Minu
Sabah yine babamin beni yere firlatmasiyla kalktim.artik bir tepki vermiyordum sadece bana tekme atip sakinlesince odadan cikmasini bekliyordum.birazdaha karnima ve tum vucuduma tekme atip "hadi kalk"diyip odadan cikti.bende aciyan karnimi tutup yerden kalktim ve banyoya dogru gittim.banyonun kapisinda nefeslerim darlasti hatta ara sira nefes alamamaya basladim ama derin nefes alip agzimdan vererek gecirmeye calistim ve banyoya girdim ve zor olsada islerkmi yaptim.bu sabah bakim yapicak halim olmadigi icin hemen cikip uniformami aldim ve giyindim.saclarimida tarayip asagiya beni yine beklemeyip ise giden babamin yerine oturdum.bu sabah ac hissetmedigim icin hemen kahvemin yariaini icip masadan kalktim.kapinin yanina koydugum cantami koluma taktim ve ayakkabilarimi giyip evden ciktim.
Yol yine sessizdi.hizli adimlarla gitmeye calisiyordum cunku gecenki olan olaydaki gibi yanimda 8 tas gibi erkek kardeslerim yoktu ve ben korkuyordum.ben yururken karsima yine o cikti ama beni gordugu an hemen mahalleden ciktilar.sasirdim ama jeton sonradan dustu cocuklardan birisi o gun bana bulasmamasini ve sonuclarinin iyi olmiyicagini soylemisti.bunu hatirlayinca bir nebze olsun rahatlamistim.mahalleden cikip okula dogru giden caddeye girdim.benim gibiler,benden buyukler ve kucukler vardi.biraz daha yuruyup okula girdim.hizlica sinifa cikip yerime oturdum.daha cocuklar gelmemisti ve kizlarda beni bekliyordu.
Neyan-sonunda be kizim beklemekten agac olduk be
Lusea-sen fidan miydinda agac oldun
Tausho-lusea senin bu esprilerin beni geberticek bigun
Neyan-bak lusea sus
Minu-kizlar bu sabah gec kalktimda gec kaldim
Tausho-aman bosver hadi oturak gelin
Hepimiz yerimize oturduk ve telefonlara bakmaya basladik.benim gozlerimde telefondaydi ama aklim soyledigim yalandaydi.ama dogru olan buydu onlara sabah babamin siddetlerinden nefessiz kaldim ve aci cektigim icin vakit kaybettim diyemezdim.aklim hala ordayken yanimda bir sey hissettim sagima bakinca chanin oturdugunu gordum.bana gulumsuyordu bende ona gulumsedim ve etrafima baktim.hepsi gelmisti.zaten ne bekliyosam ayni evde yasiyorlar taksit taksit mi gelsinlerdi.beynim artik dusune dusune sulanmaya basladigini hissedince chanla konusma karari aldim.
Minu-chan siz bu aksam gelicekmisiniz
Chan-yok direk cikista gelicez esyalrimiz yerlesicekmis ama biz kendimize gire ayarlicaz.
Minu-anladim
Chan-bide bugun sadece biz odalarimiza birseyler bakmaya gidicez bu yuzden *kulagina yaklasio fisildar*okuldan kacicaz
Minu-neden cikista gidin
Chan-ama vakit cok az
Minu-annenizin haberi var mi
Chan-hayir ona cikista gittik ve hemen aldik dicez
Minu-iyi eve gec gelmeyin cok
Chan-sende gelsene bizle
Minu-yok ya bana ihtiyac yok siz takilicaniz
Chan-hayir sonra annem kizar niye seni almadik diye
Minu-iyi tamam bana haber verirsiniz
Chan-tamamdirDaha konusamadan hoca siniftan iceri girdi ve derse basladik.
☆☆
Ucuncuderse girmeden onceki tenefusteydik kizlara okulda kacicagimizi soyledim.bana neden onlarla oldugunu sorunca sonra anlaticagimi soyleyince ustlemeden kafa salladilar.sinifta isim bitince beni sinif kapisinda bekleyenlerin yanina gittim ve merdivenlerden hizlica inmeye basladik.asagiya inip calilarin arkasina saklandik ve hemen sonra zil caldi.nobetci ogretmenler biraz bagirdim vs tum ogrencilerin girdiginden emin olduktan sonra onlarda girdiler.bizde oldugumuz yerden cikip arka tarafa dogru gittik.biraz zor olsada tellerden diger tarafa atlayip kacmayi basardik.ama ustumuzde formalarimiz vardi.bugun gelmeyen bir hoca bizi formalarla gorse biz biterdik.bunu sormak icin birlikte yurudugum toplulugu durdurdum ve kenara cektim.
Minu-ya bizi bir hoca veya bir gorevli gorurse ne yapicaz formalarla
Changbin-biz onu dusunduk hepimizin cantasinda kiyafetleri var
Minu-peki ben ne yapicam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
happy house
Non-Fictionminu'nun babasi bir sirket sahibiydi ve herkes onu iyi bilirdi ama evde minunun yasadiklarini kim bilebilirdi...sadece hayatinda lusea,tausho ve neyan'a guveniyordu