aslında yakışıklıymış gibi ama sanki değil gibi de aman neyse boşver ben daha baştan kaybediyorum sarışın değilim ben. Hayır ama bence bu sarışın çocuğa bir sarışın değil kahverengi saçlı bir kız yakışır, kimse kusura bakmasın yani.

Çocukla bakışmamızdan sonra göz temasını kestim ve kızlarla yukarı çıkmaya başladım. O da arkadaşlarıyla birlikte arkamızdan gelmeye başladı. Arkamda birilerini hissettiğim için arkamı döndüğümde yine göz göze geldik ama çokta önemsemedim yani sonuçta ikimizde öğrenciyiz ve karşılaşmamız, istemsizce de olsa (merdivenlerde) bakışmamız gayet normal.

Kendi katlarına kadar peşimizden geldiler sonra gittiler. Aslında heyecanlanmıştım ama daha birilerinden hoşlanmak için çok erken hem çocuk 12. sınıf yani beni ne yapsın, haksız mıyım?

Birkaç ders sonra öğle arasına girmiştik. Yemeklerimizi almak için kantine indik. Tam yemeklerimizi yemeye başlayacağımız esnada duyuru yapıldı. Bizim sınıf öğretmenimiz yani Oğuzhan hoca 9-D sınıfının (bizim sınıf) öğrencilerinin acilen sınıfa gelmesini, bir duyuru yapması gerektiğini söyledi. Bunu duyunca kızlarla bir birbirimize iki yemeklerimize baktık.

Ece: "Bu ne ya! Daha yeni aldık yemeklerimizi."

Elif: "Harbiden ya."

"YA KARDEŞİM" Zaten 3. kattan duyulan sesimi daha fazla yükselterek "GELMİYORUMĞ"

Veeeeeeeeeeeeeeeeeee kalkıp sınıfa gitmek için merdivenlere doğru yürüdüm. Çıkarken kızlar bana gülüyorlardı çünkü büyük laf etmişim. Hehehe haklılar aslında.

Sınıfa girdik ve hocayı beklemeye başladık. Herkes kendi arasında hocanın neden hepimizi bir anda sınıfa çağırdığı hakkında tartışıp saçma sapan tahminlerde bulunuyorlardı (biz de dahil).

Ece: "Bence sınavlar hakkında konuşacak."

"İyi de öyle bir şey olsaydı bunu müdür söylerdi ya da sınıf grubuna atardı bunun için öğle aramızdan yiyemez, demek ki önemli bir şeyler var."

Ece: "O da doğru."

Elif: "Acaba istifa mı edecek?"

"Onu da bize niye söylesin?"

Elif: "O da doğru."

Helin ve ben aynı anda

"Bence hamile" ikimiz de aynı anda söylediğimiz için bütün sınıf duymuş ve hepsi susup bize bakmaya başlamışlardı.

Helin ve ben

"Lan! Şakaydı..."

Helin'e bakmıştım o da aynı anda bana bakmıştı.

"Bu yüzden seviyorum lan seni shdkjahkjhdsjhcsdjkshc."

Helin: "Ben de seni seviyorum lan."

Elif: "Lan ne lan ablan o senin."

Gülüşmeler

Birden hoca sınıfa girdi ve herkesi oturtturdu. Bir açıklama yapacağını söyledi Allah Allah yemin et

Oğuzhan Hoca: "Size okulun ilk iki haftası söylemeyi unutmuşum gençler gerçekten kusura bakmayın. Normalde ilk haftalardan yapmam gerekiyordu ama araya bazı sorunlar girdiğinden kaynaklı şimdi yapmak durumundayım, kusura bakmayın."

Bütün sınıf "Nedir hocam?"

Oğuzhan Hoca: "Başkan seçimi yapacağız. Yarın sınıf temsilcilerinin yani sınıf başkanlarının toplantısı olacak, her sınıfın başkanı gidecek. Ama bence bu başkanlık seçimini birbirinizi biraz daha tanıdıktan sonra yapmak daha iyi oldu. Sizin önermek istediğiniz bir arkadaşınız var mı ya da kafanızda şu kişi bu görevi iyi yapar dediğiniz biri var mı? Varsa lütfen paylaşmaktan çekinmeyin."

Sınıfta anlık derin bir sessizlik oldu

Arkadaşlarım bana bakmaya başladılar...

İşte o an anlamıştı Bahar

SIÇMIŞTI

Helin: "Hocam bence Bahar çok güzel yapar."

Hay ben senin...

Helin'in bu müthiş fikri üzerine bütün sınıf ona katıldı, ben itiraz etmek isterdim ama hoca itiraz istemediğini ve yarın o toplantıya benim katılmam gerektiğini söyledi. Ben de kabul ettim.

Hoca öğle aramızı (ç)almıştı, konuşması biter bitmez zil çaldı ve biz daha yemeklerimizi doğru düzgün yemeden, sosyalleşemeden derse geçiyorduk. Öğle aram ve Helin zehir olmuştu bana.

Ben moralim bozuk olunca uyurum ya da ağlarım. Çoğu insan da böyle yapar zaten. Ben de kafamı sıraya koyup uyumaya başladım. Zaten arka sıralarda oturuyordum, bu yüzden pek fazla dikkat çekmiyordum. Hem 4 saat arka arkaya din mi olur kardeşim. Hoca da çok konuşuyor zaten biz ders işlemiyoruz biz derste ayıplanıyoruz ve ders bitiyor.

Ben çok dinli bir insan olduğum için dersi dinlemedim yani daha doğrusu ihtiyaç duymadım ;) ve kafamı sıraya koyup koyunlarımı salladığım rüyama döndüm ve evet salladığım, saymıyorum çünkü üşeniyorum hem bence onlar da ben uyuyana kadar çitten atmaktan yoruluyorlardır ben de onun yerine onları sallıyorum.

Öğle arasından sonraki ders sonu arkadaşlarım beni aşağıya indirmek için uyandırdılar yani daha doğrusu beni uyandırmaya çalıştılar ama başaramadılar. Ben okul çıkışına kadar uyudum.

Çıkışta toparlanıp otobüs durağına doğru gittim. Yarın neler olacağını sabırsızlıkla bekliyorum...

ANAAAA HIZIMI ALAMADIM 781 KELİME OLMUŞ SDJKBCJHDSJKCHJKDSHFBCHJBSDCF

YORUM YAPIN LA ELİM ACIYOR ZATEQNA...

BulanıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin