Felix'ten
Ve yarın olmuştu.Açıkçası hiç hyunjini düşünmemistim.Aksine ondan kurtulcagim için mutlu olmuştum.Artik Lee Felix yoksa Lee Yongbok vardı.Korede bir çok kişinin soy adı aynı olduğu için fark etmezlerdi.Lee soy adında bir dünya kişi var.İçeri doktor girdi.
"Günaydın"
"Günaydın doktor birşey sorucaktim"
"Peki dinliyorum"
"Bugün hastaneden çıkıcam değil mi?"
"Evet çıkıcaksın"
"Saat kaçtï çıkıcam"
"5 buçuk veya 6 gibi"
"Tamamm teşekkür ederim"
"Rica ederim size birşey söylemek istiyorum"
"Tabikii"
"Hyunjin bey dün akşam hastanede kaldı ve üzgün gibiydi herkes gitti ama o hayla gitmedi"
"Onun devri geçti doktor artık istesede onunla olmicam çünkü "
"Çünkü?"
"Ona dava açtım eğer kazanırsam uzaklaştırma cezası alicak"
"İyi etmişsin aslinda bir daha senle uğraşmaz "
"Evet zaten bu yüzden açtım neyse benim bir arkadaşımı aramam gerek"diyerek telefonumu elime aldım ve rehperimi açtım.
"İyi o zaman bende sizi yanlız bırakayım "diyerek çıktı odadan doktor.Jimini aradım ama açmadı sanırım telefon başında yoktu.Bende ona inat olarak 2.defa aradım açmayınca 3.defa aradım ve bu sefer açtı.
"Ne oldu be adam arkadaşımlayim 3, kere üst üste aranır mi bir insan"
"Hmm aramiyormus demekki bide sen insan mıydın?"diyerek güldüm.
"Aşk olsun gerçekten alındım çok ayıp "
"Neyse 5 buçuk 6 gibi çıkıyormuşum"
"İyi bari uçağı kaçırmayız"
"Şey sana birşey demek istiyorum"
"Tabiki buyur ne dicektin"
"Hyunjin varya"
"Evet "
"Doktor bey görmüşte hyunjin dün gece hastaneden çıkmamış hep hastanedeymiş ve üzgün gözüküyormuş"
"Dahada beter olur inşallah pislik herif "
"Aslında dava falan açtım evet hayla nefret ediyorum ama içimde hyunjine olan bir hissim var"
"Felix artık şu hyunjini unutsan mı diyorum adam sana onca şey yapmış zaten"
"Biliyorum jimin ama ondan vaz geçmek istemiyorum"
"Sen bilirsin Felix neyse arkadaşım çağırıyor saat 6 da görüşürüz"
"Görüşürüz"
"Kendine iyi bak"
"Sendee"Jiminle olan görüşmemden 5 dakika sonra odaya jisung girdi.
"Nasılsın Felixim"
"İyiyim jisung'um yaşamaya çalışıyorum sen ne yapıyorsun"
"Bende iyiyim"
"Evet neden gelmiştin"
"Birşey söylemek için"
"Tabikide söyleyebilirsin"
"Hyunjin dün gece hastanede kaldı "
"Biliyorum"
"Nerden biliyorsun Chanmi söyledi "
"Hayır doktor söyledi "
"Tamam işte tamda hyunjin ile ilgili bir konu"
"Anlat anlat spoiler verme "
"Hastanede uyuduk zaten dün biliyorsundur saat gece 4 tü ağlama sesleri geliyordu kalktım ve.."
"Ve?"
"Hyunjin ağlıyordu.Beni görünce kalktı ve tuvalete gitti."
"Jisung"
"Efendim "
"Aslında benim içimde ufakta olsa hyunjine olan bir hissim var"
"Biliyorum çünkü davayı aslında sen açmak istemedin abin Chan'in zoru ile açtın"
"Evet ordanda belliydi zaten hyunjinin bir sinir hastası olduğunu biliyor ama yinede onu suçluyor "
"Evet maalesef bitanem neyse ben gidiyim bakayım hyunjin ne yapıyor "
"Tamam görüşürüz bir tanem"
"Görüşürüz"ve jisung odadan çıktı.Saat 5 olmuştu çıkmama yarım saat kaldığı için eşyalarımı toparlamaya başladım.Çok eşyam yoktu üstümü giyindim ve yatağa oturdum.İnternet yoktu canım sıkıldığı için galerimde dolaşmaya başladım.Galerimde bir fotoğraf gözüme takıldı ve o fotoğrafı açtım.Hyunjinin fotorafiydi.Fotorafa bildiğin baka kaldım.Evet sanırım ona aşıktım.Doktorun gelmesi ile telefonumu bıraktım.
"Felix bey"
"Ha-efendim"
"Çıkma saatiniz geldi şu anlık hyunjin bey yok çabuk olun acil çıkıştan çıkıcaz yani arka taraftan"
"Tamamdır geliyorum"diyerek eşyalarımı aldım ve odadan çıktım.Çıktığımda abilerim ve jisung yoktu.Jimim beni aşağıdaki arabada bekliyordu.Zaten hava limanı yarım saatti.
Acil çıkıştan aşağı indik ve arka kapadam çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kings | HyunLix
Teen Fiction"bırak beni pislik herif babam bunu duyarsa bittin sen!" "Ay çok korktum babandan koskoca mafyayım ben be!Sadece şu kağıdı imzala" "İmzalamicam!" "Kes sesini!İmzalicaksın yoksa hiç iyi şeyler olmaz!" "T-tamam" Felix imzalar gibi yaptı.Hyunjin imzala...