11.Bölüm|Mangal

87 8 2
                                    

Felix'ten
Uyandığımda saat 10 buçuktu.Odamı toparlayıp aşağı indim.Chan abim ve jisung uyanmıştı.
"Günaydın"
"Günaydın çillimm"
"Günaydın abicim nasılsın"
"Her zamanki gibi iyi seungmin abim nerde?"
"O dün gece sabahladığı için şuan uyuyor"
"Bu kadar mal olunmaz villada yaşıyoruz sonuç sabahlayip öğlene kadar uyumak ve ekstra havuzda yüzememek"dedi jisung.Sesli bir şekilde güldüm.
"Olsun kahvaltıdan sonra biz yüzeriz"
"Tamam olurrr"
Jisung'un yanına oturdum.Abim konuşmaya başladı.
"Bu akşam mangal yapalımmı"
"Olurr"
"Olurr"

Biraz sohbet ettikten sonra kahvaltımızı yaptık.Jisung ile havuza gireceğim için odama çıktım ve mayomu giyip bahçeye çıktım.Jisung havuza girmişti bile.Abim ise havuza girmeye çalışıyordu çünkü su çok soğuktu.Jisung ise "hadi ama Chan çok korkaksın gir işte birşey olmaz alt tarafı soğuk su"diyordu.Yanlarina gittim.
"Noluyor burda?"
"Abin bir türlü havuza girmiyor ve felixcim"
"Ne var ya!Su soğuk ben ne yapayım"
Abim suya girmediği için arkasına yavaşça geçtim ve onu havuza ittim.Oda havuza düştü.
"Felix senin yapacağın işin içine sıçayım!"biz jisung ile gülerken abim beni sövüyordu.
"Gülmeyin lan!"
"Niyeymiş çok komik düştün PUAHAHAHAHAHA"
"Öyle değil bir kere!"

Biz bağırırken bahçeye seungmin abim geldi.
"Yeter ya!Bi uyutmadiniz insanı!"
"Abi özür dilerim ama çok komik düştü"
"PUAHAHAHAHAHHAHA bende gördüm bu arada nasıl düştüğünü"
"Evet bende ondan diyom"

Böyle böyle akşam oldu.Saat 5ti ve mangal yapicaktik.Ama hiç mangal eşyaları olmadığı için Chan ve seungmin abim markete gittiler.Ayni zamanda et alicaklardi.Bizde jisungla evde durduk.Markete bizim evden 20 dakikada gidiyordu.
"Felix"
"Efendimm"
"Abinler geliyor sonunda"
"Sonunda 1 saat geçti"

Abimler geldi ve mangalı kurdular.Chan abim etleri pişirdi ben masayı hazırladım jisung ve seungmin ise salata falan yaptılar.Masa hazırdı hepimiz yemeğimizi yiyip kalktık.
"Abi çok güzel olmuş ellerine sağlık"
"Afiyet olsun"
"Doydum"
"Bende"

Böyle böyle gece oldu.Uykum geldiği için yaticaktim.Telefonumdan alarm kurdum ve ışıkları kapatıp yattım.

Hyunjin'den
Felix yüzünde hapse girmiştim ama çıktığımda onu bulucaktim.Hiç yargılamadan direk hapise atıldım.Her gün sadece yemek yiyor ve su içiyordum bunun harici hep boş boş oturuyordum.Bir gün bir görevli yanıma geldi.
"Çıkma zamanınız geldi şuradaki siyah odanın içine geçin"
Dediğini yaptım ve o odanın içine girdim.Kapıyı üstüme kapattılar.Burasi bir odaydi.Sadece bir yer yatağı ve tuvalet bulunuyordu.İçerisi kap karanlıktı sadece koridordaki ışık ile etrafı görebiliyordum.odanin içinde olan bir düğmeye bastığımda odanın ışıkları açıldı.2-3 dakika sonra ise içeri biri girdi.Polis kıyafeti vardı üzerinde.Ama bir yerden tanıdık geliyordu.
"Hyunjin"
"Efendim"
"Al şu kıyafetleri giy birazdan gelicem"diyerek bana bir polis forması verdi.
"Tamam ama sen kimsin?"
Dediğimde yüzünü açtı.En yakın arkadaşım jungkook'tu.
"Ben jungkook"
"Seni gördüğüme sevindim dostum hemen giyiyorum"
"Tamam koridorda bekliyorum hazır olduğunda seslen"dedi ve gitti.

Bende polis kıyafetini giyip,jungkook'a seslendim.
"Tamamdır şimdi çıkıcaz ikimizde polis gibi davranicaz"
"Tamam"
Benim kaldığım odanın kapısını geri kapattı.Ve beraber yürüyüp polis merkezinin giriş tarafına geldik.Tam çıkıcakken arkadan biri seslendi.
"Komserim nereye gidiyorsunuz"
"Bir işimiz çıktı söylersin"
"Tamamdır"
Onuda atlattık ve polis merkezinden çıktık.Jungkookun arabasına bindim.Uzun bir yolculuk bekliyordu bizi.
"Çok teşekkür ederim kaçmama yardım ettiğin için"
"Birşey değil.Hangi ülkeye gidelim?Burda kalırsak seni bulurlar çünkü."Bir süre düşündükten sonra felixin Paris'te olduğu aklıma geldi.Ona bir takım cezaların vardı.Bu yüzden Paris'te onu bulabilirdim belki.
"Paris'e gidelim "
"Tamam bir tanıdığımın uçağı var ona binicez ama uçakta sadece 2miz olucaz birde pilot"
"Tamam olur bari dikkat çekmemiş oluruz"
"Evet "
Burdan havalimanina doğru arabayı sürdü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kings | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin