Biz konusurken sinua kapidan cikip yanima yavas adimlarla geldi ve ayagima surtunmeye basladi.bende onu anlayip kucagima aldim.sonra minhonun kedileride odadan cikti ve sinuayla bakistilar.
Minu-benim kedimi yemezler dimi
Minho-sacmalama modunu kapatSinua ustumden indi ve karsilarina gecti.aralarinda bir bakisma gecsede bir anda bir birleriyle evde dolanip oynamaya basladilar.biz saskinca onlara bakarken onlar bizi asla umursamiyordu.oldugum yerden kalkip kedimi sevmek istedigim icin kalkip ona kollarimi acsamda bana bakti ve oyuna devam etti.geri gidip yerime oturdum.
Minu-ya suna bak ya 2 dakikalik kedileri bana tercih ediyo
Minho-benim kediler yapmazdi bana,hatta bakAyaga kalkti ve kedilerine dogru gitti.oda onlara kolunu acti ama onlarda ayni sinuanin bana verdigi tepkiyi verdiler.ben oldugum yerde gulmeye hattaha kahkaha atmaktan yere yapisicak duruma gelmistim.
Minho-lan o yaptida siz ne ona uyuyonuz be hayvanlar!
Minu-hani cicim seninkiler sanki cok farkli yapti
Minho-olum satildik lan
Minu-valla
Changbin-patlamis misir verin cok sariyo
Seungmin-ne zirvaliyon yine be
Han-ama cidden komedi filmi gibi be
Jeongin-kafanizimi siyirdiniz?
Changbin-yoo bak burdaDedi ve kafasini egip jeongine gosterdi.herkes gulmeye baslarken jeongin ona goz devirdi ve onune dondu.biz hala gulerken televizyona geri odaklandik.
**
Tam filmin en garip yerindeyken bir seyin ustume sicramasiyla ciglik atip oldugum yerde geriledim.
Minu-noluyo lan
Ustumdeki bana miyavlayinca sesinden onun sinua oldugunu anladim ve ona dondum.
Minu-efendim annem
Sinua beni kaldirmak istercesine pantalonumu cekti.
Minu-sakin ol sampiyon geliyorum.
Ayaga kalktigimda sinua onume gecti ve beni biryerlere goturmeye basladi.mutfaga gelince tezgahin onunde durdu ve kafasini kaldirip miyavladi.tezgahin uzerine baktimki mama vardi.demek acikmisti.aklimdan cikmisti bu.hemen bir kase bulup icine biraz mama doktum ve sinuanin onune koydum.arkamdan minhonun kedileride gelince onlara da koydum ve onlari izlemeye basladim.mamalari bitince mama kaplarini alip muslukta duruladim ve biraz sirkeleyip sularini akittim ve yerlerine koydum.arkami dondugumde tek degildim.
Chan vardi.beni eskideki gibi tezgahla arasina aldi ve bakismaya basladik.
Chan-eskiden bana boylr bakmazdin
Minu-o zaman sevgili degildik
Chan-ama ben seni opuyordum
Minu-ama anidendi simdi norma-Bir anda dudagima yapisinca sizlerim kesilmisti.yavasca sakin ama tutkulu bir sekilde opmeye basladi.normale gelip karsilik veremesmde dudaklarimi araladim ve o dahada deliye dondu.bir andan operken beni kucagina aldi ve arkadaki sandalyelerden birine oturup benide kucagina oturttu.
Yavasca bende karsilik veriyordum.bu onu dahada mutlu ve deli edip belimi kavrayan elleri dahada sıkıldı.beni kendine yapistirmisti.belimde onun icin ayrilmis bosluga ellerini yerlestirdi ve bende ellerimle onun boynunu sarinca tamamlandik.
Ikimizde mefessiz kalinca ayrildik.ikimizde nefeslerimizi daha cok opusmek icin zorladigimiz icin yuzumuz kizarmisti.artik utanmazdik.normallesmisti bunlar bizim icin.
Yavasca kucagindan indim ve mutfaktan ciktik.iceri geri eski yerlerimize oturunca gozleri bizim yuzumuzu inceliyordu.
Minu-ne bakiyonuz
Changbin-ikinizde kipkirmizi kesilmissini-lan!yoksa..
Minho-ne yoksa soyle
Changbin-siz opustunuzmu lan!
Chan-evetChan bir anda deyince benim zaten kizarik olna yuzum dahda kizardi.yanimdaki minho bana bakip gulmeye basladi.
Minho-ay iyice domates oldu
Ben dahada utanirken chan kalkti ve benide kaldirip yerine gecti ve beni kucagina oturttu.HERKESIN ONUNDE!beni kendine yasladi ve yuzumu gogsune sakladi. Benim yuzumu sakliyordu ama ben yakinda utanctan patliyacaktim.digerlerinin gulusmelerini duyuyordum ama chan onlari susturdu.ve herkes oyalanmaya basladi...
Biliyorum biraz kisa oldu ama dun aksam cok geldik ve ben oruclu oldugum icin oglen gelmiyorum ve yazmiyorum.bide bugun okulda konferans salonuna ciktik son ders ama cikis zili caldiginda hala gosteriler bitmedi ve bizde 20 dakika bekledik.bitince bi tum salon oh cekti ve kapiya yigin etti.ordan zor ciktim.yani yazmak zor oldu ozur dilerim,opuldunuzz💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
happy house
Non-Fictionminu'nun babasi bir sirket sahibiydi ve herkes onu iyi bilirdi ama evde minunun yasadiklarini kim bilebilirdi...sadece hayatinda lusea,tausho ve neyan'a guveniyordu