Merhabalar
🌿🪻🌸
Keyifli okumalar
Çınar'dan
+++++++++Korkudan ne yapacağımı bilmiyordum. Yüz yüze olacağımıza, mesaj yazarak konuşmamız daha iyiyidi. Yani ben öyle düşünüyordum. Mesajlar kısmına girip ona yazdım.
Yavşak çocuk:
Iııı şey ben gelmesem olur mu?
Annem bulaşıkları
Çamaşır makinesinden
Çıkartmamı söyledi de
Yani işim var
Gelemem
Ama söz başka zaman çağır
Uça uça gelirim
Bak söz aşkım
Kocişkom❤️🔥:
10 dakike içinde burada oluyorsun
Çınar
Gelmezsen ben gelip alırım seni
Hadi çabuk ol
Yavşak çocuk:
Allahım sen beni sağ götür
Sağ getir
Amin
Kocişkom❤️🔥:
Amin amin
Hadi
Bekliyorum
Kocişkom❤️🔥 çevrim dışı.
Yavşak çocuk:
Amin
Bana bak eğer ölürsem
Ki bu mesajlardan sonra sağ çıkmam
İmkansız
Neyse
Can'a söyle helvamı bol şekerli yapsın
Kocişkom❤️🔥çevrimçi.
Kocişkom❤️🔥:
Tamam söylerim
Yavşak çocuk:
Şerefsiz yakışıklı
Söyleme ben söylerim
Yavşak çocuk çevrim dışı.
Kocişkom❤️🔥:
İyi
Kocişkom❤️🔥 çevrim dışı.
Ayağa kalktığımda Can merakla bana bakıyordu. "Gidiyor musun?" Diye sordu. Üzgünce ona bakıp "Evet. Gelmezsem o gelip beni götürecekmiş." Dedim. Burnumu çekip tekrar konuştum.
"Olurda adamın elinden sağ çıkmazsam helvamı sen yap, birde bol şekerli olsun tamam mı? "
"Tövbe de ya. Allah korsun. Demir o kadarda ileri gitmez ya. Korkma." Kolumu güven verircesine okşuyordu.
"Nasıl gitmez ya. Beni bulduğunda seni gebertecem diyordu."
"Eskiden diyordu. Şimdi söylemiyor ya. Güven bana, korkma hiçbir şey olmayacak sakin sakin konuşacaksınız." Deyip sarılmıştı. Bende ona sarıldım. "İnşallah dediğin gibi olur."
Geri çekilip "Ben gideyim. Bekledikce sinirlenmesin bari. Bana bol bol dua et tamam mı?" Dedim.
"Tamam. Bol şans."
"Sağ ol." Deyip odadan çıktım. Ayakkabılarımı giyip doğruldum. Kapıyı açtığımda karşımda Berkay'ı görmemle duraksadım. "Hayırdır neden çabuk gidiyorsun?" İçeri girmesi için kenara çekildim. "Hoş geldin sevgilim." Can konuşup adamın boynuna sarılınca Berkay'ın sorusuna cevap vermemiştim.
Berkay "Hoş buldum güzelim." Demiş o da sarılmıştı. Ahh Demir'imle bizde böyle olacaktık. Ama galiba olamayacağız.
Daha fazla onların aşklarını izlemeyeceğimden konuştum."Enişte Demir'i gördün mü hiç?"
Benim konuşmamla Berkay, Can'dan ayrılıp bana döndü. "Evet, askeriyeden birlikte çıktık da, neden sordun?"
Sorusuna cevap vermeden başka bir şey söyledim." Peki sinirlimiydi?"
Berkay merakla bana bakıp "Yok gayet sakindi. " dediğinde Can'la göz göze geldik. "En azından öldürmeyecek." Dedim.
"Ben dedim ama." Dedi.
"N'oluyor? Siz ikiniz ne karıştırıyorsunuz?"
Evden çıkmadan önce arkadaşıma son kez bakıp iç çektim. "Can sana anlatır enişte, ben kaçar. Hoşça kalın ."
"Sende, görüşürüz." Dedi Can.
"Görüşürüz." Berkay konuştukdan sonra dışarı çıktım. İnşallah çok dövmez. Yada derim baby face yüzüme vurmasın. Yakışıklılığımı bozmasını istemiyorum.
Ahh kocam ah her türlü yaktın beni.Biraz daha heyecanlanın diye burada kestim 🤭🤭
Gelecek bölümde görüşürüz
Öptümm
Bay bayy
25.02.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Sevmek |bxb Texting
RomansaKomutancı kitabımdakı Çınar ve Demir'in hikayesi. Bağımsız şekilde okuyabilirsiniz. Demir'le Çınar'ın tanıştıkları kısmı okumanız yeterli o da komutancının 45. Bölümünde. Eşcinsel konulu hikâyedir!