Yarın okul 1 günlüğüne tatil. bende bu fırsatı iyi değerlendirmek istedim. O yüzden fic'in yeni bölümünü yazayım dedim. Bölümlere baktığımda bölümler baya kısa gibi geldi bana. O yüzden biraz uzun yazmağa çalışacağım.
+++
İçeriye girdiğimde çocukların kendi aralarında söhbet etdiğini gördüm. Jimin beni görüp yanına çağırdı. Tabi diğerleride beni fark etti. Yanlarına gitdiğimde Jin "Tabi sen yeni geldin bir-birimizi pek tanımıyoruz. Hadi sen merak etdiğin bir şey varsa sor bizde sana soralım" dedi.
Ben açıkcası biraz tedirgin olmuştum kendim hakkında birine birşey söylememem hakkında sert bir şekilde tembihlenmiştim. Ancak "Peki olur" diyip itiraz etmedim. Hoseok merakla yaklaşıp "Şey ben aslında neden burda olduğunu çok merak ediyorum. Böyle bakıncada pek suç işliyicek birine benzemiyorsun" dedi.
Al işte istemediğim sorular teker teker gelicekti galiba. Amirim burada uzun bir süre kalmayacağımı söylediği için hırsızlık gibi hafif suçlardan girmiştim. Biraz düşündükten sonra "Şey ben hırsızlık suçundan burdayım" dedim. Aslında bunların hepsini amirim hall etmişti.
Nasıl yapmıştı bilmiyorum ama yapmıştı işte bir şekilde. Cezamı sonuna kadar çekmem gerekiyordu ne kadar öyle bir şey yapmamış olsamda. Jimin bana dönerek "Vay be gerçekten mi böyle bakınca zengin birine benziyorsun". söylediği şeye güldüm. Pek zengin değildim fakirde sayılmazdım. İşimden iyi kazanıyordum tabi şu an olduğum görevdende.
Aslında bende onların neden burda olduğunu merak ediyordum. Sonuçta aynı koğuşta kalıyorduk. Hem gayet düzgün birilerine benziyorlardı. Buda merakımın dahada artmasına sebeb oluyordu. Merakla "Şey peki siz hangi suçtan burdasınız?" Diye sordum.
Jin "Bende seninle aynı suçtan burdayım" dedi. Şaşırmıştım açıkçası gayet güzel bir yüze sahipti. Eğer isterse binlerce insan onunla çalışırdı. Sonra Jimin "Şey bende uyuşturucu suçundan burdayım" dedi. Pekte şaşırmamıştım göz altları o kadar mordu ki, bakınca anlaşılıyordu. Pek bir şey söylemeyip sessiz kaldım. Hoseok "Bende uyuşturucudan burdayım"dedi.
Jimin bunu söylerken ne kadar rahatsız olsa da, Hoseok hiç utanmış ve ya rahatsız olmuş gibi değildi. Merakıma yenik düşüp "Şey eğer sakıncası yoksa nasıl başladınız uyuşturucuya" diye sordum. Jimin söyleyip söylememe konusunda tereddüt etti. Jiminin söylemeyeceğini anladı Hoseok.
O yüzden kendisi anlatmaya başladı "Aslında biz Jiminle çocuk arkadaşıyız. Uyuşturucu kullanmayada universitede başladık. Nasıl olduğunuda sorarsan aslında çevremiz pek iyi değildi. Hani o her universitede olan gruplar olur ya bizde o grupdaydık. Aslında böyle oluçagını bilmiyorduk" dedi.
Biraz durduktan sonra yine komnuştu " İlk önce herşey çok İyiydi normal gençler gibi eğlenirdik işte partiler, içkiler fln
Sonra onlara dahada yakın oldukdan sonra uyuşturucu kullandıklarını öğrendik. Tabi ben hemen o grupdan ayrıldım ama sorun şuydu canım arkadaşım Jimin hala onlarla takılıyordu. Bir süre sonra tabi oda uyuşturucu bağımlısı oldu." Jimine bakarak biraz ara verdi konuşmasına Hoseok.Sonra yine konuştu "Bir gün işte yine onlarla birlikte bir partiye gidicekti. Bende ona göz kulak olmak için onunla gitdim. Parti başladıktan 1 saat sonra falan partiyi polisler bastı işte. Birisi ihbar etmiş." Dedi. Anlamadığım bir şey vardı "Şey peki Jimini anladım ama sen sonuçta uyuşturucu kullanmamışsın ki, anlatdığına göre neden burdasın?" Diye sordum.
Hoseok "Evet doğru uyuşturucu kullanmıyorum. Ama o gün gitdiğim partide içtiğin içicekte uyuşturucu varmış. Tabi ben ne kadar kullanmadığımı söylesemde nafile sonuçta test yapıldığında kanımda uyuşturucu vardı." Dedi. Anladığımı belirten bir kaç şey mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undiminishing Love • Taekook
RomantiekJeon Jungkook işinde daha yeni olan çaylak bir ajandır. Bir gün amirinin ona verdiği zorlu görev için hapishaneye düşmek zorunda kalır. Aldığı görevse uyuşturucu baronu Kim Taehyung hakkında bilgiler toplamaktır. Ama Jungkook kendisi için bu kadar z...