"Vegaaa"
Annemin sesiyle karanlık sanatlara karşı savunma ödevimin başından doğruldum ve hızla odadan çıktım. Aşağıya inerken duyduğum sesle donup kaldım. "Nissy" diye mırıldanarak aşağı koştum. Yanılmamıştım, kuzenlerim Narcissa ve Bellatrix karşımda dikiliyordu. Koşup Narcissa nın boynuna atladım.
"Seni çok özledim Nissy."
"Bende tatlım, bende seni çok özledim."
Narcissa en sevdiğim kuzenimdi. Onunla çok fazla ortak noktamız vardı. Black ailesinin tek sarışın üyeleri bizdik. O bana her zaman bir abla gibi yaklaşırdı. Şuan o Slytherin binasında yedinci sınıf, bense Slytherin binasında üçüncü sınıftım.
"Sanırım ben üvey evladım" dedi Bellatrix . Narcissa dan ayrılıp onunla el sıkıştım ve "Seni tekrar görmek güzel Bella" dedim kısaca. Oda elimi sıkıp "senide öyle Vega" dedi. Çok samimi değildik ama aramız kötüde değildi. "Andromeda yok mu?"
"Olmaz olur mu" diyerek arkadan boynuma sarıldı meda. "Sirius un yanındaydım." Onunla belladan daha samimi nissy den daha soğuk bir ilişkimiz vardı. O sırada annem ve abimin sesleri geldi kulağımıza, annem abimi kolundan aşağı sürüklüyordu. Buna karşın Bella sırıtırken Meda yüzünü buruşturmus ve Nissy bir kaşını havaya kaldırmıştı.
"Meda ya merhaba dedimya zaten! Ne çekiştirip duruyorsun."
"Meda ya merhaba dedinde bizi unuttun sanırsam Sirius" dedi Bella pis pis gülerek. "Keşke seninle aynı kandan olduğumu unutabilsem Bellatrix." diye soludu Sirius. Buna karşın annem korkunç bir yüz ifadesi ile tam ağzını açmıştı ki ben konuştum. "Pekala anne sevgili misafirlerimize güzel bir sofra kuralım ve değerli vaktimizden olmayalım" dedim imalı bakışlarla ve fısıldadım "Sonra.." yukarı çıkıp sirius u aşağı getirdim. Gözlerini devirerek isteksizce, küçük bir çocuk gibi "Hoşgeldiniz" dedi."Imm bu bana pek inandırıcı gelmedi" dedi Bellatrix.
"Hadi ama Bella" diyerek Sirius u içeri sürükledi Andromeda.
Bende Narcissa nın elinden tutup onu içeri getirdim.***
"Sirius yeter, hadi ama ne kadar geç giderlerse senin için o kadar iyiydi bence." dedim yaklaşık 20 dakikadır kuzenlerimin gece bizde kalması için ısrar ettiğimden abimden fırça yiyordum. Hemde kalamiyacaklarini söylemlerine rağmen.
"Ne diye benim için iyi olacakmış?"
"Nedenini biliyorsun bence. "O sırada kapı açıldı ve Regulus içeri girip kapıyı ardından kapadı.
"Kapı çalmak nedir bilirmisin se-"
"Yine ne yaptın sen?"
"Ne-"
"Annem yine sinirli sinirli babama seni ispiyonluyor ama herzamankinden sinirli gibi."
Al işte der gibi baktım sirius a. O ise fazla umursamaz görünüyordu. Kapının çalınması bizi rahatsız etmemisti çünkü gelen Kreacher olmalıydı. Annem ya da babam kapımızı çalmazdı .Tahmin ettiğimiz gibi Kreacher'ın içeri girmesi ile Sirius'un elini tutum. Artık 15 yaşında olduğu için ona yalnızca bağırıp çağırıyor veya bir tokatla bırakmıyor resmen kendi öz çocuklarına büyü ile şiddet uyguluyorlardı. Abime yaptıklarından dolayı onları asla affetmeyecektim. Sirius elimi güvence vererek sıktı ve sabahtır beri ilk kez gergin gözükerek ayağa kalktı. Aynı zamanda nefret dolu ,fakat Kreacher beklenmedik bir şekilde "siz değil efendim leydimi istiyorlar "Demesi ile şaşkınlıkla ayağa kalktım. Sirius ve Regulus da en az benim kadar şaşkın görünüyorlardı. Uzun aralıklı yavaş adımlarla aşağı indim . Annem ve babam büyük salonda oturuyorlardı. Gerginlikle içeri girdim ."Ah gel Vega 'cım otur."
"Beni çağırmışsınız."
"Evet kızım ,bildiğin üzere bir süre sonra önemli bir balo var . Malfoylar, Lestrancelar gibi önemli safkan aileler katılacak. İçlerinde tabiki bizde varız. Aileler yanlarında varislerinden birini de götürecek. Anlıyacağın Narcissa da orda olacak ve bizim de o abin olacak budalayı götürmemiz gerekli fakat abin orda bizi rezil etmekten başka bir işe yaramaz. Oysa sen gerçek bir Black kızı ve benim en iyi varisimsin. Bu yüzden senin gelmeni istiyorum."
İşte şimdi çok şaşırmıştım. Sirius ' u goturmemelerini anlıyordum fakat neden benden bir yaş büyük olduğu halde Regulus'u götürmüyorlardı?Yüzümden ne düşündüğümü anlamış olacaklar ki annem cevap verdi.
"Amcan Bellatrix ya da Andromeda yı değilde nişanlı olması sebebiyle en küçük kızlarını götürdüğünden bizde seni düşündük. "
"Fakat ben nişanlı değilim?"
"Elbette, henüz nişanlanmak için küçüksün. "Dedi sinsice gülümseyerek buda demek oluyordu ki bende ileride bir malfoy erkeği ile nisanlandırılabilirdim gerçi nissy ailede aşık olduğu gençle evlenen nadir insanlardandı, umarım bende onun gibi Black ailesine layık bir erkeğe aşık olurdum.Bir süre daha bu konu üzerine orda sergilemem gereken tavırlar üzerine konuştuk ve en sonunda odama çıkabildim. Sirius yatağımda beni beklerken uykuya dalmıştı. Onu uyandırmadan giyinme odamda üstümü değiştirip yanına uzandım ve uyandığında ona yapacağım açıklamayı düşündüm. Sirius oldukça zeki biriydi , annem ve babamın beni şimdiden biriyle yakıştırdığını ve bunun muhtemelen bir malfoy olduğunu hemen anlayacaktı . Abim buna çok sinirlenir ve asla izin vermezdi, daha önce beni korumak için bir çok kez annemle kavga etmiş hatta bu kavgaların dahada ciddilestigi de olmuştu. Sirius beni çok önemserdi bende onu , bazen Regulus u dışlıyormuş gibi hissedip üzüldüğüm olmuyor değildi. Abim bu olayı düşündüğümden de abartabilir ve çok kötü şeyler yaşanabilirdi. En iyisi Sirius'a olayı hafif değiştirerek anlatmaktı. Narcissa nın beni yanında istediğini söyleyebilirdim. Peki beni cidden bir malfoy la mı yakıştırıyorlardı? Lucius u pek sevdiğim soylenemezdi. Sırf nissy üzülmesin diye seviyormuş gibi davranıyordum. Bir malfoy'u sevebileceğimi düşünmüyordum. Çok egolu oluyorlardı ayrıca ben babam gibi kan statüsüne bu kadar takıntılı biriyle evlenmek istemiyordum. Muggle ları sevdiğim soylenemezdi. Abim çok dil döksede onun gibi olamıyordum nede olsa bende bir Slytherin dim fakat bu olaya ailem kadar takıntılı değildim özelliklere son zamanlarda çıkan şu karanlık lord.. daha neler. Muggle lar bizim yanımızda çok değersiz kalıyorlar ama ölüm.. sırf kendi seçmedikleri kandan ötürü. Ben daha çok muggle ları görmezden gelen ve kanımla gurur duyan bir insandım. Tabi bazen bella ya kanıp onları ezdiğim olmuyor değildi.
"Ihm , racy " sirius uyanmaya başlamıştı. İkinci ismimi genelde bu şekilde kullanır başka kimsenin bana racy demesine izin vermezdi.
"Sirius uyanık mısın, sayıklıyor musun?"
"Hmm uyanığım "dedi uykulu bir biçimde. "Ne oldu ne dediler "dedi biranda kendine gelerek.
"Şey malfoy ların bir daveti vardı ya? Nissy bizim aileden benimde katılmamı istemiş, sadece bir varis götürüleceği için ben gidiyorum"
"Ah merlin! Şükürler olsun . O sarı kafa bir işe yaşadı ve kurtuldum gerçi iyi şakalar düzenlemiştim de neyse , minevracığıma saklarım "deyince kendimi tutamayıp kahkaha attım. Gözleri gülüşümde takılı kaldı "hep böyle gül olur mu racy?"
"Sen yanımdaysan hep gülerim abi"dememle gülümsemesi büyüdü . Bu ona 'abi' diye hitap ettiğim nadir anlardan biriydi ama sonra bir şeyin sonradan farkına varmış gibi gülümsemesi soldu
"Neyin var?"
"Hiçbir şey sadece.."
"Siri?"
"Ben olmasam da gül olur mu? Sen.. Sen bana muhtaç değilsin hiç birşeye muhtaç değilsin ama ama biz hiç ayrılmayacağız öyle değil mi?"
"Tabiki Sirius asla "...
"İşte asla asla dememem gerektiğinin bir kanıtı "dedim cildimden ince yaşlar boynuma doğru süzülürken. Bilmem kaçıncı saç tutamımıda asamla çekip içine attım hafıza sandığı adını verdiğim lanet şeye ..