niye niye NIYE

87 7 10
                                    

Minu-ne
Tausho-duydun iste.bir anda oldu
Neyan-hani sen yakinsin ya bizi yapsana knk
Minu-knk sacmalamayin lutfen ne hoslanmasi
Lusea-ya ben artik dayanamicam
Minu-ne icin
Neyan-knk sakaydi.asla ve asla.
Minu-ciddi misiniz
Tausho-hıhı.saka yaptik ama bu lusea bozdu biz ne guzel devam ettiriyorduk yaa
Minu-offf korkmustum.hadi yerlerimize gecelim kizlar.

Hepsi beni onayladi ve gectik sonrada hoca geldi zaten.derslerin hepsi bitince cantalarimizi topladik ve okuldan ciktik.kizlara herseyi anlaticagimi soyledim ve onlarla ayrilip cocuklarla onlarin evine gitmeye basladik.eve gelince girdik ve chanla sirasiyla ustumuzu degistirdik ve hepimiz amerikan mutfakta yemek hazirlamaya basladik.cok egleniyoduk ki kapi kirilmasiyla son buldu tum nesemiz...

Kapiya bakinca gozlerim fulla acildi.babam kapida bana dogru yuruyordu ve gelip beni yakamdan kavradi ve konusmaya basladi

Bious-sen ne hakla benim sozumden cikiyorsun
Minu-Ehh,artik yeter be ben seninle mi ugrasicam biktim ya biktim senin bu sacmaliklarindan.sen ne ara boyle biri oldun ya hee
Bious-sen gormedin ama ben hep boyleydim
Minu-neden he neden.neden diger babalar gibi olamadin,neden hep ayni seyleri yaptin.ben biktim.soguk odadan,dovulmekten,travmalardan ve daha senin yasattigin herseyden!ben bunlari hakettim mi?BEN BUNLARI HAKETTIM MI!?NEDEN BOYLESIN SEN,BENIM NE FARKIM VAR DIGER KIZLARDAN.YADA SENIN NE FARKIN VAR DIGER BABALARDAN.ONLAR COCUKLARINI DOVUYOMU,HAYIR!ONLAR COCUKLARINI SOGUK ODAYA KAPATIYOMU,HAYIR!ONLAR COCUKLARINI BILEREK T*CIZ ETTIRIYOMU,HAYIR DAHA ELLERINDEN GELDIGI SEKILDE KORUYORLAR!AMA NEDEN BEN!HEO BEN BEN BEN!DISARIYA IYI OLUPTA BANA NEDEN BOYLE OLDUN BABA!NEDEN DIGER BABA-KIZ ILISKILERI GIBI OLAMADI BIZIMKI!BEN MI YAPTIM BIRSEY!!SOYLE DUZELTIYIM,SOYLEE!AMA SORUN BENDE DEGIL SENDE!HEPSI SENIN SUCUN HEPSII!!ARTIK BIKTIM ANLADINMI BIKTIMM!NEDEN HE NEDEN NEDEN Neden neden...

En sonunda patlamistim.evet.ama benimde bir sınırım vardi artik.bu yasima kadar hic boyle birsey olmamisti ama artik tutamadim iste.olmuyo artik.hersey icimde bir yer edinemiyo.herseye icimde bir yer bulamiyodum.

Kendimi yere atip aglamaya basladim ama oyle boyle degil hickira hickira,bagira bagira,sayiklaya sayiklaya.bir anda chan babamin yakasina yapisti

Chan-BU KIZ SENDENND CEKTI HA!NE CEKTI YA YETER ARTIK BU KIZA DOKUNMAYI,UZMEYI BIRAK.
Bious-babana saygili ol chan ben senin uveyde olsa babanim
Chan-peki annem bu gercekleri ogrenince bu evlilige ne diyecek bakalim bious
Bious-ne sacmaliyosun sen be ne yapmisim

Changbin chani itip bu sefer o yapisti yakasina ama o baya sıkıyordu

Changbin-NE MI YAPTIN,NE YAPMADIN BE ADAM.BU KIZIN YASADIKLARINI BILIYOMUSUN,HEMDE HEPSI SENIN YUZUNDEN

Felixte onu itip yapisti yakasina.bende yerde izliyordum  olanlari,beni nasil koruduklarini..

Felix-ADAM BAK BENI SINIRLENDIRME,BENI DELI ETME.SENI BU EVDEN SAG SALIM CIKARMAM,CKARTTIRMAM!!

Onuda hyunjin itip yine yapisti.

Hyunjin-BIR DAHA BU KIZA DOKUNAMYI,SARILMAYI BIRAK GORMUYORSUM BILE ANLADINMI!

Bu sefer hyunjin kendi istegi ile birakti ve onu yerine han gecti.

Han-BAK O KIZ SENIN KOLEN DEGIL!O SENIN KIZIN BE KIZIN!!HIC MI ACIMIYOSUN YA

minho yavasca hani cekti ve kendi sert ve hizlica yapisti

Minho-BURDA BIZI DINLIYECEKSIN VE DEDIKLERIMIZI YAPICAKSIN!HERSEYI BIR GUN ODEYECEKSIN ANLADIN MI!!

Minho bir anda onu yere firlatti ve ustune jeongin cikti ve arada yumruk atip komusmaya basladi

Jeongin-BIR!DAHA!O!KIZ!UZULMIYECEK!ARTIK BIZ VARIZ ONU  ARKASINDA!BUNLARI KULAKLARINA MONTALA!!

Seung jeongini cekip ayaktayken karnini tekmelemeye basladi.

Seungmin-ARTIK SANA ACIMIYCAM!BU KIZA YASATTIKLARIN AFFEDILIR TURDEN DEGIL!HEMDE HEPSI!!

Chan seungu yanina cekti ve babami kapidan firlatti.babam yerden kalkip kosmaya basladi.kapi zaten takilmisti ve kapiyi hizla kapatip yanima geldiler.ben hala agliyordum ama biraz yavaslamisti.

Chan-minu lutfen onun icin kendini mahvetme
Minu-cok yoruldum artik cok..
Chan-gel buraya

Diyip beni kendine cekti ve bana sıkıca sarildi.suan anladim benim bir sarilmaya ne kadar muhtac ve ac oldugumu.cok rahatlamistim ve onun kollarinda kendimi guvende hissediyordum.benim aglamam gittikce yavaslaiyordu ve en sonunda yorgunliktan gozlerim kapanmaya basladi bende engel olmadim.

Tum herkesin bakis acisi

Minu chanin kucaginda yavasca uykuya daldi.hepsinin gozu ustunde oldugu icin gormuslerdi.hepsi onun icin uzuluyordu ama chan en fazlasiydi

Chan-uyudumu
Minho-evet
Han-bugun cok yorucuydu hyung onu yatirsana
Chan-tamam biriniz kalkmama yardim edin

Changbin ve hyunjin kalkip chanida minuyu sarsmadan kaldirdilar ve hepsi chanin pesinden geliyordu.seungmin kapiyi acti ve onde chan olmak uzere hepsi iceri girdi.jeongin yatagin ortusunu acti ve chanda minuyu rahat bir pozisyomda yataga yerlestirdi.sonra jeongin geri uzerini orttu ve ikiside geri cekildi.hepsi minuya yakin degil ama cokta uzak olmayan bir mesafeden izliyorlardi.hepsi sadece kendi kendine icinden konusuyorlardi.en sonunda odadan ciktilar ve minuyu yalniz birkatilar.geri mutfaga donduler ve birlikte yaptiklari yemekleri dolaba kaldirdilar ve hepsi sakince odalarina gecti ve ustlerini degistirip uyudu.ama chan haric,o odada minuyu izliyordu.ustunu banyoda degistirmisti.bir sure sonra goz kapaklari agirlasmaya basladiginda koltuga uzandi ve oda ne kadar olmasada uyumaya calisti.ev sessizlesmisti.bu normalde iyidir ama suan kotu,herkes uzgundu helede minu.bugun cok garip ve yorucu gecmisti onu  icin.minu arada kabuslar goruyor ve hareket edip mirildaniyordu ve chan her seferinde kalkip onu sakinlestiriyordu.chan sussadigini hissetti ve mutfaga gitti ama herkes ordaydi.sessizce komusmaya basladilar.

Chan-ne yapiyonuz siz burda
Han-hic birimizi uyku tutmadi galiba senide
Chan-evet ama minuyu tek birakamam kabus goruyor ama odada sikılıyorum.
Felix-minuyu iceri yatirralim hem hepimizin ici rahat olur
Chan-tamam ben alip geliyorum siz koktugu ayarlayin

Hepsi olumladi ve chan gidip yavasca minuyu kucakladi ve iceri getirdi.cocuklarin guzelce hazirladigi koltuga yatirdi ve cocuklar gibi yerini aldi.hepsi minuya bakiyordu ama hicbirsey konusmuyordu.bir sure sonra jeong uyuya kaldi ardindan felix,ardindan minho,ardindan changbin derken hepsi hatta chan bile uyuyakladi orda..

Naber!begendinizmi.bu bolum baya patlamali oldu.ben demistim ve dedigimi yaparim iste this is iremin ozelliklerii!cok bos yaptim galiba.seviliyosunuz,opuldunuzz💋💋💋

happy houseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin