Kendi istediğim gibi bir fic bulamadım o yüzden yazıyorum bunu eğlencesine yazıyordum kendim için sonra yayınlayayım dedim. Yanlış yazılmış herhangi bir söz fln varsa çokta takmayın canlarımm.
Sizlere birazcık fic'den bahs edeyim. Jungkook 25 yaşında yakınlarından sadece annesi hayatda. Taehyung 34 yaşında hiç bir yakını yok zaten bazı bilgileride ilerleyen bölümlerde göreceksiniz
umarım beğenirsiniz★..+++
Ellerimde katlanmış kiyafetlerim gardiyanın arkasından yürüyerek onu takip ediyordum. Bu sıradada birine çarpmamak için özen gösteriyordum. Burası aşırı kalabalıktı. Galiba herkes bahçeye çıkmaya hazırlandıkları için etraf kalabalıktı.
Merdivenlerden üst kata doğru çıktık. Tüm koridor boyunca sadece demir kapıların olduğu yere geldik. Gardiyanı takip etdim ve benim koğuşum olduğunu düşündüğüm kapıyı açmıştı.
Sonra bana dönerek:
-"Kavga gürültü istemiyorum!. Aynı koğuşta kalıcağın kişilerle iyi anlaş eğer kavga çıkarsa tek kişilik hücrelere atılmak durumunda kalacaksınız. Bunun olmasını istemiyorsan uslu dur."Bunları dedikden sonra Gardiyan demir kapıyı açtı girmem için bana alan tanıdı. Koğuşun içine girdim. Etrafıma baktım koğuşta 4 tane ranza ve yaşının bende büyük olduğunu düşündüğüm bir kişi vardı.
Kapı sesini duyunca bu yöne baktı göz göze gelmiştik. Sonra yavaşça yanıma yaklaştı o gayet yakışıklıydı. Buraya gelirken bir çok yüz canlanmıştı beynimde ama bu yüz düşündüğüm o korkuç yüzlerin tam tersiydi. Kocaman gülümseyerek elini uzatdı.
-"Merhaba galiba yeni oda arkadaşımı sensin ben Seokjin kısaca Jin de diye bilirsin"
Ona karşılık vererek elimi uzatdım bu ve kısık sesle ismimi söyledim.
-"Merhaba şey Jungkook. Jeon jungkook."
Yeni insanlarla tanışma konusunda hiç iyi değildim dolayısıyla nasıl konuşacağımı bilmiyordum. Karşımdaki adam başını memnun oldum dercesine salladığında gülümsemesi bir an olsun yüzünde eksilmemişti
-"Tanıştığıma menmun oldum Jungkook. Şu aşağıdaki ranza senin. Eşyalarını olara koya bilirsin."
Jungkook bir şey demeden Jin'in gösterdiği yere doğru ilerledi. Eşyalarını ranzanın diğer ucuna bırakıp oturdu.
Neden burda olduğumu merak ediyorsunuz değil mi. Burda olmamın sebebi aslında bir suç işlemem değildi. Burda olmamın sebebi gizli bir görev yüzündendi.
Lanet olsunki o kadar bilgili ve işini kaç yıldır yapan insanlar değilde ben görevlendirilmiştim. Bunun sebebini hala anlayamamıştım neden çaylak ve genç birini böyle bir görev için uygun görmüşlerdiki.
Görevin ne olduğuna gelirsek benimle şu anda aynı cezaevinde olan bir uyuşturucu baronu hakkında bilgiler toplamaktı. Böylesine ciddi bir görevi neden bana vermişlerdi ki eğer beni yakalarsa buradan canlı çıkanayacaktım. Gerçi burdan ne zaman çıkaçağım hakkında tek bir fikrim bile yoktu. Bunları düşümürken düşüncelerim bir ses atarafından bölündü bu ses yeni tanıştığım Jin'e aitdi
-"Şey diğerleride birazdan gelir galiba hala bahçedeler"
Jungkook biraz gergindi. Sonuçta ilk defa bu kadar ciddi bir görevle karşı karşıyaydı.
-"Ahh hayır teşekkürler."
Jungkook Jin'e dönerek konuştu
-"Şey bu arada bana kuralları söyleye bilirmisin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undiminishing Love • Taekook
RomansaJeon Jungkook işinde daha yeni olan çaylak bir ajandır. Bir gün amirinin ona verdiği zorlu görev için hapishaneye düşmek zorunda kalır. Aldığı görevse uyuşturucu baronu Kim Taehyung hakkında bilgiler toplamaktır. Ama Jungkook kendisi için bu kadar z...