😘 Rozydział 16 😘

15 3 4
                                    

Nudzi mi się więc macie rozdział robaczki ᥫ᭡ ᥫ᭡

No to tak podpierdolili do Dracza i Pottiego i odezwał się pierwszy emo Krzysiu.

-Siema bo jakby my się tu tepneliśmy i chcemy wrócić do domu i powiecie nam gdzie komnata tajemnic?

- Tak jasne!- powiedział największy debil na ziemi czyli Harry.

Dracz się na niego popatrzył jak na debila i powiedział.

- Japierdole Potter ty jesteś głupi czy głupi nawet ich nie znamy.

- Dracze jezu oni chcą wrócić do domu przez komnate więc pokażemy im i tyle!

Mina Dracza w tym momencie : 😒

- Dobra chodzcie debile..niech stracę. -powiedział Draco.

-Omg super dziekujemy!- krzyknęła Odri.

-No cieszcie sie i radujcie że postanowiliśmy z Harrym wam pomóc- odpowiedział ślizgon z typowym dla siebie sarkazmem.

-Dracze weź ogarnij dupe i bądź miły dla nich tak jak jesteś dla Harrego!- krzyczy autorka. (ja)

-CO?!... Czemu?! 

- Bo tak a teraz zamknij się teraz,fretko bo książka nie jest ciekawa w tym momencie a ludziki nie będą mieć przez tydzień rozdziału bo wyjeżdżam!

- Ty gówniarzu...eh dobra...

- OMG! To idziemy.- mówi Odri.

- Tak! Idziemy chodźcie!- mówi Harry.

Odprowadzę ich do tego ich domku przez komnate i koniec..-myśli Draco.

Już jesteście przy debile! No normalnie wam to trzeba wszystko mówić kuwa! No i Mariusz i Krzysiek! Kiedy wy się zamierzacie całować!? Ma to być gejoza nie jakieś gówno! 😒- krzyczy autorka.

-Nie drżyj ryja już niedługo a swoją droga to ty nie powinnaś teraz myć zębów? Matka cię zajebie.

- O chuj no tak... Naaara!- odpowiada autorka i znika.

-Dobra idziemy! Ja was odprowadzę.- krzyczy Harry.

- Ale wróć żywy..- mówi niby wkurwiony Dracze-sracze ale Potti wie że się martwi.

- Wrócę‚wrócę nie płacz ^^

- Nie płaczę 😡

- Tak tak zaraz jestem..

I Ordri‚uwu Mariuszek‚emo krzysiu ‚ kung fu babcia i Harry weszli do komnaty a Draco se został.

          To już koniec moje robaczki jak wiecie przez tydzień nie będzie rozdziałów no więc do następnego Robaczki 😘
                                     Natixx♡♡

♡322 słowa♡

Szaleni Marsjanie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz