5.Bölüm|Hamilelik Testi

103 13 3
                                    

~♥

Eve gelmiştik.Hyunjin kapıyı açtı ve indi.Sonra benim kapımı açtı ve inememi bekledi.Onun gözlerine bile bakamıyorum.Baktigimda bana sinirli gözler ile bakıyordu.İçimdeki utanç ve acıyla ona bakmayı kestim.Ve arabadan indim.Evin kapısını koruma açıyordu.Korumanin arkasında ben,benim arkamda ise hyunjin vardı.Koruma kapıyı açtı ve benim içeri girmemi işaret etti.Ben tam içeri bir adımımı atmışken.Hyunjin beni ittirdi ve sertçe kapıyı kapattı.

"Ne yapmaya çalışıyorsun hiç anlamıyorum.Acaba sen insan döverek söverek ve sikerek ona ait olabileceğini sanıyorsun farz edelim ki şuan beni dövdün ee noldu akillandim ya sanki"
"Ben seni dövsemde siksemde sövsemde sen asla akillanmayip yine şu iki piçin yani Chan ve jisung'un yanına kaçmaya devam edeceksin.Sen akillanmicagin için bende zevkini çıkartarak yapıyorum bu işleri."
"Hah konuşmalarına dikkat et sen benim kuzenime ve abime piç diye hitap edemezsin.Ailevi şeylerim sadece BENİ ilgilendirir."özelliklede Beni tarafını bastırarak söyledim.
"Sende hareketlerine dikkat et o zaman"diyerek sırıttı
"Hmmm etmezsem ne olurmuş"
"İyi şeyler olmazmış Lee"
"BANA LEE DİYE HİTAP ETMEYİ KES!"
"Bak şuan kestim"Diyerek alaycı bir şekilde güldü
"HEPİNİZ AYRİ BİR OROSPUSUNUZ"
"Bak sen dedin diye şuan orospu oldum görüyormusun bak sen Allah'ın işine"

"BENDEN NE İSTİYORSUN YA YETER YA BIRAK BENİ SAL GİDEYİM İSTE SANANE YA BENİM HAYATİMDAN SANANE!"
"FELİX SESİNE DİKKAT ET!"
"ETMİCEM SANANE BE APTAL!"
"YETER BE!"Diyerek güçlü bir sesle bağırdı hyunjin.Ve kolumdan tutup bir odaya attı ardından kendide odaya girdi ve kapıyı kitledi.....

4-5 Gün Sonra;

Pazar gününün sabahıydı.Uyandigimda hyunjin yanimdaydi.Bir süre ona baktıktan sonra kalktım ve tuvalete gittim.Günlük bakımımı yaptıktan sonra çıktım.Bu yaklaşık 10-15 dakika sürmüştü.Tuvaletten çıktığımda uyanmıştı.

"Günaydın"
"Sanada"Diyerek telefonuma bakmaya başladım.
"Şey sana birşey demek istiyorum ama izin vericekmisin bilmiyorum"
"Söyle"
"Bugün jisung bize gelebilirmiii lütfen "Diyerek bebek suratı yaptım.
"Tamam gelsin ama bu şirinliğini benim yanimda yapma bebek gibi gözüküyorsun"
"Tamam"

Hemen izin vermişti,ilginçti.Hemen telefonumu alıp jisungu aradım.Yazmakla uğraşmadım.

"Jisunggg naber"
"İyi Felixim sen"
"Bende iyiyimmm"
"Noldu çok neşelisin konuşmandan anlaşılıyor"
"Eveeeet "
"Bunun sebebi ne pekiiii "
"Jisung bugün öğlen 1 gibi bize gelsene zaten saat 11"
"Ee tamamda o pislik birşey demezmi"
"Ben ondan izin aldım bile hemen verdii"
"Bu mutlulugunun sebebi buydu yaniii"
"Evet buyduu"
"Tamam tatlım gelirimm"
"Tamamm sana birşey daha sorucam"
"Sor birtanem"
"Hani hyunjinin beni yakaladığı gün vardiya hatırlıyorsundur"
"Evet hatırlıyorum"
"İşte o gün hyunjin beni götürken bir adam gelmişti sende onu hallet demişti ya"
"Eee"
"O sana birşey yaptı mı"
"Hayır ya Birşey yapmadı iki laklak yaptı gitti neymiş efendim felixle konuşmicakmışımda hyunjinin emriymişmiş"
"Hah Felix buna güldü ben en yakın kuzenimi bırakırmıyım hiç aslaaa"
"Tabikii feliximm"
"Neyse jisung'um ben kapatıyorum şu it oğlu ne yapıyor diye bakicam sabah hemen izin verdi garipti doğrusu "
"Tamam birtanem saat 1 gibi sizdeyim dikkat et şu herif sana birşey yapmasin birşey falan yaparsa beni ara hiç mesajla uğraşma tamammı "
"Tamam hadi görüşürüzzzz"
"Görüşürüz feliximmm"

Jisungla konuşmam bitmişti.Bende aşağıya indim hyunjinin yanına.Ve yanına oturdum.

"Pist ne bu sessizlik sesin çıkmıyor"
"Of Felix şuan senle hiç uğraşmam ben hava almaya çıkıyorum"diyerek yanımdan ayrıldı.

Bu çocuk kesinlikle iyi değildi buna emindim.Bende peşinden balkona gittim.İkimizde balkona çıktık.

