9.Bölüm|İdol Olmak

64 8 1
                                    

Selamlaaarr
Artık sadece cumartesi günü ve salı günü aticamm.Yeni bölümler her hafta cumartesi ve salı günü yayınlanmış olucakk.Sinav haftası maalesef bölüm atamicam.

~

Gece saat 4'te kalktım.Tuvalete gittim.Aşağıdan su sesi geliyordu.Büyük ihtimal jimindi su içmeye uyanmıştı.Tuvaletten çıkıp kapıyı açtım.Her yer kap karanlıktı.Telefonumun fenerini açtım ve aşağı indim.Su sesi mutfaktan geliyordu.Koridorun ışığını açtım ve mutfağa doğru ilerledim.Musluk açıktı ve mutfakta kimse yoktu.
"Jimin!"diye bağırdım ama kimse çıkmadı.
Garip olan şeyse sadece kapının ordaki koridorun ışığı açılması öteki ışıkların hiç birinin açıklamasıydı.

Telefonumu elime geri aldım ve feneri açtım.Mutfağa girip musluğun olduğu yer geldim.Ve musluğu kapattım.Kapatır kapatmaz koridordaki ışık söndü.Baya korkmustum.Bu yüzden feneri mutfak kapısının oraya tuttum.Hiç birşey yoktu.Ayak sesleri gelmeye başladı jimin sandığım için bağırdım.

"Jimin!Sen ise lütfen ortaya çık çok korkuyorum!"

Ve hiç bir ses gelmedi.Yürüme sesi dahada yakından geliyordu.Feneri yine kapının oraya tuttum.Beyaz elbiseli bir kız elinde kanlı bir bıçak ile bana doğru geliyordu.Büyük bir çığlık attım.Ve yanıma geldi...Yüzü yoktu uzun saçları yüzünü kapiliyordu.Elindeki bıçağı birden karnıma soktu.Ve gitti.
"Aaaahhhhhh"
Kanlı bir şekilde yerde yatıyordum.Ve uyandım.

"Felix iyimisin!"
"İ-iyiyim"
Hayla karnımı tutuyordum ama karnımda hiç bir saplantı veya bıçak izi yoktu.
"Kabus mu gördün al su iç "diyerek bardağı bana uzattı.Sudan bir yudum aldım.
"E-evet"
"Ne gördün peki"
"Anlatmak istemiyorum hatirladikça daha kötü oluyorum"
"Peki sen bilirsin,hadi kahvaltı yapalım senin şu şarkı işini hallederiz"
"Tamam"diyerek ayağı kalktım.

Aşağı indik ve kahvaltı yaptık.

Kahvaltıdan sonra jimin kendi odasına gitti.Gördüğüm kabus aklımdan çıkmıyordu.Ve aklıma geldiğinde kafamda I Can See You çalıyordu.Bende odama çıktım ve şirket istediği için şarkı yazmaya başladım.Şarkı sonunda bitmişti.Nakarat kısmı şöyleydi;

I want you to know this
But I'm perfect
But I'm perfect
I'm better than you
And always
I love myself
And I'll never stop loving.

1-2 Hafta Sonra;

Şarkımı çıkartmıştım.Her gün şarkï için bir programa gidiyordum.Ve bunlar sonunda bitti.Şirket bir parti vericekti.Herkesin gelebileceği bir partiydi.Bende katılmak istedim.Jimini ne kadar ikna etmeye çalışsamda istemedi.Jimin partileri hiç sevmeyen biridir.Bu yüzdem tabikide gelmedi.

Sonunda Parti'nin olduğu akşam geldi.Saat 8 buçukta başlicaktı?Ve saat şuan 8'di.Giyinmeye başladım.
"Yongbok bence bu takım sana güzel durdu bunu giy"
"Evet yaa benimde içime çok sindi bunu giyicemm"

Çillerimide kapattıktan sonra jimin bana ceketimi verdi.
"Güzel eğlen tamammı umarim partin güzel geçer"
"Sen yoksen nasıl güzel geçecek"
"Yongbok-ah hadi ama bensizde güzel olur"
"Peki o zaman görüşürüzz"
"Görüşürüzzz"

Evden çıktım ve arabaya bindim.Konuma geldiğimde indim.Benim asistanım yani şarkıları yazmamda yardım eden Jay'in yanına geldim.Arabadan indim ve jakin yanına gittim.

"Ooooo hoşgeldin Yongbok'umm"
"Hoşbuldum hoşbuldum bende seniii"
Sarıldık ve içeri geçtik.
Moda tasarımcıları geldi.

"Bak bu moda tasarımcı Jack"
"Moda tasarımcisinin burda ne işi var"
"Hani buraya herkes gelebiliyorya beleşe"
"Doğruuuu"

Kings | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin