Zaman gecti.gunler haftalar aylar yillar.minuyla chan 7 yillik sevgiliydi artik.ikis ayri eve cikmislardi.cok mutlulardi.hayatlarina karisan yoktu ve zaten chanin anneside minunun gelini olmasini cok istiyordu.
Bir gun chan evlenme teklifi etme karari aldi.aklina guzle birsey gelmeyince kardeslerinin yanina gitti.iceride oturup konusmaya basladilar.
Changbin-buldum!
Chan-ne buldun
Changbin-simdi yarin bizim tanistigimiz gun.e minu yengede ozel gunleri unutmaz ve hatirlar.iste yarin evi basiyoruz ve sak diye teklif.
Hyunjin-olum tamam minu yenge ozel gunleri sever de ne baskini anasini satim.mal misin.kizin yuregine inince ne bok olcak
Chan-sakin.evet ozel gun yani yarin olmalida nasil olmali.sade olmasin bence
Felix-aynen.iste o yuzden yarin minu noonanin evine yani sizin eve ilk biz gidiyoz sonra onu karsilastigimiz mahalleye goturuyoz.sen orda beklersin.gelince biz gozlerini kapariz acinca teklif.nasil
Jeongin-bencede cunku minu noona boyle eski anilarini sever
Chan-tamam cok sagolun
Seungmin-ama sen hic birsey belli etme.yarin evden alel acele cikarsin.sonra biz gelir onu aliriz gotururuz
Chan-tamam cok sagolun aslanlarim hadi ben kacar.
Minho-uc hadi uc
Han-goklerde kartal ol hyung!
Chan onlari dinlemeden eve gitti ve sevgilisine sarildi ve yemek yiyip salonda film izlemeye basladilar.filmin bitiminde minu uyudugu icin chan onu alip odalarina goturdu ve uyudular.
*
Sabah chan minu uyanmadan kalkti ve ona bir not biraktiAskim cok onemli bir isim cikti.ne zaman gelirim bilmiyorum,seni seviyorum°•♡•°\
Minu sabah bu notu gorunce sasirsadasevgilisi polis oldugu icin normal karsiladi.zaten kendiside avulat oldugu icin oda oyle bir anda gidebiliyordu.kahvaltisini yapti ve salona gecip telefona bakmaya basladi.sonra kapi caldi.kalkip kapiyi actiginda jeong,seung ve lix vardi.
Seungmin-noona hazirlanip gelir misin
Felix-ama cok guzel ol
Jeongin-her zamanki gibiMinu hemen odasina cikip bir seyler aldi ve giydi.ustuyle uyumlu makyajda yapip asagiya indi ve cocuklarin pesinden arabaya bindi.ne kadar sorgulasada soylemiyorlardi.
Bunlari giymisti ve bunla uyumlu hafif bir makyaj yapmisti.
Araba durdugunda indiler ama minunun gozlerini lix arkaya gecip kapatti
Minu-ne oldu lix
Felix-hiic sadece gorJeongin bir koluna seungmin bir koluna felix arkasinda yuruyorlardi.sonra durdular ve minunun gozlerini actilarki minu saskinliktan sendeledi.
Chan karsisinda takim elbiseyle diz cokmus ve elinde bir kutuyla.arkasinda digerleri evet de diye sessizce konusuyordu.
Minu-EVET EVET EVET
chan hemen oldugu yerden kalkti ve minuyu belindrn tutup etrafinda dondurmeye basladi.sonra birakti ve sarildilar.
**
Kac gunden beri su dugun icin ugarsiyorlardi.ama bitmisti ve o gun gelmisti.ikiside hazirdi.minun yaninda biricik kardesleri.chaninkinde digerleri vardi.ikisininde gozleri kapatildi ve birbirlerinin karsisina gelince acildi.chan ustune uygun bir takim giymisti.minuda sevdigi gibu abarti olmayan bir elbiseyle tamamlanmislardi..
Minununki
Minu chanin koluna girdi ve nikah salonun girip yerlerine oturdular.
**
Artik hersey tamamdi.evlenmislerdi ve mutlulardi.3 yildir evliydiler ve iki cocuklari vardi.bir kiz bir erkekleri vardi.ikizlerdi ve kizin ismi mia erkegin ismi chein.daha 5 ayliklardi ve bu dort kisilik aile cok mutluydu...
Asklarim iste bu gercek final.artik bu hikayede bitti.ramazan bitince yuriye bomba gibi girmeyi dusunuyorum.sizleri seviyoruz diger hikayelerde gorusuruz,opuldunuzz💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
happy house
No Ficciónminu'nun babasi bir sirket sahibiydi ve herkes onu iyi bilirdi ama evde minunun yasadiklarini kim bilebilirdi...sadece hayatinda lusea,tausho ve neyan'a guveniyordu