Gordugum mazara kalbime binlerce toplu ignenin batmasi gibi acitti.s-sinu-sinua...heryeri kan o kadar zayif ki kemikleri sayiliyor,gozu kotu durumda ve arka ayaklari yerde surunuyordu.
Onu oyle gordugum an icimdeki cigligi bastim.cigligim evin icinde yankilanmis ve digerlerinide buraya toplamisti.
Hemen kosup kendimi yere onun yanina attim.hickiriklarimin arasinda bogukuyordum.yerde gozleri kapanmak uzere zor bakiyordu.son kez miyavlamasini duydum ve gozleri dahada kisildi.ben cigliklarla hickiriklarla haykirarak agliyordum.minho hemen yanima kostu ve sinuanin kalp atislarina bakmaya basladi.
Minu-bur sey olmamis de!BIR SEY OLMAMIS DE!
Sinuanin gozleri bu sefer son bana bakti ve gozleri kapandi.benim icin herseyi andiran ve hep yanimda olan gozleri kapandi.gozleri kapaninca dahada artti cigliklarim bagirislarim.bogazim yirtilicasina bagiriyordum.kurtarin onu diye bagiriyordum.minho hemen onu kucagina aldi ve bagirdi.
Minho-hadi arabaya!
Chan gelip beni yerden kaldirip kucagina aldi ve hemen kosan digerlerine yetisti.arabaya eski duzenele oturduk.han bama sariliyordu.minhonun bile gozleri dolmustu hatta az daha sonra aglamaya basladi.ben hala haykiriyordum.araba cok hizliydi.araba durdu ve minho hemen ardindanda ben arabadan indim ve digerleride.minhoyla bagiriyorduk.
Minho-doktor yok mu burda!
Iceriden hemen bir kac kisi cikti ve sinuayi alip iceri kostular ve minik bir sedyenin uzerine yatirdilar onu.ben sedyenin pesinden kosuyordum.chan arkadan gelip beni kendine dondurdu ve sıkıca sarildi.bir yandan sacimi oksuyordu.
Chan-gecicek bebegim o iyilesecek.
Ameliyathanenin onune geldik ve orda beklemeye basladik.bogazim fena agriyordu ve sanki yirtilmiscasina yaniyordu ama umrumda bile degildi.o ya iyilesmezse ben asla duzelemezdim.benim haykirislarim yavasca sonuyordu.gozlerim fena bir sekilde agrimaya ve yanmaya basladi.chandan ayrilip gozlerimi kasimaya basladim.cok fena yaniyorlardi.hepsi etargimda bana sesleniyordu ama onlarin sesleri bugulu geliyordu.onumdeki hyunjin ellerimi gozumden cektigi an herkes yerinde zipaldi.ben ellerimi geri kurtarip gozlerime surecekken jeongin bagirdi.
Jeongin-NOONA!
Yanima geldi ve gozlerime daha yakindan bakti.ardindan han,seung ve lix.hepsi karsimda duruyordu.sadece onlari goruyordum ama gorus acim kapanamaya basladi.gozumun onune bir kirmizilik geldi.ellerimi kakdirip baktim..kipkirmiziyi.bu benim kanimdi.
Arkalardan bir hemsire geldi ve oda benim yuzume baktigi an bagirdi.
Hemsire-ACIL GOZ KANAMASI VAR!
birkac kisi daha toplandi ve beni bir odaya aldilar ve hemen koluma birsey batti.ben onun acisini yasarken gozlerim kapanmaya ve kararmaya basladi ve kendimi karanliga teslim ettim.
Karanlikta onlari gordum.sinua ve a-annem.ama annem ölmustu.yoksa sinuada mi ölmustu.oda mi beni birakmisti.annemin ustune kostum,sarilmak icin ama ustune gittikce o geriliyordu.sinuaya yoneldim ona sarilmak,yaralarini sarmak icin ama oda geri gitti.annemin kalbinde bicak ve yuzunde yaralar,sinua evde buldugumuz halde.yine aglamaya basladim.gelmiyorlardi.geri gelmiyorlardi.karanliktan sesler gelmeye basladi.bu sesler tanidikti.karanliktan onlar cikti.ilk chan sonra yas siralamasina gore geldiler.hepsi guluyordu.ben agliyordum.icim disim heryerim kan agliyordu.ustume gelip bana sarilicaklarken istemsizce ayaklarim geriye goturdu beni.ama benim ihtiyacim suan kucucuk bir sarilmaydi.ama oda olmuyordu.karanliklar acilmaya baslasi hatta tamamen gitti.gozlerim aciliyordu.bir ses duydum.yada hayir birden cok.elimde bir ek hissettim.elimi guzelce tutmustu.sonra aynisini diger elimdede hissettim.gozlerim isikla bulustu.gozlerimi geri kapattim ve actim.bu sefer sesler mutluydu.agzimi zorlukla actim
Minu-nerdeyim ben
Chan-yanimizdasinGelen tarafa baktim.sag elimden chan sol elimden jeongin tutumustu.ve arkalarinda digerleri.kendimi dik getirmeye calistim.chan yardim etti ve oturdum.aklima geldi ben sinua icin burdaydim.yine telaslandim.ya gordugum gibi ölmusse.
Minu-sinuaya ne oldu,suan iyi mi
Chan-cok iyi melegim minho ve hyunjin onunla ilgileniyorSol tarafimda bir sicaklik hissettim ve dondum.jeongim koluma sarilmisti.onun bu davranisina gulumsedim.gercekten beni en hizli kabullenen o olmustu ve beni oz ablasi gibi seviyordu.
Minu-jeongin
Kafasini kaldirip yasli gozleriyle bana bakti.ayni bir elmas gibi parliyordu gozleri.bana bakip koluma daha cok sarildi.
Jeongin-cok korktum noona
Minu-bana birsey olmaz
Jeongin-olsunSuan 3 yasindaki bir bebek gibiydi.kali acildi ve iceriye minho ve hyunjin girdi.minhonun kucaginda bir ortu vardi ama icindekini goremiyordum.
Minu-elindeki ne minho
Minho-alda bak bakalimYanima yaklasti ve kucagima koydu.ortu kucagima koyulunca acildi ve altindaki beden gorundu.sinua uyuyordu.hemde melek gibi.gozlerim parladi ve ona sarilip tuylerini sevmeye basladim.kapi bir daha acildi.bu sefer yanima gelen hemsireydi.
Hemsire-gecmis olsun hanimefendi.isterseniz tatli pisicigi alip gidebilirsiniz.biz beyefendilere gerekli ilaclari verdik ve anlattik.gecmis olsun
Kadina cok icten bir sekilde tesekkur ettim ve o cikinca bizde ayaklandik ve sinua benim kucagimda arabaya bindik.yanimdaki han benim gibi sinuayi seviyrdu.
Han-ya bu cook tatli
Minu-annesinin bebegiAraba durdu ve inip eve girdik ama karsimdakilerle agzim acik kaldi...
Evde kedi esyalari vardi.hemde sanki evde bir suru kedi yasiyormuscasina.arkama donup sordum
Minu-bunlar ne
Minho one atilip konustu.
Minho-benimde 3 tane kedim var.yani o yuzden artik evde 4 kedi olucak.
Minu-o yuzden sende kotu oldun
Minho-evet,icim sizladi.sanki benim hayvanim gibi hemde.Etrafima bakimdim ancak etrafta hic bir kedi yoktu.
Minu-nerdeler.
Minho-simdi annemin yanindan aldim.odamda uyuyorlar sende sinuayi al ve odandaki yatagina koyKafami salladim ve odaya girip gordugum yataga koydum ve geri ciktim.icerde oturup konusmaya basladik...
Iste yeni bolum.sinuaya birsey olucak diye korktunuzmu bakim.ama ben onu birakmam.heyecanla kalin,opuldunuzz💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
happy house
Non-Fictionminu'nun babasi bir sirket sahibiydi ve herkes onu iyi bilirdi ama evde minunun yasadiklarini kim bilebilirdi...sadece hayatinda lusea,tausho ve neyan'a guveniyordu