Oyuncular sahada ısınırken, telefonumun çalmasıyla çıkışa yöneldim. Telefondaki, kişinin sesinden dolayı derin bir nefes aldım.
"Eee, Barış ne zaman gelir bu takıma?"
"Çalışıyorum, onu en büyük zaafından vuracağım. "
"Böyle giderse hiçbir şey yapamayacaksın. "
"Ne saçmalıyorsunuz, 2 ay boyunca Galatasaray'ın maçlarındayım, oyuncularla zar zor ilişki kurduğumu bilmiyormuş gibi konuşuyorsunuz! "
"Aç telefonunu bak haberlere, haklı olduğumu anlayacaksın. "
Telefon yüzüme kapandığında, Google'a girmemle ardı ardına 4-5 tane magazin haberleri sıralandı. Başlıklardan birisini okumam yeterliydi, tabii...
"Ünlü oyuncu Melisa Döngel ve Futbolcu Barış Alper arasındaki ilişki doğrulandı. "
Aniden kendimi yerde hissetmemle, affalladım resmen.
Elimden tutan adam, bana baktı.
"Piraye."
Ona bakmadan, ayağıya kalktım.
"İyi misin? "
Unuttuğum bir şey vardı, Barış yere düşen telefonumu eline aldığında neye baktığımı görmüştü.
Utançla kızardığımı hissettim.
Barış bana baktı, "sen yanlış anladın, bizim aramızda-"
"Açıklama yapmana gerek yok, sence merak mı, ediyorum? "
"Konuşmalıyız, Piraye. "
Onu umursamadan , onu geride bıraktım. Karşıdan bana hızla yürüyen, Kent'i görmemle korkudan gözlerim fal taşı gibi açıldı. Barış onu ve beni yan yana görürse bir haltlar çevirdiğimi anlayabilirdi.
Neyseki Barış, peşimden gelmemişti. Kent'i kolundan çekiştirerek lavaboya girdim.
"Ne işin var burada? "
"Seni görmeye geldim. "
"Kent-"
"Bir şey söyleme, bir şey söyleyip beni kırma, ne olursun bana yapma bunu, sadece seni izlememe izin ver lütfen. "
Kent'in bana doğru iyice eğilen masmavi gözleri dudaklarıma kayınca kalbim heyecandan değil, korkudan atıyordu. Dudakları dudaklarıma baskı uygularken, kafamda Barış'ın dudakları canlanmıştı. O an kendimden utandım, Kent'e haksızlık ettiğimi düşündüm. Bu düşüncelerle ona karşılık verdiğimin farkında değildim. Kent'in beni kucaklaması ile ondan ayrılmaya çalıştım.
O an, birisi gelsin diye dua ettim içimden.
Kapı açıldı, tanıdık koku, burnuma dolarken istemsiz utandım.
Barış, "Ben sizi bölmeyeyim. " diyip hızla uzaklaştı.
...
Kent🥺💌 çok seviyorum bu adamı çoğu kurgumda olacak bir karakter. Barış da içten içe hoşlanıyor mu, sizce?