"Hyunjin noluyo sana neyin var böyle davranıyorsun"Diyerek balkonun demirlerine dayandım.Hyunjinde karşıdaki duvara dayanmıştı.
"Yok birşey Felix ve ayrıca bu seni ilgilendirmez."
"Sabah jisung bize gelsin dediğimde hemen izin verdin "
"Evet verdim"
"Normalde hemen izin vermezdin"
"Veriyormusum demekki beğenmedin mi hemen verdiğimi"
"Hayır beğendimde biraz garibime"Gitti dedikten sonra yüz ifadesini değiştirdi ve bana doğru gelmeye başladı.

"Hmm demek beğenmedin"
"Hayır hyunjin dur"
"Nedenmiş"
Ölümcül bir bakış attı birşeye kızdındı belliydi.Ve bende üstüne daha çok kızdırıyordum.

"Sen ilk geldiğinde bu eve gelcegime intihar ederim demiştin değil mi"
"Hayır hyunjin bunu yapamazsın değil mi"
"Her şeyi yaparım güzelim benim için imkansız diye birşey yoktur bundan emin ol."
"Hyunjin lütfen bırak gideyim birazdan aşağı düşüncem lütfen "
"Hayır Felix gidemezsin"
"Hyunjin farkındaysan biz 38.katta oturuyoruz burdan düşsem benim cesedimi bile bulamazsınız burda"
"Olabilir"Diyerek beni bıraktı ve içeri gitti.

Şükür kurtulmuştum.Böyle böyle saat 1 oldu.Zil çalmıştı sanırım jisung gelmişti hemen gidip kapıyı açtım jisungu görünce ona sımsıkı sarıldım.

"Hoşgeldin seni çoooook özledimm"
"Hoşbuldumm bende seni çok özledim bebeğimmm"
"Hadi odama geçelim"hyunjinde arkada televizyon izliyordu.Benim dediğim cümleyi düzeltti.
"Odamıza demek istedin dimi felixcim"
"Hehe evet"

Jisungla odama çıktık.Yatagin üstüne oturduk.
"Bu pisliğin evde olduğunu söyleseydin keşke kafede bulusurduk sen bu herifin yanında nasıl rahat oluyorsun ya ben rahatsız oldum bu heriften"
"Alıştım artık "
"Sanada üzülüyorum aşkım ya bu herifle kalmak zorundasın sen kaçtığında nasıl buldu seni benim aklım hayla onda"
"Allah bilir ben bile bilmiyorum"birden midem bulanmaya başladı koşarak odadaki tuvalete gittim.

"Felix!iyi misin"
"Evet iyiyim diyerek içeri geldim"
"Neden böyle oldu niye kustun?"
"Hiç bilmiyorum ilk defami oldu"
"Felix yoksa"diyerek karnıma baktı.
"Hayır olamaz ya olmaz dimi jisung!"
"Sen hiç bu herifle bir şeyler yaşadın mı?"
Dediğinde sert bir şekilde sadece yutkundum birşey diyemedim.

"Felix sen bu herifle bir gece geçirdi mi!"
"Jisung sakin olur musun"
"Olamam Felix geçirdin mi diyorum ya"
"Sadece 2 gece ama ikiside zorla hatta biri dün....dün akşam dı!"
"Felix olabilir belkide"
"Ya 2 geceden çocuk mu olur jisung abartma yaa"
"Felix olabilir her türlü olabilir bak şimdi "
"Efendim"
"Sen burda bekle ben bi hamilelik testi alıp geliyorum tamammı"
"Ama jisung-"
"Aması maması yok Felix tamammı "
"Tamam"

Jisung evden çıkmıştı.Kapiyi kapattım ve yatağa oturdum.Odada ölüm sessizliği vardı.Elim sebepsizce karnıma gitti ve karnıma bakmaya başladım.Olamazdı değil mi?Ya olduysa peki ben bunu hyunjine nasıl soylicem?evde çok sessizdi taki...jisung gelene kadar

"Felix geldim"diyerek odama girdi jisung.
"Tamam ver testleri yapıp gelim"
Elindeki testi bana uzattı.Bende ondan aldım ve banyoya girdim.

"Felix yaptın mı"
"Evet yaptım şimdi çıkıyorumda acaba jisung biraz sessizmi konuşsan hyunjin gelirse ikimizde ona afiş oluruzda ondan"
"Tamam sessiz konuşuyorum ben bir keree"

Testi yaptım ve banyodan çıktım.Test banyodaydi bense jisung'un yanındaydım.Yaklaşık 10 dakika geçti.

"Felix istersen artık teste bak olmuştur"
"Gel beraber bakalım çift çizgiyse bayılırım şurda"
"Tamam geliyorum bendee"

Jisungla beraber banyoya girdik.Ve testin yanına geldik.

"Eveeet geldik fasulyenin faydalarınaaaa"

Teste bakmamak için gözlerimi kapattım.
"Jisung ne çıkmış"
"Felix"
"Efendim"
Diyerek gözlerimi açtım.Gördüğüm manzara karşısında şok oldum...Ve sadece jisunga baktım.Elim karnımdaydı.
"Olamaz..."

Eveeeet bu bölümünde sonuna geldikk
Umarım beğenmişsinizdirrr
İyi geceler yıldızlarımmmm🌟🌟

Sizce Felix hamilemi??

Sizce Felix hamilemi??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1008 kelimee🍓♥️

Kings | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin