Uwu Mariuszek siedział se w jakimś pokoju. Widział tylko że jest związany i że jest ciemno jak w dupie. Zaczęło mu się nudzić więc zaczął nudzić piosenkę ale to nie umknęło uwadze 213. -Jezuz zamknij pizdę! Krzyknął 213 wyraźnie gotowy już wypuścić Uwu Mariuszka bo go wkurwiał. Nagle emo Krzysiu wparował do tego pokoju i ku jego radości był tam jego beszti. -Omygat siema! W końcu po pięciu latach mnie znajdujesz krzyknął w Mariuszek.
- No żebyś kurwa wiedział. Odrzekł emo Krzysiu. - Bieraj go błagam bo on mnie już o mało to załamania nie doprowadził wiesz jak on fałszuje?! - krzyknął 213.
- dobra bycz pizda na kłódkę i ja już zabieram tego szczura pa! -rzekł emo krzysiu. I spierdolili na ich planetę (jak coś wzięli ze sobą tą blond babe i jak coś ona się wabi pick me Halinka)Jak już wylądowali na ich planecie no i przy ich domu of kors to uwu Mariuszek pokazał pick me Halince swój pokój a Krzysiu l poszedł po mleko. Blond chłopak zaproponował Halince żeby zrobili basen z łazienki tylko po to żeby zobaczyć reakcję Krzycha. Więc wzięli wode z ich jeziorka i wylali na podłogę jak łazienka była już zapierdolona wodą to oni tam wbiegli. Niedługo potem wrócił Krzysiu i zawołał na Mariuszka i Halinke ale nie odpowiedzieli więc postanowił iść do kibla bo chciał wziąć jedną rzecz. Jak otworzył drzwi to wylała się na niego tona wody i rozlała się po domu. Emo Krzysiu patrzył się na to z przerażeniem a kiedy zobaczył uwu Mariuszka i pick ma Halinke załamał się. Jezuz jak wam się udało zalać łazienke przecież odcięli nam wodę w tamtym tygodniu!!! - Krzyczał Emo Krzysiu.
- No to woda z jeziora z ogrodu... - odpowiedzial mariuszek
- JAPIERDOLE PRZECIEŻ JA TAM OSTATNIO SRAŁEM I SZCZAŁEM!!! - Krzyknął emo Krzysiu
- NO CHYBA KURWA NIE! A JA KURWA TAM PŁYWAŁEM Z HALINKĄ!!!
Halinka słysząc to umarła ( nie na długo)Jak się podoba rozdział 2 ? A i
czy chcecie part 3 ?Natix <3
CZYTASZ
Szaleni Marsjanie
HumorUWAGA! JEŚLI NIE PRZEKLINASZ NIE CZYTAJ 💀✋🏻 Przyjaciel emo Krzysia czyli uwu Mariuszek został porwany przez tajemniczego 213 i emo Krzyś wyrusza na poszukiwania swego przyjaciela (Dupa) który nie wracał przez 5 lat na ich planetę 2137.Emo Krz...