:3 Rozdział 17 :3

22 5 2
                                    

Harry, kung fu babcia, uwu mariuszek i emo krzysiu szli se przez ta komnate tajemnic. ( załóżmy że była długa 😭) Ciszę przerwał potterek.

- Wy serio jesteście razem?

- Nie wiesz nie jesteśmy- powiedział emo Krzysiu.

-C-co...?- powiedział uwu mariuszek.

- To sarkazm debilu
-Odpowiedzial emo krzysiu
który miał dość łatwowierności chłopaka.

-Aaa okej

- To w końcu jesteście czy nie...? - zapytał Harry który ma inteligencje godna mrówki. ( jak w każdym drarry które czytałam)

I wtedy zjawiam się ja i mowie

- Oczywiście i się bardzo kochają ( ͡° ͜ʖ ͡°)

- WYPIERDALAJ!- Krzyczy emo Krzysiu.

- Ja cie stworzyłam i nie będziesz mi mówił co mam robić chuju zasrany!

- Dobra idź tam

- Dobra bajo 😒

Znikam

- Uuuuuu... Całowaliście się już ( ͡° ͜ʖ ͡°) - pyta Potter.

- Uuuu potti shipper!! >ヮ< - Krzyczy kung fu babcia.

- Nie bo Krzysiu nie chce się całować i pewnie mnie już nie kocha ! 😭😭😭 - Mówi uwu mariuszek.

- Skąd takie absurdalne teorie Mariuszek.. Of kors że ciem kocham a co do całowania to jeszcze nie przy ludziach..

- Cemu 🥺🥺- mówi uwu mariuszek.

- A bo tak- Odpowiedział emo krzysiu.

Potterek się na nich gapi i w końcu przemawia.

- Dobra ja z Draczem jesteśmy doświadczonymi gejami i wam pomożemy.

- Władziałam że będą razem!- krzyczy kung fu babcia- Krzysiu wisisz mi 60 zeta!

- Kurwa 😭😭

-Współczuję Krzychu- mówi uwu Mariuszek.

- Dobra teraz będziecie mogli tutaj przychodzić i będziemy z Draczkiem was uczyć ^^

- Dobra dzieki Potterek.- Powiedział uwu mariuszek.

- Spoko ^^
_____________

Dobra koniec ludki i nwm kiedy następny rozdział i wgl wiem ze się gowno dzieje i spróbuje dać coś żeby to gówno było ciekawe. Do zobaczenia w nowych rozdziałach robaczki 😘

                                    Natixx ♡♡

♡273 słowa♡


Szaleni Marsjanie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz