PRZEPRASZAM ŻE NIE BYŁO ROZDZIAŁU NOO 😢
♡♥︎♥︎♡♥︎♡♥︎♥︎♡♥︎♥︎♡
Ym.. Przepraszam okej? - odezwała sie w końcu pick ma Halinka.
- Nie nie okej to co zrobiłaś jest niewybaczalne..- powiedział emo Krzysiu.
- Ja tęskniłem.. Jeśli Krzysiek kiedyś ci wybaczy to znowu zajebiemy sracz wodą!
- Nie nie zgadzam się na to nie możecie zrobić tego mojemu cudownemu sraczowi! Bo potem znając życie nie posprzątacie i spierdolicie gdzieś!
-Skąd on wiedział..a poza tym tamtym razem posprzątaliśmy ! -powiedział Uwu mariuszek.
- Właśnie! -odpowiedziała pick me Halinka.
-No tak ale drugi raz chyba wam się nie będzie chciało! - Powiedział Emo Krzysiu.
- No nie.. eh Krzychu ma rację... Czekaj wiem zalejemy mu pokój i wtedy to on będzie sprzątał bo to jego pokój!- Krzyknął uradowany Uwu mariuszek.
-NIE SMRODY NIE ZALEJECIE MI POKOJU! -Wrzasnął emo Krzysiu.
- Ha ha zobaczymy! - Krzyknął Uwu Mariuszek.
- Kurwa jak to zrobicie to osobiście was uduszę i dam na pożarcie agresywnym smerfom!- zagroził Emo Krzysiu.
- O nie jak się boje! - powiedział Uwu Mariuszek.
- Mariusz ciebie nie rzucę bo ty jesteś moim uwu małym gówniakiem..😘🥺- Powiedział emo Krzysiu.
- Ale urocze >▽< -powiedział Uwu Mariuszek i przytulił emo Krzysia.
Awwwww- powiedziała pick me Halinka.
Po minucie Uwu Mariuszek szybko wyrwał się emo Krzysiowi i zanim ten się zorientował Mariuszek i Halinka już biegli utopić mu pokój...
Następny rozdział za 5 lat bajo kochani 😘😘
(Tak serio to za tydzień)(Nie wierzę że ktoś to jeszcze czyta XDDD serio jestem w szoku w końcu rozdziału tamtego nie było 2 miesiące ale postaram się teraz częściej robić rozdziały serio tylko moi fani wróćcie do mnie pls 🥺🙏)
Natixx♡♡
CZYTASZ
Szaleni Marsjanie
HumorUWAGA! JEŚLI NIE PRZEKLINASZ NIE CZYTAJ 💀✋🏻 Przyjaciel emo Krzysia czyli uwu Mariuszek został porwany przez tajemniczego 213 i emo Krzyś wyrusza na poszukiwania swego przyjaciela (Dupa) który nie wracał przez 5 lat na ich planetę 2137.Emo Krz...