3.Bölüm|Sahiplenmek(Smut)

205 15 3
                                    

~♥

Hyunjin,Felixi kitli odadan çıkarttı.

"Sen gerçekten bir piskopatsin ben kimin eline düştüm böyle ya lanet olsun senden nefret ediyorum!"
"Ssshhh sakin ol güzelim"
"Güzelini sikeyim be adam bana güzelim deme!"
"Aaa bak çok üzüldüm"Diyerek hyunjin yüzünü ağlar gibi yaptı sonra ise piç gülüşü atarak güldü
"Sizin sülalenizde her şeyiniz aynı hepiniz piskopatsiniz!"
"Daha beni tanımadanmi bebeğim? gerçek beni daha bilmiyorsun bile bu yaptıklarım sadece küçücük bir rol dü :)"Diyerek odadan çıktı hyunjin.

Felix hyunjinin arkasından küfürler edip bela okuyordu.Ama bunların hiç biri hyunjinin umrundamiydi?Tabikide hayır.Felixi sadece sevdiği için istemişti.Ama bu Felixe bir şey yapmicagi anlamına gelmiyordu.Hyunjin giderken telefonunu almayı unutmuştu.Felix hyunjinin telefonunu aldı ve bunu fırsat bilip telefonu açmaya çalıştı.Ama telefonun bir şifresi vardı.Felix random sayilar giriyordu hiç biride tutmuyordu.Yaklasik 10 dakika sonra yine random sayilar girdi ve bu sefer tuttu.Telefon açılmıştı.Hemen babasının numarasını girdi ve aradı.Ama açan olmadı muhtemelen babasının işi vardı.Felixin aklına bir fikir geldi.Suan hyunjin yoktu ve Felix kaçabilirdi.Felix hemen telefonu cebine attı ve kapıya ilerlemeye başladı bunu yaparken çok yavaş hareket ediyordu çünkü etraftan herhangi biri çıkabilirdi.

Böyle böyle Felix kapıyı açtı ve dışarı çıktı.Biraz olsun rahatlamıştı.Buradan nereye gideceğini bilmiyordu ama yinede hyunjinden kaçacagi için dua ediyordu.Dış kapıyı açtı ve dışarı çıkıp kapıyı kapattı.Hyunjinden kaçtığını düşünüyordu.Ama tam olarak öyle değildi arkasını gördüğünde hyunjin ile karşılaştı...

"Hmm bu kadar kolay kaçabileceginimi sandın Lee?"diyerek felixin cebindeki telefonu aldı hyunjin.Aldigi gibi telefonu yere attı ve üstüne basarak kırdı.
"O telefon bana markadan gelen bir telefon.Ama ondan bende yüzlerce var kırmaya değdi.Artik babanla konuşabilecekmisin Felixcim"diyerek sırıttı hyunjin

Bir an felixin kolundan tutup içeri getirdi.Ve kolundan sürükleyerek odasına getirdi.Bu sefer Felixi odada bırakıp kitlemedi.Kendiside içeri girdi ve kapıyı kitledi.

"Bırak beni!"
"Hayır bunu kafana sok seni asla bırakmam,bırakmicam."

Hyunjin felixin üstüne doğru yürümeye başlar.Felix ise geri geri gidiyordur.

"Hayır lütfen bunu yapma lütfen"
"Özür dilerim ama kendin hak ettin ben sana uslu bir çocuk ol demiştim.

Hyunjin ile felixin arasında hiç bir mesafe kalmamıştı.Hyunjin Felixi duvara yaslayıp öpmeye başladı.Felix karşılık vermiyordu.Hyunjin daha sert öpmeye başlayimca karşılık verdi.Deli gibi öpüşüyorlardi.Hyunjin felixin karşılık vermesini fırsat bilip Felixi yatağa attı.Ve üstüne çıktı.Bu sefer felixin boynunu emmeye başladı.İsirarak emiyordu yani felixin vicudunda kendi izini çıkartıyordu.
"Ahh hyunjin yavaş acıyor"
Hyunjin takmiyordu.Boynunu emdikten sonra yine dudağına yapıştı.Hyunjinin elleri ise felixin memesindeydi.Felixin karşılık vermesiyle çılgın gibi öpüşmeye başladılar.

Hyunjin ayrıldı ve felixin pantolonunu çıkartmaya başladı.Felixte hyunjinin pantolonunu çıkartiyordu.Felix çok istekli görüyordu fakat öyle değildi.Bunu yapmak zorundaydı...
İkisinde sadece boxeriyle kalmıştı.Hyunjin felixin boxerinin üstünden penisini okşuyordu.

"Aahh beni azdırıyorsun"
"Zaten onun için yapıyorum"diyerek sırıttı hyunjin.

Hyunjin felixin boxerini çıkarttı ve Nacar arasına eğildi.Felixin penisinin ucunu öpüyordu.Bir süre sonra felixin küçük deliğine ulaştı.Ve dilini etrafında gezdirmeye başladı.
"Aaahh"
Felixin inlemesiyle gaza geldi ve dilini deliğinin içine soktu.Felixim içinde gel git yapmaya başladı.Dilini içeride haraket ettiriyordu.Ve felixin zevk noktasını buldu.

"Aaaa-hh-hh o-o-orass-iiii d-da-ha hiz-l-liihh-hh"

Zevkten konuşmuyordu.Ama hyunjin çabuk boşalmasını istemediği için geri çekildi.
"Ama niye yaaa"
"Daha değil güzelim hemen boşalma"

Hyunjin kendi boxerini çıkarttı ve penisini eline aldı.
"Ağzını aç bakalım uçak geliyor"
"Hayırrr"
"Eveeeet"
Felix zorla ağzını açtı.Hyunjin felixin ağzına penisini soktu

Ve Felix emmeye başladı.Hyunjin kendini Felixe bastırıyordu.
"Aaaahhhh bu işi biliyorsun"
Felix hyunjinin penisine gel git yaparken hyunjinde 2 parmağını felixin içine sokarak gel git yapmaya başladı.
"Mmmhhhhh"
"Aahhh Felix daha hızlı ollll"
Hyunjin sonunda boşalmıştı.Felixin agzina sıcak bı sivi geldi ve onu yuttu.Hyunjin,penisini felixin deliğine hizzaladi.Ve içine soktu.

"Aaahhh yavaş ol çok acıyor aahh"
"Olmicam bu gece seni böyle becericem"

Felix hiç birşey diyemedi.Hyunjin giderek hızlanıyordu.Odanin içi felixin inlemeleri çığlıklarıyla dolmuştu.Sonunda yine felixin zevk noktasi bulundu.

"Aaaahhhh e-evet o-o-orayaaaahhhh-hh"

Hyunjin bu sefer felixin dediğini yaptı ve oraya daha çok baskı uyguladı.Felixte boşalmıştı.

2-3 Saat sonra;

Felix ve hyunjin çok yorulmuşlardi.Hyunjin son olarak felixin boşalması için felixin penisini yalamaya başladı.Hyunjin bunu yaparken Felix yorgunluktan uyuya kalmıştı.Hyunjinde yorulduğu için felixin yanına yattı.Felix çok kirliydi.Yikanmasi gerekiyordu ama Felix uyuyordu.Hyunjin Felixi yıkamaya karar verdi çünkü Felix çok kirliydi.Yavaşça Felixi kucağına aldı ve banyoya götürdü.10-15 dakika sonra Felixi yıkamıştı.Yavas olduğu için Felix uyanmamisti.Hyunjin Felixi kurlayip kıyafetlerini giydirdi ve yatağa yatırdı.Kendiside yanına uzandı.
Ve Felixe sarılarak uyudu....

Merhabalar efenim sizce nasıl olmuş?
Smut daha önce hiç yazmamıştım ama okuya
okuya öğrendim 🤙🏻birazda arkadaşlarımın katkısıyla bence
Güzel olduu inşallah beğenmişsinizdirrr iyi geceler yıldızlarimm hyunlixle kalın hoşçakalınnnn🌟🌟

715 kelimee♥️🍓

Kings | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin