ablasinin gulleri

47 7 10
                                    

Minu

Digerleri cikti ve bende elimdeki fincani bitirdim ve geri komidine koydum.kalkip dolabimdan giyeceklerimi ayarlamaya basladim.kisa giyinmeme gerektigi icin bir kot sort ve ustune bol beyaz ustunde bordo cince yazilar yazan bir sweet aldim ve ic camasirlari ve coraplarida aldiktan sonra banyoya girdim.ustumdekileri benim icin ozel olan kirli sepetine attim ve banyoya girip sicak suyu actim.kendimi suyun altinda rahatlamis hissediyordum.eskiden annem beni hep yikardi boyle atesim cikinca.ama buraya gelene kadar ve onlar benim hayatima girene kadar hep hastaliklarimla kendim basa cikardim.babamin zaten umrunda bile degildim.zaten beni ne zaman onemsemistiki...ama alismistim onemsenmemeye.o yuzden bana boyle ilgilinenilmesine alisik degildi vucudum.ama mutluydum.onlarlayken sanki hep mutlu olucak gibiydim.onlar o guveni veriyorlardi.

Biraz daha boyle dusunerek suyun altinda yikandiktan sonra suyu kapattim ve saclarimin suyunu sıkıp havluya sardim.buyuk havluyada vucudumu.biraz kurulanip kiyafetlerimi alip giyindim.gercekten sanki simdi daha iyiydim.bu cocuklar hep hakliydi.sacimdaki havluyu cikarip elimdeki havlulari yerine koydum ve sacima son kez bakip banyodan ciktim.oda bostu.ne kadar dusunceli diye gecirdim icimden.

Daha fazla odada kalmanin bir sebebi olmadigi icin odadan cikip onlari aradim.zaten kolayda oldu,yine salondalardi.konusuyorlardi.ben kapi esiginde dururken ilk once chanin sonrada hepsini gozleri bana dondu.chan gulumsedi ve ayaga kalkip beni yaninda buyuk ihtimalle benim icin biraktigi bos biraktigi yere oturttu.

Elleri direk saclarima dokundu.

Chan-neden kurutmadin
Minu-halsizim
Chan-o zaman benim yapmamda sıkıntı yoktur?
Minu-iyi,tamam

Yanimdan yine gulerek kalkti ve odaya gitti.diger yanimdaki jeongin bana bakip sarildi.

Jeongin-canim ablam benim hasta mi olmus,kiyamam ben ona
Minu-bende seni seviyorum ablasinin gulu
Minho-su haliniz cok hosuma gidiyo
Seungmin-evet boyle abla-kardes iliskiniz cok tatli
Hyunjin-sadece aranizda bir yas var jeong?
Jeongin-olabilir o benim ablam
Seungmin-o zaman benimde ablam
Felix-benimdee
Minu-gelin bakim hepiniz

Diyip kollarimi onlarinda gelmesi icin iki yana actim.ikisde karsimda oturduklari koltuktan hemen kalkip bana sarildilar.o esnada etrafimizdakiler gulmeye basladilar.en sonunda cocuklara beni bogduklarini soyleyip kendimden uzaklastirdim ve birsey dikkatimi cekti..

Chan kapi esigine yaslanmis bize gamzelerini cikararak samimi bir gulumseme sunuyordu.bu hali bana gururlu bir babayi andiriyordu ama ben o ifadeyi sadece hikayelerde ve insanlardan duymustum.bu cocuk yine benim bir ilkimdi.

Gozlerimiz birlestiginde resmen bana duygularini aktariyordu.ve hepsi mutluluktu.bir anda nasil bu kadar mutlu olabilmisti?

Gulumsemesini yerini minik bir kikrti birakarak yine samimi gulumsemesiyle yanima geldi ve makinayi fise takip saclarimi kurutmaya basladi.bu beni cok ozel hissettiriyordu.

Annem disinda kimse bana boyle ozenle bakmamisti.kimse sacimi kurutmamisti ve kimse bana mutlulukla sarilmamisti.ben tum guzel duygulari annemden gormustum.hep o bana iyi gelmisti ve o gidince hic bir sey iyi gitmemeye baslamisti.ama simdi hersey duzeliyordu,onlar sayesinde.onlara herseyimi borcluydum.beni tekrardan hayata baglamislardi.

Saclarim yeteri kadar kurudugunda makinayi kapatip koltuga koydu ve yuzumu kendisine cevirdi.olmusmu diye saclarima bakiyordu.gulup saclarima bir opucuk kondurdu ve geri cekilip makineyi geri odaya goturmeye gitti.

Bu cocuk benim nasil oluyorsa hep ilklerim oluyordu.gercekten muhtesemdi..

Geri dondu ve yanima oturdu.

Minu-tesekkurler
Chan-her zaman

Ona gulup onume dondum.yine konu bir sekilde benim seung,jeong ve felix uclusuyle iliskime gelmisti.

Changbin-gercekten cok tatlilar
Chan-mesela nasil?
Minho-onlarin hele hele jeonginin onu ablasi olarak gormesi ve her zaman bunu acikca belli etmesi.
Chan-cidden mi

Ilk once yanimdaki jeongine sonrada karsimizda olan seung ve felix ikilisine donup sormustu bu soruyu.

Jeongin-evet hyung ben onu ablam gibi hissediyorum.ne kadar artik olmasakta.ama kisa bir surede benim nunam oldugunu hissettirdi
Seungmin-evet.yardim severligi gibi.ayni senim gibu davraniyo bize
Felix-ve buda ayni senin bizim hyungumuz oldugun gibi onunda nunamiz oldugu anlamina geliyo

Chan bana donup gulumsedi.yine gamzesiyle bir butun olusturan yuzuyle

Chan-gercekten cok iyi bir abla olurmussun
Minu-sen zaten cok iyi bir abisin
Chan-sende oz olmasada veya uveyde olmasa cok iyi bir ablasin.

Bir birimize gulumseme sunup onumuze donduk ve konu baska yerlere gitti ve gittikce gitti.

Biz guzel ve keyifli bir sekilde oturup konusurken(tabi ben cok konusmasamda)sortumun cebindeki telefonum titredi ve calma sesi gelmeye basladi.

Herkes durdu ve benim telefonu alip acmami bekledi.bende telefonu cebimden cikarip arayan kisinin ismine baktim ama keske o an kor olsaydim...

























































































Ekranda babam yaziyordu...

Evet belki yine cok uzun olmasada digerlerine karsin uzun bir bolum oldu.aralarda boyle yazmaya calisiyorum.yazim yanlislari ve gariplikler olabilir simdiden ozur dilerim.insallah sevdiginiz bir bolum olur,opuldunuzz💋💋💋

happy houseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin