1. Bölüm|Kraliyet

298 25 2
                                    

3.Şahıs Tarafından;

Bir krallık varmış.Adı ise Lee Krallığıymış.Felix ise bu krallıkta koskocaman bir sarayda babası Bay Lee ile beraber yaşıyormuş.Tam karşılarinda ise bir saray varmış.Orada ise en büyük düşmanları Bay Hwang'ın sarayıymış.O ise oğlu Hyunjin ile yaşıyormuş.Felix her zaman onların sarayının önünden geçse hep ona birşey yapıcaklar diye korkarmış.Ama felixin bilmediği birşey varmış.Bay hwang'ın oğlu Hyunjin her gün camdan Felix e bakıyormuş.Hyunjin, çok takıntılı biriymiş.Bir gün babası Felix i çağırmış.

"Felix!"
"Efendim baba"
"Yanıma otur senle birşey konuşmam lazım"
"Tamam"Diyerek Bay Lee nin yanına oturdu,Felix.
"Bak oğlum benim birtanıdığım birinin bir oğlu var"
"Eee?"
"Onu seninle evlendiricem"
"Hayır baba ben daha 17 yaşındayım saçmalamaya!"
"Ama onun oğlu çok beyefendi ve çok zenginler"
"Neee baba istemiyorum hayır ya banane zenginlerse"
"Kes sesini evleniceksin dediysem evleniceksin şimdi defol karşımdan!"
"Tamam!"Diyerek odadan çıktı Felix.Kapıyı sert bir şekilde kapattığı için babası içerde kendi kendine söyleniyordu.Felix tamdan karşı saraya bakıyordu.Çok siyah ve kırmızı içeriyordu.Ve korkutucu gözüküyordu.Böyle böyle akşam oldu.

Felix ise kendi odasına gitti ve yattı.Gece çığlık sesleri ile uyandı.Saat gece 4 tü ve bu saatte kim çığlık atardıki?.Felix bu sesin evden değil dışardan geldiğini fark etti.Pencereyi açıp dışarı bakmaya başladı.Heryer kapkaranlıktı.Çığlık sesleri karşıdaki saraydan geliyordu.Sarayın camları açıktı ve oradan içeri bakmaya başladı.Kapkaranlık bir yüz görmesiyle çığlık attı.Pencereyi kapatıp perdeyi çekti.1-2 dakika sonra çığlık sesleri geçmişti.?

Felixin uykusu geldiği için yattı.Sabah olduğunda uyandı.Sanki hiç uyumamış gibi uykusu vardı .O yüzden sık sık esneyip duruyordu.Yatağını kendisi topladı.Çünkü hizmetçilere toplatmaya daha alışamamıştı.Odasına hiç bir hizmetçi sokmuyordu.Buda ev halkını şüphelendiriyordu.

Felix,yatağını toplayıp odasından çıktı.Üstünde babasının zorla giydirdiği bir takım elbise vardı.

Üstünde babasının zorla giydirdiği bir takım elbise vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu takım var)

Felixin odasının tam yanında ise kuzeni jisung'un odasıydı.Felix odasından çıktı ve jisung'un odasının önünden geçerken jisung kapıyı açtı.Oda bir takım elbise giymişti.

Oda bir takım elbise giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Jisung'un takımıda bu)

"Günaydın Felix,üstündeki sana çok güzel durmuş"
"Teşekkür ederim,jisung seninkide çok yakışmış"
"Teşekkürlerr"
"Sana birşey dicektim de"
"Tabii de"
"Dün gece 4 te çığlık sesi duydun mu?"
"Hayır duymadım ve ben dün gece sabahladım?"
"Nasıl duymadın bildiğin bir kadın bağırıyordu karşı saraydan geliyordu bende saraya baktım penceresi açıktı sonra bir an siyah bir yüz o pencereden bana baktı bende korktum yattım"
"Valla ben birşey duymadım belkide o ses sadece sana gelmiştir"
"Çok ilginç"

Jisung tam ağzını açıp bana birşey diyecekken hizmetçi geldi ve jisung sustu.

"Efendim kahvaltımız hazır babanız sizi çağırmamı söyledi"dedi ve gitti.

"Ben kahvaltıya iniyorum jisung, görüşürüz "
"Tamam bende birazdan geliyorum"

Felix aşağı indi.Babası masaya oturmuş kendi kendine birşeyler söylüyordu.Felix masaya geldi ve sandalyesini çekip oturdu.

"Günaydın baba"
"Günaydın"

Bay Lee Felixin üstünü süzmeye başladı.

"Dediğim takım elbiseyi giymişsin, yakışmış doğrusu"
"Teşekkür ederim"

Yaklaşık 15 dakika sonra kahvaltı bitti ve Felix odasına çıktı.Dün olanlardan ürktüğü için perde hayla kapalıydı.Merak ettiği için perdeyi açtı.Karşıdaki saraya baktı.Tüm pencereler kapalıydı ve perdelerde çekiliydi.Garipti çünkü dün pencereye baktığında hiç perde yoktu.

Felix artık unutmaya karar verdi.Kafası zaten karışıktı ve üstüne birde dün ki çığlık sesleri geldi.Ve odaya felixin abisi seungmin girdi.

"Noldu sana abicim? kahvaltıda hiç birşey yemedin ve çok durgundun"
"Ha-Yok birşey ya"
"Peki ama birşey olursa bana söylemeye çekinme tamam mı ben senin abininim"
"Tamam çekinmem"

Seungmin odadan çıkmıştı.Felix biraz hava almaya kara verdi ve sarayın bahçesinde dolaşmaya bahçedeki çiçeklere bakıyordu.Bir pembe gül koparttı.Bahçede bir süre daha gezinip odasına çıktı.Koparttığı gülü bir saksıya dikti.Çünkü gül çok güzel kokuyordu ve odasınında gül kokmasını istiyordu.Odasının tüm pencerlerini açtı.Odası havasızdı.Aşağıya inip kendine kahve yaptı.Böyle şeyleri hizmetçilere yaptırmaya alışık değildi.

Akşam oldu ve jisung'un odasına gitti.Kapıyı tıklattı.

"Gir"

Felix girdiğinde jisung yatağında oturmuş telefon bakıyordu.

"Jisung naber"
"İyi değilim"
"Nolduu"
"Hani benim sevgilim vardı ya"
"Eee"
"Aldatmış.."
"Nasıl"
"Hani winter varya"
"Evet biliyorum"
"İşte o benimkini takip etmiş bi kızla buluşmuş winter yazdı bana"
"Vay pezevenk"
"Hayatım kaydı amk"
"Agabe jisung"

Akşam saat 10 olmuştu.Felix kendi odasına yemeğini alıp odasına çıktı.Yemeğini yiyip yattı.Gece 3 buçukta yine çığlık sesi kalkıp yine pencereye baktı.Bu sefer daha çok korkmuştu.Camı açıp karşıdaji sarayın içinde baktı.Kırmızı birşey gördü.Ve kendi odasına birinin girdiğini fark etti.Haraket edemiyordu.Sonra burnuna bir bez koyuldu ve Felix bayıldı.Felix uyandığında başka bir yerdeydi,Evet kaçırılmıştı....

Merhabalaaaar umarım beğenmişsinizdir
Her bölüm medyaya bölümle ilgili
Şarkı konulacak bu bölüm
Başka şarkı koydum
Hoşcakalın hyunlixle kalıınnn🌟

Kings | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin