Bölüm: 28

703 68 15
                                    


Selamlar

🌿🪻🌸

Keyifli okumalar

10 ay sonra

Çınar'dan
~~~~~~~~~

Dersim bittiğinde hızla çantamı toplayıp sınıftan çıktım. Demir'in yanına gitmeden önce eve gidip üzerimi değiştirmeği düşünüyordum.
Demir hâlâ uyanmış değildi. O uyanmayınca içimdeki sıkıntı gitmeyecekti. Uyanmayalı 10 ay oldu hâlâ bir gelişim yoktu.

Aslında hep yanında oluyorum fakat şu sıralar sınavım olduğu için üniversiteye gelmek zorunda kalıyordum. Dersden çıktıkdan sonra da önce eve uğrayıp üzerimi değiştiriyor sonra da hastahaneye geçiyordum. Songül teyze yani Demir'in annesi onun yanında olduğundan biraz da olsun içim rahattı. Bir gelişme olursa beni arayıp haber vermesini söylemiştim.

Demir'in babası köydeki işlerden dolayı oğlunun yanında kalamamıştı ancak hafta sonları gelip ziyaret edip gidiyordu. Annesi Songül teyzeyse hep yanındaydı. Kadıncağız oğlunun uyanmasını beklerken nerdeyse 10 yaş yaşlanmıştı. İlk geldiğinde koyu renkde olan saçları şimdi bembeyezdı. Sürekli oğlunu düşünüp ağlıyordu. Yanından hiç ayrılmıyordu. Doktorlar arada sırada onun yanına girmemize izin verdiğinde oğluna dualar okuyup çıkıyordu.

O da benim gibi yeme içmeden kesilmişti. Annem her gün yemek getiriyordu bize. Bir iki lokmadan sonrası bir türlü gitmiyordu. Onu da ölmemek yiyorduk.

Demir'le sevgili olduğumuzu Songül teyzeye söylemiştim. Aslından söylemek zorunda kalmıştım. Yanından hiç ayrılmadığımı ve sürekli ağladığımı gördüğünden oğlunu nereden tanıdığımı ve neyi olduğumu sorunca ben de mecbur söylemiştim. Başta şaşırsada sonradan kabullenmişti. Beni de kendi oğlu gibi sevmeye başlamıştı.

Ne yalan söyleyeyim ben de kaynanamı çok seviyordum. Hatta kaynanam değil ikinci annemdi o benim. Tabii bu durumda Demir'in babasıda öğrenmişti bizi adam biraz garipsesede bir şey dememişti.

Otobüs durağına yürürken telefonuma gelen aramayla hemen cebimden çıkartıp arayana baktım. Songül teyze arıyordu. Güzel haber vermesini diliyerek hızla aramayı açtım.

"Alo Songül teyze? Bir şey mi oldu?" Heyecandan hızlı hızlı sorularımı sıralamıştım. Ya güzel haber verecekti ya da...

Songül teyzenin hıçkırık sesini duyduğumda korkudan donup kaldım.
"Songül teyze?"

"O-oğlum." Deyip sustu.

"Songül teyze kurbanın olayım ne oldu? Demir'e mi bir şey oldu? N'olur konuş teyzem. Yalvarıyorum." Korkudan kalbim deli gibi atıyordu. Gözlerim yavaş yavaş dolduğundan bakış açım bulanıklaşmıştı. Yolun ortasında öylece durup kaldığımdan çevredeki insanların garip bakışlarını hissediyordum.

"U-uyandı. Oğlum, Demir'im uyandı." Dediğinde nefesim kesilmişti.

"Ne?"

"Uyandı oğlum. Allah'ıma bin şükür Demir'im uyandı." duyduklarıma inanması güç bir mutluluk ve şaşkınlık birleşimi içindeydim. Heyecanım gözlerimde ışıldarken, sanki dünya etrafımda dönüyordu.

Yeniden Sevmek |bxb TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin