“ona hala aşığım jimin”
söylediği sözcükleri beyni almayan fakat kalbini susturamayan jeon ne yapacağını bilemiyordu gerçekten, ama taehyung'un yaptığı hakaretler ve son koyduğu o nokta çok fazla olmuştu.
yapılacak hiç bie şey yoktu artık yıllar önce bitmişti bu ilişki, taehyung'un içinde bitmiş, jungkook'un içinde her zaman kalmış bir sevgiydi bu sevgi ve aşk.
//
akşam saatleri olduğunda taehyung yatağında uzanmış bugün'ü düşünüyor, jungkook'u düşünüyordu.
taehyung da jungkookdan vazgeçebilmiş değildi, o günün kafası ile bir kadınla yatmasının son nokta atışı olduğunu düşünmeyi bir kenara çıkarmış jungkook aklından çıkmıyordu.
bir kaç dakika öylece tavana odaklanan taehyung ayaklandı ve odasına gidip telefonunu eline aldı ve jimini aradı.
“jimin yardımına ihtiyacım var.”
jimin uykulu sesi ve gözleri ile telefonu açmış sadece taehyung'u dinliyordu fakat cevap vermediği için taehyung da susmuş olmalıydı.
“bu saate ne istiyorsun taehyung? niye uyumadın hâlâ hem?”
“bırak şimdi beni, bana bir kıyak geçip jungkook'un odasına sokabilir misin beni?”
jimin şaşkın bir şekilde uykulu gözlerini hörtlek gibi açmıştı.
“bu saate nasıl yapacağım? delirdin mi taehyung? jungkook uyuyor ayrıca.”
“jimin yapacak mısın? yapmayacak mısın?”
tereddüt ederek şöyle cevap verdi taehyung'a
“ne yapacaksın jungkook'un odasında?”
“kokusunu, dudaklarını, vücudunu, öpüşünü özledim jimin, yalvarıyorum yap şunu hem bak yoongiden hoşlanmışsın, ayarlarım sana hm? hadi jimin yalvartma beni.”
“peki, seni her zaman aldığım bahçeye gel halledeceğim bir şekilde.”
“adamsın, yoongi kapında bile sürünecek hiç şüphen olmasın.”
dizleri acır” diye geçirdi jimin içinden ve “kapattı taehyung'un suratına telefonu, üstüne aldığı siyaj ceket ile bahçeye sessiz bir şekilde indi ve taehyung'u beklemeye başladı.
gelen sessiz adımlar ile taehyung göze göründü, jimin öldüresiye taehyung'a bakıyordu.
“taehyung eğer bir benim seni buraya soktuğumu ogrensin jeon, keser beni sakın bak, ayrıca daha fazla üzme onu açmayın konuyu”
“konuyu o açar ise dudaklarım ile kapatacağım dudaklarını jimin, hiç şüphen olmasın.”
jimin önden taehyung ise tam arkasından yatılı okula girdiler ve jiminin odasına geldiler.
“işte, camdan gir ama taehyung sakın söyleme.”
“merak etme sen canım arkadaşım.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uyuşturucu bağımlısı sevgilim
Rastgeleuyuşturucu seni benden aldı, bende kendimi bu dünyadan alacagim sevgilim.