Çikolatalı Destek

95 11 11
                                    

"Profesör Slughorn'un ödevini yaptınız mı?"
"İki gün önce bitirdim Loid."
""Bende bu sabah tamamladım."
"Siz ciddi olamazsın!? En az beş parşömen uzunluğunda istedi profesör bozuntusu!"
"Ve tam iki hafta süre verdi."

Fiona'nın cümlesi gülerek doğrularken biçim değiştirme kitabımı kütüphanede unuttuğumu farkettim.
"Siz gidin ben hemen geliyorum. Kitabım kütüphanede kalmış olmalı."
Kendi aralarında atışırken beni el kol hareketleriyle kovan arkadaşlarıma göz devirerek yanlarından ayrıldım. Koştur adım ilerlerken duyduğum sesler duraksamama sebep oldu.

"Kes sesini seni ucube. Birileri gelecek."

Duyduğum cümle karşısında kaşlarımı çatarak Mızmız Mrtyle'ın tuvaletine girdim. Benden iki üç yaş küçük görünen, erkek bir Gryffindor öğrencisi birinci sınıf bir Slytherin'in asasını elinde tutarak kendininkini ona doğrultmuştu. Bu Slytherin'i tanıyordum. Greenglass'ların oğluydu. İki Gryffindor daha buradaydı ve içeri girmemle herkesin bakışları artı Gryffindor'ların asaları bana dönmüştü. Alaycı bir gülüşle asalarına bakıp önüme gelen saçları geriye attım.
"Onlarla ne yapmayı düşünüyorsunuz?"
Tedirginlikle birbirlerine baktıklarında birbirlerinden cesaret alamadan yine konuştum.
"Kim olduğumu biliyor musunuz? "
"Evet biliyoruz. Sirius Black'in kız kardeşiydin, bir zamanlar. Çapulcuları kandırdın."

Duyduklarımla kendimden emin gülümsemem soldu.
"Asıl Sirius bir zamanlar Black'ti. Ve bu hakkını kaybetti."
Bu cümleyi kurup umutla bana bakan Greenglass'a baktım.
"Burada neler oluyor? Hemen çocuğun asasını verin. Ayrıca burası kızlar tuvaleti."
"Vermezsek ne olur?"

Yine aynı çocuktu ve cidden kaşınıyordu.
"Expelliarmus"
Çocuğun elindeki asalar bana doğru uçarken diğer iki Gryffindor'da bana büyü yollamışlardı.
"Protega"
Yaptığım kalkan büyüsü onların zayıf ikinci sınıf büyüklerini boşa çıkarırken Greenglass'ın asasını ona fırlattım ve ikinci büyüm yaptım.
"Petrificus totalus"
Çocuklardan biri yaptığım dondurma büyüsüyle yere serilirken Greenglass'da diğerine asasını doğrultmuştu. 

"Hemen buradan toz olun ve sen bir daha bana herhangi bir şekilde karşı gelir ya da çapulcular hakkında ima yaparsan seni mahvederim. Duydun mu seni  aptal ?"
Çocuk ağzını açmıştı ki diğer arkadaşının omzuna vurmasıyla çenesini kapadı ve yerdeki arkadaşlarını alarak çıkışa ilerlediler.
"Asam?"
" Bina profesörünüze teslim edeceğim. Oradan alır ve sevgili Mcgonnagal'a gerekli açıklamayı yaparsın.
Yutkunarak ve nefretle bana baktı ve hışımla çıkıp gitti.
"Teşekkür ederim Black. Emin ol ailen beni kurtardığı-"
"Duymayacaklar. Onlar hiçbir şey duymayacak ve sen bir daha bir Gryffindor'a yem olmayacaksın Greenglass."
Bana minnet duyarcasına ve saygıyla baktı ve bir onaylama hareketiyle dışarı çıktı.

***

"Demek bu yüzden çocuğun ödevini mahvettin."
"Evet, sinirliydim ve sinirimi binamdan birine zorbalık yapan bir Gryffindor ucubesinden çıkardım."

Revirdeydik. Ben, Loid, Fiona, Andromeda ve Regulus. Regulus kütüphaneye sonradan gelmiş ve James ile Loid'in kavga ettiğini görerek aralarına girmiş. Ardından oda James ile kavga etmiş ve tıpkı benim yaptığım gibi konuya Lily Evans'ı dahil edince sözlü kavgaları düelloya dönüşmüş.
"Kız kardeşin gelince daha iyi oldun sanki Mr Black"
"Hayır, hayır Madam Porfley! Çok kötüyüm.Heryerim ağrıyor. Kesinlikle öğleden sonraki derslere giremem. Hepsi Potter'ın suçu."
"Ah Potter ah. Bir hafta revire gelmeden durdu diye seviniyorum bu seferde revire adam gönderiyor."
Hafifçe güldüm. Ve biranda tekrar o anlar aklımda geldi. Sirius ile kavgamız, James'e büyü göndermem ve Remus'un sözleri... Grubumuz küçük kızını özledi..

Vega Grace BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin