ᥫ᭡ Rozydział 15 ᥫ᭡

26 3 20
                                    

Komandor_Kitek masz kurde swój wybłagany 15 rozdział ciesz się i raduj a i nie możesz być ze swoim uwu baka Mariuszkiem bo jest zajęty XD a i jesteś Odri jak chciałaś i tak możesz być z nim beszti.

I przepraszam wszystkich że nie było rozdziału no i moje wytłumaczenie to to że mi się nie chciało pisać hehe no i bez przedłużenia zaczynamy rozdział 😘✌🏻( rozdział 16 będzie za 5 lat)

Kiedy uwu Mariuszek błagał telewizor,żeby ich łaskawie wypuścił a emo Krzysiu i kung fu babcia też myśleli jak sie stąd wydostać to magicznie zrespiła się pewna dziewczyna. Miała bląd włosy i niebieskie oczy. Nie powiedziała ale od razu spodobał jej sie uwu Mariuszek. ( XxAvxxX sista pls przeczytaj majne książkę nie musisz czytać moich powalonych komiksów ale chociaż to pls😭)

-Hai jestem Odri Moon.

-Uwu Mariuszek.

-Ale cudowne imię aaaa 😍

Emo Krzysiu patrzy się na Odri jakby chciał ją zajebać. W końcu podchodzi do Mariuszka i Odri.

- Jestem Emo Krzysiu a tam jest kung fu babcia.

- Odri Moon.

- Miło- odpowiedział Emo Krzysiu.

- Ej Odri a ty tu mieszkasz? - odezwał się uwu Mariuszek.

-Nie nie mieszkam tu i podobnie jak wy szukam sposobu na przedostanie się na drugą stronę telewizora.

-To możemy razem znaleźć sposób!-powiedział emo Krzysiu.

- OKE!- Zgodzili się wszyscy.

-Dobra to macie jakiś plan?-zapytał Mariuszek.

-No nie ale wiem ale co robiliście jak zostaliście w ciągnięci?

-Ee... No ogladaliśmy Hary Pote. - odpowiedział Uwu Mariuszek.

-Aha to nwm...a jaka część?-zapytała Odri.

-Komnata tajemnic.-Powiedziała kung fu babcia.

- To może da się przedostać przez nią do naszego świata no zawsze jak was wciąga to w tym świecie jest coś powiązanego z tytułem filmu który oglądaliście!- powiedziała Odri.

-No to na co czekamy?!idziemy szukać tej komnaty tajemnic!

- Niestety musimy przez nią przejść tylko w obecności jednej z postaci tego filmu.

- No chuj! Gdzie my teraz znajdziemy Harrego, Draczka albo innego Wieprzleja! - krzyknął załamany Krzysiu.

- Ej paczajcie tam idzie Draczek i Potti idzemy do niech! -powiedziała Odri.

-Dobra. -powiedział emo Krzysiu.

To już 15 rozdział wow nie wierze! Jeszcze raz przepraszam, że nie było rozdziału pa pa Robaczki..😘 
 
                                  Natixx 𖤐♡

Szaleni Marsjanie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz